Du menar att advokat Massi hävdar att hon ljuger va?
Du vet väl inte vad som hände, eller var du där och såg det?
Det är inte "Massis som hävdar". Polisen lyckades återskapa hela ljudinspelningen som bevisar att hon & väninnan ljugit medvetet för att sätta dit en oskyldig.
ps.
Segt att du tvingas jobba helg bara för detta. Antar att ni verkligen prioriterar damage control i fallet.
. Varför tror ni att han hela tiden håller på med skadehantering. Berättar att man blir lite kladdig och inte tafsar. Det är ju för att det finns många historier som ännu inte kommit fram och därför vill GL redan nu styra dessa historier till lite kladdande istället för annat.
Nej han är skyldig. Dock krävdes det ett erkännande vilket han inte tog vid sin mun trots två veckors isolering. Utan istället körde han spelet att sexet var samstämmigt men utan någon bevis på det.
Är det inte upp till annan bevisa att brott begås?
Du kanske behöver frontallobotomi?
Jag har väntat i veckor på att någon skulle komma ut med en sådan historia, men de som hintar i den riktningen verkar mest referera till rykten.
Så jag får väl fortsätta att vänta.
Du lär få vänta länge. Många av dessa juridikstuderande har idag en position i samhället där man inte vill bli inblanda i detta smutsiga byk. Varför ska man gå ut med någon historia som ändå är preskriberat och skulle stå ord mot ord utan att leda någonstans?
Det är inte "Massis som hävdar". Polisen lyckades återskapa hela ljudinspelningen som bevisar att hon & väninnan ljugit medvetet för att sätta dit en oskyldig.
ps.
Segt att du tvingas jobba helg bara för detta. Antar att ni verkligen prioriterar damage control i fallet.
Nej några lögner framkom väl inte, eller har jag missat det?