2021-03-28, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ba'loba
Jorå, är jag juridikstuderande och lyckas snärja en känd toppadvokat. BINGO!

Lika mycket som att någon vill knulla Mick Jagger, Charlie Chaplin, De Niro, Steve Martin, Clint Eastwood....och få barn med dessa i hög ålder.
En kändis eller person med mycket pengar eller någon typ av status och det spelar ingen roll hur gammal.

Ann Nicole som var snygg fick ihop det med en gammal rik gubbe, listan är låååång.
Försöker tänka ut någon berömd personlighet som jag skulle kunna tänka mig att ha en fling/förhållande med, men jag har ingen sådan idoldyrkan på rak arm, men tror inte jag skulle ha problem med en 20-40 år äldre om det som känns från min sida är lust/kärlek/dyrkan.
Men sen om dessa inte vill ha mig för all framtid då kan jag kanske känna ånger över att jag släppt tilloch gnälla till någon väninna, kanske. (men jag skulle aldrig gå till snuten!)

Jo för Anna Nicole verkade ju må bra 🤦🏻‍♀️
Citera
2021-03-28, 01:29
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Tssk, han är förslaget manipulativ. Som LGWP säger: den mest förljugna människan han råkat på.
Det var antagligen högst medvetet han *råkade* nämna MÄs namn på presskonferensen. Han kunde lätt ha sagt att han är oskyldig, att hans utsaga stöds av den sammantagna bevisningen och därför släppts, bla bla. Och helt enkelt inte nämnt något alls om MÄ och sedan legat lågt. Men han väljer det han vet ger mer uppmärksamhet och det spelar ingen roll att det är negativ uppmärksamhet. Som kladdandet, han vet att den han kladdar på ofta känner obehag och inte uppskattar det och ibland fått be om ursäkt för det. Han har ju börjat skriva på en bok dessutom.

De flesta kan säga att de är oskyldiga trots att de inte är det, inget konstigt med det. Men i detta fall är han oskyldig och utsatt för en serieförbryterska, det inser man lätt om man studerar de mål som EA har anmält.
Citera
2021-03-28, 01:31
Medlem
Nu har Lambertz skrivit ett nytt inlägg på sin blogg. Han skriver att kvinnan manipulerat bevis även i detta fall likväl som hon även gjorde i våldtäktsanmälan 2018. Eftersom mainstream media och främst feminister ute i landet redan brännmärkt honom utan några bevis bortsett från hennes ord så undrar jag; går det inte bara att offentliggöra dessa uppgifter där hon manipulerat bevis? Detta är det absolut bästa och enklaste sättet för honom att rentvå sig själv gentemot alla som inte redan tror på hans oskuld, istället för att skriva inlägg på sin blogg.
Citera
2021-03-28, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slö
Det stämmer inte, och i de fall de gör det så är det minst sagt sekundärt och irrelvant.

det är nog offtopic med det finns iafall forskning på ämnet, tillskillnad från din subjektiva åsikt.

Nej, ni män vill att det inte ska stämma.
Kanske bättre att kvinnor talar för sig.
Citera
2021-03-28, 01:38
Medlem
Citat:
Tssk, han är förslaget manipulativ. Som LGWP säger: den mest förljugna människan han råkat på.
Det var antagligen högst medvetet han *råkade* nämna MÄs namn på presskonferensen. Han kunde lätt ha sagt att han är oskyldig, att hans utsaga stöds av den sammantagna bevisningen och därför släppts, bla bla. Och helt enkelt inte nämnt något alls om MÄ och sedan legat lågt. Men han väljer det han vet ger mer uppmärksamhet och det spelar ingen roll att det är negativ uppmärksamhet. Som kladdandet, han vet att den han kladdar på ofta känner obehag och inte uppskattar det och ibland fått be om ursäkt för det. Han har ju börjat skriva på en bok dessutom.
Jag tror Lambertz är en ärligare person än GW. Långt ifrån säker på detta men skulle man kunna satsa pengar och det fanns ett "facit" hade jag nog satsat på GL av de två.

Det var bra att han sade att hon var en bedragerska eftersom allt tyder på att det är precis det hon är.
Citera
2021-03-28, 01:40
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sobrilbil
Folk är fega, de vill inte backa upp den som möts av motstånd, ofta har de inget att vinna på det.

Man ser däremot hos vissa offentliga personer att de slänger sig med en falsk ärlighet, de säger saker som är genomtänkta, saker som ofta får folk att tycka om personen pga att det framstår som ärlighet. Vi kan ju ta GW som exempel eftersom han och GL är lite av varandras motsats. GW vinner på sin selektiva ärlighet som går hem hos folket. GW skulle aldrig vara ärlig med något som han vet skadar honom.

Du må skilja på att någon är "ärlig" för att få uppmärksamhet.

Backa upp någon som möts av motstånd? Som att backa upp någon som kladdar fastän han ser att personen han kladdar på försöker undkomma?

Det som sker är väl att MÄ backas väl upp i någon mån just för att man vet att hon är rätt trasig?
Citera
2021-03-28, 01:42
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
GL är inte uppmärksamhetssökande. Utveckla gärna vad du bygger en sådan uppfattning på.
Citera
2021-03-28, 01:45
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Du må skilja på att någon är "ärlig" för att få uppmärksamhet.

Backa upp någon som möts av motstånd? Som att backa upp någon som kladdar fastän han ser att personen han kladdar på försöker undkomma?

Det som sker är väl att MÄ backas väl upp i någon mån just för att man vet att hon är rätt trasig?
Det där med att han har kladdat ibland på fyllan, alltså tänk lite. Hur fan kan man hetsa upp sig för det? Var och varannan människa har gjort det (kvinnor inkluderat). Och även om man anser att det är väldigt illa, så är ju huvudämnet våldtäkt i den här frågan.
Citera
2021-03-28, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soulflash
Fast allmänheten går ju runt och tror att MS (EA) är en helt vanlig kvinna när allt pekar på att hon de facto är en psykopat. Bedragerska var i det sammanhanget helt på sin plats och egentligen milt uttryckt. Om han är oskyldig kan man verkligen inte klandra honom för detta uttalande.

Nej, en stor del av allmänheten vet att den höge juristen visste att hon var trasig, att han söp med henne fast han vet att han kladdar. Sanslöst omdömeslöst. En jurist kan exempelvis knappast heller köpa något värdefullt på Blocket för en spottstyver och hävda god tro om det visar sig vara stulet.
Citera
2021-03-28, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sobrilbil
GL är inte uppmärksamhetssökande. Utveckla gärna vad du bygger en sådan uppfattning på.

Jag gjorde det i inlägget du citerade.
Citera
2021-03-28, 01:47
Medlem
HGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Om kvinnan vore ett så oskyldigt offer som vissa vill få det till, då skulle hon inte återkommande manipulera bevis eller undanhålla viktig information:

Det är något som inte stämmer med denna kvinna.

Lägg även till att hon varit tvångsintagen på psyket, gömt sig under folks sängar med kniv, skrämt män till dödsskräck och återkommande spelat in folk i smyg. Det står inte helt rätt till med denna kvinna.

Det tror jag att vi alla vet vid det här laget....
Citera
2021-03-28, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BMH
Ponnymamman är ytterligare en sida som en kvinna vid namn Fåhraeus vräker ur sig sina egna fördomsfulla åsikter om Lambertz och följarna som gärna tror på vem dom vill tro hyllar hennes åsikter. Samtidigt som vissa som är upprörda??? på Lambertz för han kallade målsäganden som lögnaktig, hans personliga erfarenhet av henne, gör sådana som hon utan minsta samvete likadant mot Lambertz. Ljuger och förtalar Göran Lambertz.

Nu är väl just Ponnymamman känd som en manshatargrupp, om man läser så verkar det vara det som binder de kvinnor samman som hänger där. Så den ska man kanske ta med flera nypor salt i just de fallen.
Senast redigerad av M18A1-Claymore 2021-03-28 kl. 03:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in