Citat:
Ursprungligen postat av
intermittentexplosivitet
Du läser in lite för mycket i mitt inlägg, men så kan det ju vara ibland. Slarvigt av mig att så tydligt skriva att hon ljuger i just det här fallet, för jag menade i tidigare. I aktuellt fall finns det tre möjligheter: en ljuger, båda ljuger ingen ljuger. Bara Gud vet...
Nej vi vet inte mer än att Lambertz frihetberövades och nu lever i en hatstorm. Och att MÄ har spelat in två olika våldtäkter, klippt ner ljudfilerna, fabriksåterställt bägge telefonerna, har varit psykiatriskt tvångsvårdad upprepade gånger, har ljugit en hel del i förhör, knarkar, har ett ex som långt innan detta fall ger en fett läskig bild av henne där han pratar om hur hon tycks livnära sig på att dra män inför rätta och och att allt detta anses fel att ta upp, eftersom det inte har med saken att göra. Just det, sedan finns ju ytterligare ett antal rättsprocesser också, varav minst ytterligare en våldtäkt. Vi vet också att hon är smart, rensar sin internethistorik skickligt och sannolikt ser vi toppen av ett isberg alltså.
Kanske borde man avvaktat lite med att sätta Lambertz i häkte ändå, eller vad tycker du? I två månader utredde man detta för att DÄREFTER häkta karln.