Citat:
Ursprungligen postat av
Dansflugan
Han är ju ingen skönhet själv heller precis. Visst, hon är något fulare, men hon är fortfarande ung till skillnad från hipsterwannabesocionomen som alltså inte utbildat sig trots sin snart beaktansvärda ålder.
Det spelar ingen roll att han inte är snygg. Man behöver ju inte förnedra sig för det.
Fjanton är helt enkelt väldigt desperat efter att få barn. Det är nåt fundamentalt fel på killar som verkligen vill ha barn. Likt en barnlös, 35-40 årig kvinna med akut tickande klocka låter han sin barnlängtan färga intrycket av hans partner - till den grad att han tror sig finna henne attraktiv.
Hade han haft en mer feminin framtoning, lik Lars, hade jag med ovanstående i åtanke diagnosticerat honom som homosexuell.
Citat:
Ursprungligen postat av
dialektiker
Att kulturstrateg är den absolut fulaste ser både experterna, deltagarna och Maxime, som läser här. Det syns att kulturstrateg är ful som en apa, med sina kommentarer.
Förutom det ser ni att kulturstrateg pratar om demoner och pedofili mycket.
Ja, kulturstrateg är en sån som tror på pedofilnätverk i domstolar och dylikt (kan jag meddela från andra trådar) och det ser ni ju av kommentarerna i denna tråd också.
Att kulturstrateg är extremt ful är uppenbart, och nej experter och deltagare som läser här, hen är inte representativ för flashbacks-kommentatorer i tråden.
Som en förälskad liten skolflicka...
Jag är tyvärr inte intresserad.