2021-03-18, 22:10
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MILFMAN
Ojojoj, snacka om att den bloggen ger Gurras advokat godbitar att slänga in i processen. Lelle kommer att kallas som vittne! Tror inte att tösen tycker att detta är så roligt längre. Jobbigt för åklagaren att ha en kaninkock som MÄ...

Du har missat i princip allt. Jag skulle vilja företräda kvinnan. GL är bara en spelbricka

Allt under förutsättning att sanning avhandlas.. och det gör det aldrig i rätten ( enligt mig )

Den det gäller kom undan
Senast redigerad av Fabriksbyggnad 2021-03-18 kl. 22:13.
Citera
2021-03-18, 22:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Det r just såna som dig som gör världen otrevlig. Det är du förmodligen medveten om.
Ja. Jag älskar dem som är värda att älskas. Alla andra är syndare, horor och svin.

När det gäller Lambertz så vet vi tyvärr inte om han begått något brott ännu. Även om åkl verkar mer än övertygad. Det hade varit oerhört underhållande om han försökte sig på några juridiska tricks i detta mål! 😁
Citera
2021-03-18, 22:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Plastkork
Man måste nog utgå från att han har mycket bättre koll än genomsnittet i alla fall.

Uppsåtsfrågan är ju individuell, beroende på GM:s utgångspunkt vad gäller insikt och avsikt. Därmed borde ju GL:s tröskel vara extremt låg med tanke på hur insatt han är och att han borde förstått att han agerat fel väldigt länge, om nu det han är anklagad för stämmer.
Citera
2021-03-18, 22:15
Medlem
JymdKjams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ksenia74
Ja han kanske gick All-in det var ju julafton

Knaprar han blå piller, måhända?
Citera
2021-03-18, 22:18
Medlem
Ksenia74s avatar
Rätten kommer garanterat att kalla in snuskfotografen som vittne och få berätta hur EA är eller vad tror ni?
Citera
2021-03-18, 22:18
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JymdKjam
Knaprar han blå piller, måhända?
Du menar att det har med sakfrågan att göra? Isf dåligt om det kommer fram

Men den båten seglade för längesedan och hamnar i härvan ” ord mot ord”
Senast redigerad av Fabriksbyggnad 2021-03-18 kl. 22:21.
Citera
2021-03-18, 22:19
Medlem
grenyans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BorgeH
Javisst, du har rätt. Vi som mött dessa unga utnyttjade tonårsflickor med självskadebeteende vet hur jobbiga de kan vara och hur marginaliserade de är.

Men du relativiserar, för att utnyttja ett modernt ord. Kvinnan här, EA, är inte i samma grupp. Att jämföra EA med dessa unga flickor är fel och är ett försök att blanda ihop korten och ge EA en form av förståelse.

Titta på lektyrfotografens bilder av sitt liv med EA. Det är inte många här som lever på samma sätt i samma miljöer. Det här är inte en ung flicka i bylsiga svarta kläder, hårt sminkad med blekt ansikte och kortklippt hår i flera färger. Nej, här har du en kvinna som många män skulle kalla för en 10-poängare. Hon klär sig vackert och ler vänligt. Hennes ex kallar henne den intelligentaste han mött. Hon verkar kunna fungera i sociala sammanhang, kort sagt utseendemässigt en drömkvinna för många. Kanske även för GL?

Men denna kvinna har valt den lätta vägen genom livet, trots sina medfödda gåvor. Hon verkar vara beredd att göra det mesta mot andra för att få det hon vill ha, vare sig det är pengar, droger eller en lägenhet. Hon är oerhört självcentrerad och manipulativ i sitt agerande enligt hennes exman och andra som känner henne.

Att jämföra henne med utsatta unga tonårsflickor är helt fel. De har inte alls hennes förmågor eller kunskaper om hur man uppnår sina mål med manipulationer. Det är som att jämföra en tamkatt med en tiger.

Nej,vad dumt att jämföra dessa, de har ju inget med varandra att göra. Sant och bra skrivet. Däremot tycker jag inte på något sätt att hon är en 10-poängare utan bara märklig ut. Möjligtvis kan man ana att det finns det några störningar.
Citera
2021-03-18, 22:22
Medlem
Ksenia74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grenyan
Nej,vad dumt att jämföra dessa, de har ju inget med varandra att göra. Sant och bra skrivet. Däremot tycker jag inte på något sätt att hon är en 10-poängare utan bara märklig ut. Möjligtvis kan man ana att det finns det några störningar.

Borderline har ju folk i tråden konstaterat
Citera
2021-03-18, 22:22
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grenyan

10-poängare? Ana? Ställ aldrig upp som vittne
Citera
2021-03-18, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Försvara sig ? Han kanske trodde det var ömsesidigt ? Kanske hon som var ute efter närhet .

Han berättar så mycket som han gör för att människor ska tänka att det här är en galen tjej.
Citera
2021-03-18, 22:30
Medlem
MILFMANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Du har missat i princip allt. Jag skulle vilja företräda kvinnan. GL är bara en spelbricka

Allt under förutsättning att sanning avhandlas.. och det gör det aldrig i rätten ( enligt mig )

Den det gäller kom undan
Exakt vad har jag missat och vem kom undan?
Citera
2021-03-18, 22:35
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MILFMAN
Exakt vad har jag missat och vem kom undan?
Kvinnan i detta fall har en begraven hund hon slängt i fejset på GL. Exet kom undan. Det här är en hämnd mot män känns det som.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in