2021-03-27, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shageki
Det var det inte. Utan det är hans version varför dela landar vid något slags antiklimax.

Det blir inte sanning för att du tycker så, men jag har förstått att du vill med tortyr får folk att erkänna i vart fall om man läser dina tidigare inlägg.
Citera
2021-03-27, 11:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Enligt kvinnan som manipulerar bevis var det så.

Däremot i verkligheten? Nej.

Var du där?
Citera
2021-03-27, 11:49
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Echion
Du lär få vänta länge. Många av dessa juridikstuderande har idag en position i samhället där man inte vill bli inblanda i detta smutsiga byk. Varför ska man gå ut med någon historia som ändå är preskriberat och skulle stå ord mot ord utan att leda någonstans?

Om en jämför med kulturprofilen - där fler och fler uppenbarades - han säger ju att han hjälpt andra. En kan undra vilka och vad syftet är. EA är ju en vacker kvinna. Men om det finns fler exempel på tillfällen där han ”kladdat” och ”inte kunnat låta bli” så borde de väl dykt upp nu...?

Jag tänker ju utifrån vad som framkommit att hennes agenda och agerande är klart. Dock tror jag fortfarande inte att han är helt oskyldig i det här. Tror knappast att han erbjudit stöd till henne av sitt hjärtas godhet utan han hade nog lite högre förhoppningar än så.
Citera
2021-03-27, 11:49
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amatoll
Nej några lögner framkom väl inte, eller har jag missat det?

P.s. Vad babblar du om?
En massa lögner framkom i det raderade ljudmaterial som polisen lyckades återskapa. Vilket gjorde att den felaktigt utpekade släpptes fri & blev rentvådd från alla anklagelser. Detta vet du givetvis om, men gång på gång låtsas du "glömma" det.

ps.
Jag förstår ert uppdrag att störa ut debatten. Men lite mer finess får ni nog uppvisa om det inte skall bli allt för genomskinligt.
Citera
2021-03-27, 11:50
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Förändringar?
När du t.ex. går från oralt till vaginalt eller analt osv.
Citera
2021-03-27, 11:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av M18A1-Claymore
Det blir inte sanning för att du tycker så, men jag har förstått att du vill med tortyr får folk att erkänna i vart fall om man läser dina tidigare inlägg.

Nej. Men att påstå att sexet var samstämmigt utan att kunna bevisa det är bristande svar på anklagelser om våldtäkt.
Citera
2021-03-27, 11:51
Medlem
Citat:
Nej, det är inget tortyr. Utan det är en metod skapad av experter inom psykologi och psykiatrin att få sluga internerade typer som Lambertz att sjunga klart och tydligt.

https://www.latimes.com/world-nation/story/2020-01-22/ksm-waterboarding-guantanamo-testimony

Alltså tortyr, ingen sanning har kommit fram med tortyrmetoder. Det är däremot vetenskapligt bevisat genom alla krig vi haft, när någon knäcks under tortyr kan de erkänna vad som helst utan att det behöver ha ett uns sanningshalt.

Att du förespråkar tortyr i de frågor du tror och tycker ha rätt i är rätt skrämmande men det får ju stå för dig.
Citera
2021-03-27, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
En massa lögner framkom i det raderade ljudmaterial som polisen lyckades återskapa. Vilket gjorde att den felaktigt utpekade släpptes fri & blev rentvådd från alla anklagelser. Detta vet du givetvis om, men gång på gång låtsas du "glömma" det.

ps.
Jag förstår ert uppdrag att störa ut debatten. Men lite mer finess får ni nog uppvisa om det inte skall bli allt för genomskinligt.

Ok ditt svar är "en massa lögner framkom" men du kan inte specificera?
Tala inte om för mig vad jag vet.
Jag var noggrann och skrev "har jag missat det"?
Men jag förstår nu att du inte själv vet, då du inte kan svara.

P.s. att du har konspirationsteorier säger mer om dig själv än om mig. Komiskt
Citera
2021-03-27, 11:54
Medlem
Citat:
Nej. Men att påstå att sexet var samstämmigt utan att kunna bevisa det är bristande svar på anklagelser om våldtäkt.

Med andra ord om jag förstår dig rätt kan jag anklaga dig för lite av varje utan att kunna bevisa att så är fallet? All bevisbörda ligger på den anklagade?
Bra att veta att du dels förespråkar tortyr samt en havererad rättsstat, hoppas du mognar och ändrar din inställning framöver i livet för den du har nu är inte bra för någon.
Citera
2021-03-27, 11:55
Medlem
Citat:
MÄ kan inte heller bevisa att sexet inte var frivilligt. Så vad vill du med dina inlägg egentligen? Smutskasta GL?
Citera
2021-03-27, 11:56
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ok ditt svar är "en massa lögner framkom" men du kan inte specificera?
Tala inte om för mig vad jag vet.
Jag var noggrann och skrev "har jag missat det"?
Men jag förstår nu att du inte själv vet, då du inte kan svara.

P.s. att du har konspirationsteorier säger mer om dig själv än om mig. Komiskt
Läs domen, den finns länkad i tråden.
Citera
2021-03-27, 11:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av M18A1-Claymore
Alltså tortyr, ingen sanning har kommit fram med tortyrmetoder. Det är däremot vetenskapligt bevisat genom alla krig vi haft, när någon knäcks under tortyr kan de erkänna vad som helst utan att det behöver ha ett uns sanningshalt.

Att du förespråkar tortyr i de frågor du tror och tycker ha rätt i är rätt skrämmande men det får ju stå för dig.

CIA brukar det än idag varför inga nya elfte september har skett liksom varför du kan sova tryggt utan att behöva vakta din dörr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in