Citat:
Det går inte diskutera teorier här i denna tråd, det är omöjligt eftersom en del vill ha en färdig teori och det har jag inte.
Det jag har lagt fram har jag fått bekräftat av de som kunde förstå och bekräfta saker.
Men jag får inte ihop det riktigt för det kan vara så att vissa här inne har fel syfte och därför rör det till det och jag vill inte hänga ut någon eftersom det inte går att diskutera teorin så blir den person dömd direkt och då missar vi att gå vidare om det är fel.
Jag kan ju inte heller säga vart jag hittar saker för då kommer det bli svårare att leta mer.
Så jag är lika förvirrad som ni, kanske fler teorier men jag är osäker på vilken jag ska gå på. Det behöver någon som vet och är här inne bekräfta mer.
Ber om ursäkt för det förvirrar mina inlägg men jag söker på mitt sätt och gissar inte bara. Men när man söker så kan man ju även hitta mer saker än vad man ska och det kan ju också göra det svårare för då gissar man lättare för att något verkar vara på ett sätt.
Så att hålla det öppet och dela med sig av bitar kanske är bättre.
Hur söker du information till detta tex?
Jag pusslar ihop saker jag hittar kring olika människor och deras beteende.
Det jag har lagt fram har jag fått bekräftat av de som kunde förstå och bekräfta saker.
Men jag får inte ihop det riktigt för det kan vara så att vissa här inne har fel syfte och därför rör det till det och jag vill inte hänga ut någon eftersom det inte går att diskutera teorin så blir den person dömd direkt och då missar vi att gå vidare om det är fel.
Jag kan ju inte heller säga vart jag hittar saker för då kommer det bli svårare att leta mer.
Så jag är lika förvirrad som ni, kanske fler teorier men jag är osäker på vilken jag ska gå på. Det behöver någon som vet och är här inne bekräfta mer.
Ber om ursäkt för det förvirrar mina inlägg men jag söker på mitt sätt och gissar inte bara. Men när man söker så kan man ju även hitta mer saker än vad man ska och det kan ju också göra det svårare för då gissar man lättare för att något verkar vara på ett sätt.
Så att hålla det öppet och dela med sig av bitar kanske är bättre.
Hur söker du information till detta tex?
Jag pusslar ihop saker jag hittar kring olika människor och deras beteende.
Jag letar inte information förutom att ha snackat med shadman. Vad mer ska man göra tycker du förutom att spekulera och läsa tidningar?
Du har skrivit väldigt mycket i tråden men jag ser inte nån konkret information nånstans i dina långa texter. Det ser ut som du har en massa information men ger noll. Förmodligen är du bara snurrig. Som när du hörde att han bad nån om en kopp te och du klurade ut att mördaren därför heter teglas...