2021-02-27, 23:08
Medlem
dialektikers avatar
Jag är ingen fena på det där med imgur-klipp (är jag anonym när jag laddar upp där?) men jag tycker faktiskt att grävis är look alike Frankensteins monster, ögonbrynen speciellt och ögonplaceringen. Kolla in första avsnittet när han sitter i sin skopa syns det tydligt. 6.05 in i avsnittet och bildgoogla Frankenstein så ni ser den riktiga likheten i vissa bilder.

(Kroppshyddan och Frankensteinsmonster-lookalike. Kan inte annat än bli hett för Susanne på bröllopsnatten i sänghalmen.)
Senast redigerad av dialektiker 2021-02-27 kl. 23:13.
Citera
2021-02-28, 01:28
Medlem
Crapmagics avatar
Kvot-Prällen som får förnyat förtroende varje säsong sa "dela termus med någon"
nån slags lingvistik
Citera
2021-02-28, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Hon har missat att han har för tätt mellan ögonen och för mycket tandkött för att vara snygg än så länge.
Men man är nog sådär lite förblindad på själva bröllopet. Brukar gälla de flesta paren i "Gift vid första ögonkastet" (både tjejer och killar är ju tillfixade).

Håller med dig helt. Inte bara för mycket tandkött, utan det har även en konstig ljus nyans. Nästan vitt. Är det pga rökning? Ser nästan ut som löständer. Synd på en annars stadig och attraktiv karl.
Citera
2021-02-28, 11:21
Medlem
Kalles är verkligen precis en sån kille som anmäler sig till kurser i dans. Lindy hop, salsa - han finns där. Snäll, jämställd, lite för spexiga kläder, stel på dansgolvet och studentikos humor. Egentligen en bra man men helt oattraktiv tyvärr.
Citera
2021-02-28, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hazenectar
Det låter ju onekligen som att läkaren har ett skelett i garderoben om han är 35 bast fyllda och måste ta till en så drastisk och desperat lösning som att ställa upp i gift vid första ögonkastet för att få lite damsällskap. Rellebelle jag kan trösta dig med att om han inte har lyckats få fatt i en tjej vid 35 så lär han sabba det med Lår-Ellinår också, det är förmodligen bara en tidsfråga. Vem vet, du kanske kan kontakta henne om så är fallet och föreslå en dejt som inte involverar lindy hop?

Nästan så jag vill ställa upp bara för att se vad ni skulle skriva om mig.
Citera
2021-02-28, 12:57
Medlem
Evikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 25cm-slak
Nästan så jag vill ställa upp bara för att se vad ni skulle skriva om mig.

Ja, lite läskigt att få sitt tandkött analyserat.
Citera
2021-02-28, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rellebelle
JÄVLAR vilka bra lår IVA sjuksköterskan har, lindyhop läkar spelevink bögjäveln förtjänar inte henne
Instämmer! Trevlig röv också...
Citera
2021-02-28, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rellebelle
Inte så stora, det är inte huvudfokus, men ett leende som är avväpnande, och stabila, livsbejakande lår!
😋
Citera
2021-02-28, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Japp, det blev nog tunggung i madrassen tills solen gick upp med grävmaskinisten 😀
Garanterat!
Citera
2021-02-28, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Men man är nog sådär lite förblindad på själva bröllopet. Brukar gälla de flesta paren i "Gift vid första ögonkastet" (både tjejer och killar är ju tillfixade).
Jag tänker att deltagarna före ceremonin antagligen är livrädda för att det ska dyka upp något yxfult freak till giftaspartner. Sen visar det sig i de allra flesta fall att deras nya respektive faktiskt är hyfsat snygg, rimligt normal och går att prata med. Det försätter antagligen deltagarna i ett slags lyckorus (ungefär som reaktionen omedelbart efter att man överlevt en olycka, eller tagit sig igenom en svår situation).

Sen kommer förstås verkligheten ikapp, men omedelbart efter avslöjandet tror jag att de flesta deltagarna är i någon slags extrem lättnadskänsla. Det påverkar förstås deras sinnestämning på middagen (och i de fall någon deltagare direkt ogillar sin nya partner, så brukar det bli väääldigt tydligt rätt snabbt!).

Det var en himla busig blick Susanne hade när hon drog in sitt skogshuggar-troll på hotellrummet. Jag tror att hon red honom som en rodeotjur!
Citera
2021-02-28, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue
Jag tänker att deltagarna före ceremonin antagligen är livrädda för att det ska dyka upp något yxfult freak till giftaspartner. Sen visar det sig i de allra flesta fall att deras nya respektive faktiskt är hyfsat snygg, rimligt normal och går att prata med. Det försätter antagligen deltagarna i ett slags lyckorus (ungefär som reaktionen omedelbart efter att man överlevt en olycka, eller tagit sig igenom en svår situation).

Sen kommer förstås verkligheten ikapp, men omedelbart efter avslöjandet tror jag att de flesta deltagarna är i någon slags extrem lättnadskänsla. Det påverkar förstås deras sinnestämning på middagen (och i de fall någon deltagare direkt ogillar sin nya partner, så brukar det bli väääldigt tydligt rätt snabbt!).

Det var en himla busig blick Susanne hade när hon drog in sitt skogshuggar-troll på hotellrummet. Jag tror att hon red honom som en rodeotjur!

Varför skulle de vara rädda för att de plockat fram något troll som partner? Ligger i programidén att det ska vara hyfsade normala människor.

Det värsta som kan hända är väl:
- Fan, fan! Glömde säga att vad de än skaffar fram åt mig, så får han inte vara rödhårig och klä sig i kalasbyxor.
Citera
2021-02-28, 16:42
Medlem
DeValeras avatar
Mellan Torshälla-killen och gröna vågen tjejen fanns en uppenbar attraktion dem emellan. Deras personligheter verkade klicka så här första dagen på äktenskapet och de skrattade mycket tillsammans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in