Citat:
Ursprungligen postat av
FreddyFish93
Hur lång tid tar det att nollställa toleransen? Jag har varit utan i 3 veckor snart ca. Jag har aldrig haft något beroende eller vidare frekvent användande över tid. När jag väl körde steso så tog jag ganska mycket, 30-40mg. I början räckte det med 10mg och jag undrar helt enkelt hur lång tid jag får räkna med för att få ner toleransen till den nivån igen.
1-2 veckor bör du komma långt på. Du bör tom kunna köra 30-40mg
en gång i veckan utan att du förstör toleransen något nämnvärt.
Citat:
Ursprungligen postat av
WolframTungsten
Jag undrar hur lång tid det tar att utveckla ett beroende mot Stesolid. Jag får ta fyra tabletter a 5 milligram om dagen. Men vissa dagar (när jag dricker mig full) tar jag inte en enda.
Nu kommer väl säkert någon neka detta men i princip alla som börjar käka benso dagligen blir snabbt beroende både fysiskt och psykiskt, för vissa går det
väldigt snabbt, kanske så kort som en vecka. Det är som att öppna pandoras låda när man börjar knapra dagligen. Använd enbart benso vid behov/riktigt jävla akuta situationer (säg 2-4 gånger i månanden), och du kan använda den livet ut utan att den tappar effekt och du blir beroende.
Det är träning, meditation, god kost, noll droger (kaffe, alkohol med mera), noll porr osv som gäller om du vill bli frisk den naturliga vägen.