2021-03-28, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fullfittan
Så om det nu finns starka bevis mot Dominion, hur kan deras "manipulerande" haft 0/zero/ingen effekt alls?

Powell är bara ett politiskt spel, och hon har offrats för att fortsätta narrativet DJT behöver för att ha chans på makten 2024. Se hur tydligt WH tog avstånd från Powell i nov 2020 för att undvika att dras in i dessa stämningar (som de visste skulle komma).

Eftersom det är civilrättsligt så riskerar inte Powell et al fängelse, utan bara dryga skadestånd, så även om hon sätts i personlig konkurs kan hon leva gott på svarta pengar som hon säkert är lovad.

Huruvida det finns eller inte finns bevis är helt irrelevant m.a.p. Powells syfte i det större sammanhanget, valet 2024. Det här är politik, vilket i dagsläget snarare är det man brukade kalla "konspirationsteorier" när jag var yngre.
2021-03-28, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bodvahr
Är det detta du hela tiden hänvisar till som hennes egna ord?
Jag kan bara se att hon förekommer i tredje person...Sidney, Ms. Powell, she. Jag kan inte tolka det som att hon skrivit det själv, utan någon annan har skrivit den texten.
https://en.wikipedia.org/wiki/Illeism
2021-03-28, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Vad menar du med "hade kunnat hända"? Sidney Powell har förfalskat bevis, men eftersom du skriver "Ingenting har förfalskats" så verkar du inte anse att det är någon stor grej
Dvs. om det hade förfalskats, vilket det inte har, och det blir du upprörd över. Till skillnad från valet, där det faktiskt fuskades, men där ser du mellan fingrarna!
2021-03-28, 13:31
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Dvs. om det hade förfalskats, vilket det inte har, och det blir du upprörd över. Till skillnad från valet, där det faktiskt fuskades, men där ser du mellan fingrarna!
Det är ju redan påvisat för dig och stoppa huvudet i sanden ändrar inte detta faktum.
Dock är det väldigt talande för sekten och det är inte första gången vi ser fabriceringar, men när domarna blev så satans arga i stämningarna när de var så bristfälliga.
Så valde man istället bara prata om allt och håller det utanför domstolarna, då man vet att basen är såpass obegåvade att de inte förstår skillnaden och nere i sitt rabbithål.

Vi vet nu när vecka 21 av inget systematiskt valfusk bevisat och det enda beviset på ett försök är när trumpen försökte få delstater att "hitta" röster.
Det är där vi står, så frågan varför lever du i en fantasivärld som inte ens existerar?
Och vad vill du ha sagt med nått som ingen bevisar ens?

Älskar dessa fabricerade och förfalskade saker, som om vi vuxna människor inte skulle granska och ta reda på fakta
2021-03-28, 13:34
Medlem
Citat:

Det är oerhört komiskt att det du inte säger är förfalskat bevisligen är förfalskat, medan det du hävdar vara fusk bara skett i ytterst liten omfattning.

Sila mygg och svälja kameler...
Senast redigerad av ardathbey 2021-03-28 kl. 14:12.
2021-03-28, 13:34
Medlem
humanlifes avatar
Citat:
Hur kan du påstå att det fuskades i valet när det inte finns några bevis för det?

Däremot vet vi att Trump gjorde flera försök att ändra valresultatet genom fusk.
Och Sidney Powell säger att ingen vettig människa skulle ha trott på hennes anklagelser om Dominion.
2021-03-28, 13:53
Medlem
siisters avatar
Citat:

Jag tror inte på fantasierna angående valfusk. Varför skulle jag bli upprörd över en påhittad situation? Att Sidney Powell har använt sig av påhittade historier är inte någon hemlighet, men i dina ögon kommer Joshua Merritt alltid vara en military intelligence expert?

"Ja skiter i att det är fejk det är förjävligt ändå"
2021-03-28, 13:55
Medlem
Att folk tror att val inte någonsin inte vore fusk.
Säger en hel del om boskapstänket.
Låter det vara där.

Lite lustigt med befolkningar som inte fattat att pyramidstrukturer per automatik korrumperar och samhällen inte är pyramidformade.
Men har man växt upp i en industri av bedrägerier och omskriven historia är inte det heller så konstigt.
2021-03-28, 13:56
Medlem
Jag skulle snarare tro att du tror för mycket och vet för lite.
Tror du lagar existerar ochså och skatt är giltigt.

Jag tror inte på fantasierna angående valfusk. Varför skulle jag bli upprörd över en påhittad situation? Att Sidney Powell har använt sig av påhittade historier är inte någon hemlighet, men i dina ögon kommer Joshua Merritt alltid vara en military intelligence expert?

"Ja skiter i att det är fejk det är förjävligt ändå"[/quote]
2021-03-28, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av humanlife
Hur kan du påstå att det fuskades i valet när det inte finns några bevis för det?

Däremot vet vi att Trump gjorde flera försök att ändra valresultatet genom fusk.
Och Sidney Powell säger att ingen vettig människa skulle ha trott på hennes anklagelser om Dominion.
Bevis (evidence) finns, kom inte och påstå annat! Bl.a. i form av edsvurna vittnesmål.
2021-03-28, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siister

"Ja skiter i att det är fejk det är förjävligt ändå"
Svara mig ärligt nu, spelar det ens någon roll, för dig personligen, vad jag tycker? I så fall, varför?
2021-03-28, 16:45
Medlem
humanlifes avatar
Citat:
Bevis (evidence) finns, kom inte och påstå annat! Bl.a. i form av edsvurna vittnesmål.
Nej, det finns inga vittnen som bevisar ett omfattande valfusk i domstol. Det finns inga bevis, scrollock. Det är stolligt att fortsätta tro på valfusk-lögnen. Vi skall tro på fakta och bevis.

Vi har bevis för att Trump försökte ändra valresultatet. Där har du fuskaren! Det är Trump som har betett sig galet och brutit mot konstitutionen. Glöm inte det!
Senast redigerad av humanlife 2021-03-28 kl. 16:49.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in