2021-03-28, 18:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Varför svarar du inte på frågan? Blev det för obehangligt när logiken inte gick ihop?

Jag tror att du innerst inne inser att du blivit lurad men att du inte kan hitta en avfart ur denna diskussion utan att tappa ansiktet.
Du behöver inte skriva "ja jag tillhör de lättlurade."
För min del räcker det om du bara slutar påstå saker utan källhänvisning, analys, och relevant frågeställning
2021-03-28, 18:52
Medlem
Citat:
Visa domstolsbeslut där det klart och tydligt konstaterats att hon ljugit, eller knip käft.

Nu är du sådär söt-arg igen ❤️

Varför skulle du nöja dig med det? Du verkar ju inte ta till dig att era ”bevis” inte hållit i domsluten hittills. Jag kan inte tänka mig att ett domstolsbeslut i detta skulle hjälpa. Då skulle du bara dra till med att domarn är köpt.
Senast redigerad av ardathbey 2021-03-28 kl. 18:56.
2021-03-28, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ardathbey
Nu är du sådär söt-arg igen ❤️

Varför skulle du nöja dig med det? Du verkar ju inte ta till dig att era ”bevis” inte hållit i domsluten hittills. Jag kan inte tänka mig att ett domstolsbeslut i detta skulle hjälpa. Då skulle du bara dra till med att domarn är köpt.
Om ni kräver en sak, varför är det så inte rimligt att låta kräva samma sak i retur?
2021-03-28, 19:10
Medlem
siisters avatar
Citat:
Visa domstolsbeslut där det klart och tydligt konstaterats att hon ljugit, eller knip käft.

Domstolsbeslut angående vad? Hennes så kallade expertvittnens yrken och meriter? Eller att hon klippt bort information från ett dokument?
2021-03-28, 19:13
Medlem
klybans avatar
Citat:
Om ni kräver en sak, varför är det så inte rimligt att låta kräva samma sak i retur?
Bevis o0matt ingetn systematiskt valfusk finns, hur ska det gå till?
Som du förstår ligger bevisningen på de som säger systematiskt valfusk har skett, kräva det omvända fungerar inte ens.
För det berättar att det inget finns, och att du inget har.

Det vet vi nu när vecka 21 av inget systematiskt valfusk är bevisat, och det närmast man kommit att bevisa ett systematiskt valfusk, det är trumpens och försöka få delstater att "hitta" röster.
Du borde gå lägga dig, och återkomma när det verkligen finns ett bevis för systematiskt valfusk, för saken är att du säger aldrig nått innan dess.
2021-03-28, 19:16
Medlem
humanlifes avatar
Citat:
Varför svarar du inte på frågan? Blev det för obehangligt när logiken inte gick ihop?
Missade jag någon logik? Nej, jag tror inte det. Men du missar ständigt fakta som vi skriver.

Trump försökte få Raffensberger att skaffa fram 11 780 röster åt honom, det var vad som behövdes för att vinna Georgia.
Vad tycker du om Trumps agerande där? Är det rätt att ändra valresultatet, som man har kontrollräknat? 3 gånger, tror jag det var.
Där har du fusk-försök, som sagt. Dokumenterat dessutom och alltså otvivelaktigt.
2021-03-28, 19:17
Bannlyst
Citat:
Damn.. Äntligen förstår jag din logik.
"eftersom ingen accepterar mina lögnaktiga påståenden om tusentals vittnen som observerat valfusk,men vars mål har kastats ut av domstolar, så tänker jag heller inte acceptera vad sidney powells ombud har lämnat in i rätten"
Fy vad barnsligt.
Anledningen till att det inte är en rimlig frågeställning är för att du aldrig någonsin ger ett rakt svar för att slippa ledas in i en obekväm sanning.

Det enda du gör är att droppa Gateway pundit-länkar, förfäras över att ingen tar dessa på allvar, och sedan posta nya länkar utan analys,eftertanke,eller logik.

Ingen annan än du kan betrakta domstolsdokument och sedan komma fram till motsatt åsikt än vad den åtalade själv tagit ställning till(inne i en rättsal där lögner straffas med böter eller fängelse, inte i en fantasyblogg )
Senast redigerad av dic-tator 2021-03-28 kl. 19:47.
2021-03-28, 19:20
Medlem
humanlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Verklighet eller fakta biter tyvärr inte på sekteristerna, precis som konkreta och objektiva ting inte gör på andra fundamentalister. Den lättkränkta personkulten är bara mottaglig för sina egna känsloargument...
https://www.gq-magazine.co.uk/article/donald-trump-supporters-thrive-on-emotion
Ja, det är ju så tyvärr. Verklighet och fakta vill de inte veta av. De tror på vad de vill.

Men vad kan vi göra för att få dem att sluta lura in oss andra i deras fake world?
2021-03-28, 19:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Det verkar ändå som de flesta av sektens lärjungar vaknat upp ur sina önskedrömmar och feberfantasier numera?
[/spoiler]

Nja det finns en och en annan lone soldier kvar som envist håller fast vid lögnerna.
Alternativet är att erkänna verkligheten.
Systematiskt valfusk existerar inte.
Donald Trump förlorade pga sin dåliga hantering av Covid19
Joe Bidens sämsta popularitetssiffror är högre än donald trumps bästa
Republikanernas politik är så illa omtyckt att de måste syssla med voter suppression för att vinna val
2021-03-28, 23:00
Medlem
WolfmanJackSrs avatar
Citat:
Visa domstolsbeslut där det klart och tydligt konstaterats att hon inte ljugit, eller knip käft.

Tyvärr så finns det inga domstolsbeslut som visar att hon inte ljugit.
2021-03-28, 23:17
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dic-tator
Nja det finns en och en annan lone soldier kvar som envist håller fast vid lögnerna.
Alternativet är att erkänna verkligheten.
Systematiskt valfusk existerar inte.
Donald Trump förlorade pga sin dåliga hantering av Covid19
Joe Bidens sämsta popularitetssiffror är högre än donald trumps bästa
Republikanernas politik är så illa omtyckt att de måste syssla med voter suppression för att vinna val
Precis. Och jag tror att det är precis dessa odiskutabla fakta som gör dem alltför ont för att någonsin kunna tillstås:
https://www.washingtonpost.com/politics/2021/01/03/voter-fraud/
Citat:
Trump voter fraud claim without merit, judges and commission says
De kan helt enkelt inte gå med på att allt de brunnit för i flera år, deras ofelbare och himmelske ledare, och hela den identitet de byggt upp kring honom skulle vara en bluff! Det vore att erkänna sitt eget misslyckande.
https://www.washingtonpost.com/opinions/2020/10/16/why-wont-trump-supporters-admit-theyve-been-conned/
Citat:
Why won’t Trump supporters admit they’ve been conned?
Trump and Republicans have played a neat trick these past four years, claiming to act on behalf of the economically and politically disenfranchised, and then getting them to turn a blind eye to the fact that their own actions in office are designed to line the pockets of elite supporters. But as the coronavirus pandemic continues to claim victims and disrupt lives, the evidence of Trump’s perfidy is harder than ever to ignore. Little wonder some turn to outlandish conspiracies such as QAnon to justify their continued belief in Trump. As crazy as it is, it’s less embarrassing than admitting you are just another patsy in Trump’s lifelong con.
De har blivit snuvade. Och det är tufft att erkänna, inte minst för sig själv.
https://www.youtube.com/watch?v=W8qcccZy03s
Citat:
"I reject your reality and substitute my own."
2021-03-28, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av humanlife
Missade jag någon logik? Nej, jag tror inte det.
Jo, det kan du hoppa upp och sätta dig på att du gjorde!

Vi tar det igen. Jag säger att det skett valfusk. Genast skriver du/ni om att jag ska "bevisa" det med ett domslut. Du/ni säger att Powell fuskat, jag tillämpar eran egen logik på er själva och efterfrågar domslut som påvisar det. Men heklt plötsligt så vill du/ni inte kännas vid den logiken längre för det verkar tydligen bara gälla åt ett håll. Jag kan berätta varför, för ni är ett gäng hycklande imbeciller som knappt ens sjäva vet vad ni säger!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in