2021-03-27, 16:00
Medlem
Fourhundredstrokess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hatabaka
Det går inte diskutera teorier här i denna tråd, det är omöjligt eftersom en del vill ha en färdig teori och det har jag inte.
Det jag har lagt fram har jag fått bekräftat av de som kunde förstå och bekräfta saker.
Men jag får inte ihop det riktigt för det kan vara så att vissa här inne har fel syfte och därför rör det till det och jag vill inte hänga ut någon eftersom det inte går att diskutera teorin så blir den person dömd direkt och då missar vi att gå vidare om det är fel.
Jag kan ju inte heller säga vart jag hittar saker för då kommer det bli svårare att leta mer.
Så jag är lika förvirrad som ni, kanske fler teorier men jag är osäker på vilken jag ska gå på. Det behöver någon som vet och är här inne bekräfta mer.

Ber om ursäkt för det förvirrar mina inlägg men jag söker på mitt sätt och gissar inte bara. Men när man söker så kan man ju även hitta mer saker än vad man ska och det kan ju också göra det svårare för då gissar man lättare för att något verkar vara på ett sätt.

Så att hålla det öppet och dela med sig av bitar kanske är bättre.

Hur söker du information till detta tex?
Jag pusslar ihop saker jag hittar kring olika människor och deras beteende.

Jag letar inte information förutom att ha snackat med shadman. Vad mer ska man göra tycker du förutom att spekulera och läsa tidningar?
Du har skrivit väldigt mycket i tråden men jag ser inte nån konkret information nånstans i dina långa texter. Det ser ut som du har en massa information men ger noll. Förmodligen är du bara snurrig. Som när du hörde att han bad nån om en kopp te och du klurade ut att mördaren därför heter teglas...
Citera
2021-03-27, 17:07
Medlem
Lever han, tror ni?
Citera
2021-03-27, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quentin5
Lever han, tror ni?

Detta har slagit mig vid flera tillfällen och det finns ju faktiskt en chans !
Hoppas verkligen på att det är så !!
Citera
2021-03-27, 20:00
Citat:
Detta är en låt, jag tror den ska heta 1916 som handlar om ett krig typ. Vår kära sh*man1916 delade detta. Detta gav iallafall lite andra saker också att leta efter.

Jaha ok
Citera
2021-03-27, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quentin5
Lever han, tror ni?

Nej.. Tror inte det är särskilt mycket mer komplicerat än att han olyckligtvis hamnade i ån men ännu inte flutit upp. Tror de flesta teorierna här inne inte är av stor vikt.
Citera
2021-03-27, 21:05
Medlem
Ja jag tror han ville gå en härlig promenad utan skor mitt i natten, hälsa på lite folk ta en kopp te. Även utan sin mobil för att inte bli störd av teknik när han njöt av nattens tystnad. Såklart inga droger!!
Sen blev han nog sugen på ett bad och råkade drunkna, ja så är min teori!
Citera
2021-03-27, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fourhundredstrokes
Jag letar inte information förutom att ha snackat med shadman. Vad mer ska man göra tycker du förutom att spekulera och läsa tidningar?
Du har skrivit väldigt mycket i tråden men jag ser inte nån konkret information nånstans i dina långa texter. Det ser ut som du har en massa information men ger noll. Förmodligen är du bara snurrig. Som när du hörde att han bad nån om en kopp te och du klurade ut att mördaren därför heter teglas...
Nä jag försökte ifrågasätta varför en kille ber om te mitt i natten.. jag har aldrig sagt någon är en mördare.. det är just därför det inte går att dra en teori här för att diskutera.
Citera
2021-03-27, 21:58
Medlem
Citat:
Nä jag försökte ifrågasätta varför en kille ber om te mitt i natten.. jag har aldrig sagt någon är en mördare.. det är just därför det inte går att dra en teori här för att diskutera.

Nej kanske inte mördare men att det kunde va nåt skumt med en person som hette så.
Citera
2021-03-27, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iior
Nej.. Tror inte det är särskilt mycket mer komplicerat än att han olyckligtvis hamnade i ån men ännu inte flutit upp. Tror de flesta teorierna här inne inte är av stor vikt.

Du har nok 100 % rett her
Citera
2021-03-28, 05:38
Medlem
Citat:
Nej kanske inte mördare men att det kunde va nåt skumt med en person som hette så.

Det är skumt att någon ber om ett te glas mitt i natten..
Och av en tillfällighet bor en kille i närheten som kan ha samma namn, han är vän med en annan kille som det har pratats här. De två tillsammans drog utomlands i december med sina dyra klockor. Men då blir han en mördare..
Jag tycker det är märkligt att be om te mitt i natten...det säger något om vad som har hänt m.
Senast redigerad av Hatabaka 2021-03-28 kl. 05:58. Anledning: Glömde skriva
Citera
2021-03-28, 06:27
Medlem
Citat:
Det är skumt att någon ber om ett te glas mitt i natten..
Och av en tillfällighet bor en kille i närheten som kan ha samma namn, han är vän med en annan kille som det har pratats här. De två tillsammans drog utomlands i december med sina dyra klockor. Men då blir han en mördare..
Jag tycker det är märkligt att be om te mitt i natten...det säger något om vad som har hänt m.

Hans mamma säger att han förmodligen bad om te för att dom brukar dricka det på kvällen hemma. Så inget konstigt..
Citera
2021-03-28, 07:31
Medlem
Citat:
Hans mamma säger att han förmodligen bad om te för att dom brukar dricka det på kvällen hemma. Så inget konstigt..

Om M var jagad och sedan märkte M att de inte ville släppa in honom och då tänkte han väl om han ber om te så går ju tiden och de som jagar honom tänker att han känner dem och sticker, han ville köpa sig tid helt enkelt ?! Om de som bodde i huset var arga på honom så tänkte han att det skulle verka harmlöst samt att han förmodligen frös ?! ( Spekulation )
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in