2021-03-26, 05:48
  #8989
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout
Kan det vara så att även Lööf är fullblodsnarcissist (vilket förklarar att de limmar som hand i handske).

Jag, jag, jag ..

Så kan det vara. Pedoskandalen skitar iaf ner Lööf, på flera sätt. Hur är man funtad om man är bundis med FF?

Jag är fö besviken. FF fick ingen fråga om barnporr i teveintervjun. Frågan är akut:

"Medan du bodde med en grov pedofil, hade du koll på datorer, mobiler och ditt WIFI?"

Jävla värdelösa journalister vi har.
Citera
2021-03-26, 08:34
  #8990
Medlem
Naknekejsarens avatar
Så...historien blir värre och värre, han hade läst domen förlängesedan. Undrar ifall det finns något kinky involverad kring att snubben just är pedofil? Vet ej vad denne Federley har för anlag, ifall han gillar att porra på småbarn med en liksinnad eller ifall han möjligen gillar att känna sig som ett barn i sängen. Troligen något sjukt som vi inte kan förstå oss på...
Citera
2021-03-26, 08:47
  #8991
Medlem
Evaristos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Så...historien blir värre och värre, han hade läst domen förlängesedan. Undrar ifall det finns något kinky involverad kring att snubben just är pedofil? Vet ej vad denne Federley har för anlag, ifall han gillar att porra på småbarn med en liksinnad eller ifall han möjligen gillar att känna sig som ett barn i sängen. Troligen något sjukt som vi inte kan förstå oss på...
Jag tror nog mest på det senare, att han vill vara barnet. Han framstår ju som en pedofilmagnet så man är benägen att tro att det är han själv som söker upp dem. Jag tror att han visste om domen innan han ens tog kontakt.
Citera
2021-03-26, 09:14
  #8992
Medlem
MrMarios avatar
Aj då, nu avslöjade Expressen att Federley ljög -igen- i senaste intervjun. Korkad kille den där freddan.
Nu blir det nog svårare för C att bädda för hens stora comeback.
Citera
2021-03-26, 11:11
  #8993
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MrMario
Aj då, nu avslöjade Expressen att Federley ljög -igen- i senaste intervjun. Korkad kille den där freddan.
Nu blir det nog svårare för C att bädda för hens stora comeback.
Nästa avslöjande blir att även Rödtott vetat detta betydligt längre än hon tvingades att erkänna, så Annie är nog minst sagt lite orolig.
Citera
2021-03-26, 13:17
  #8994
Medlem
MrMarios avatar
Väldigt avslöjande konversation från Federley:


"Domen är övergrepp mot barn, det kan samhället aldrig förlåta. Därför kan vi aldrig leva tillsammans"

Därmed är han tydlig med att han själv har acceptans för pedofilen och tolererar våldtäkterna pojkvännen gjorde mot små barnen. Han ser inga fel med dessa. Det är samhällets oförlåtande inställning till övergrepp mot barn som är Federleys enda hinder från att fortsätta leva ihop med pedofilen.

Men sådan inställning så tror jag faktiskt det är rimligt att fråga om Federley också är en pedofil. Hans resonemang påminner ju mycket om flashback-pedofilernas resonemang i forumet, att det är samhällets oacceptans som är fel, underförstått att pedofila övergrepp inte är fel.

Jag tror det är rimligt att därmed påstå att Federley _sannolikt_ är pedofil.
Citera
2021-03-26, 14:18
  #8995
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMario
Väldigt avslöjande konversation från Federley:


"Domen är övergrepp mot barn, det kan samhället aldrig förlåta. Därför kan vi aldrig leva tillsammans"

Därmed är han tydlig med att han själv har acceptans för pedofilen och tolererar våldtäkterna pojkvännen gjorde mot små barnen. Han ser inga fel med dessa. Det är samhällets oförlåtande inställning till övergrepp mot barn som är Federleys enda hinder från att fortsätta leva ihop med pedofilen.

Men sådan inställning så tror jag faktiskt det är rimligt att fråga om Federley också är en pedofil. Hans resonemang påminner ju mycket om flashback-pedofilernas resonemang i forumet, att det är samhällets oacceptans som är fel, underförstått att pedofila övergrepp inte är fel.

Jag tror det är rimligt att därmed påstå att Federley _sannolikt_ är pedofil.

Jo, jag har varit inne på liknande spekulationer. Det är fullt möjligt att han vid tidig ålder dessutom utsattes för någon pedofil och gillade det, och därefter dras han till sådana typer sexuellt.
Citera
2021-03-26, 14:43
  #8996
Medlem
Då han var medlem på Grindr drog han sig inte för att skicka nakenbilder i varje fall.
Citera
2021-03-26, 16:12
  #8997
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrMario
Väldigt avslöjande konversation från Federley:


"Domen är övergrepp mot barn, det kan samhället aldrig förlåta. Därför kan vi aldrig leva tillsammans"

Därmed är han tydlig med att han själv har acceptans för pedofilen och tolererar våldtäkterna pojkvännen gjorde mot små barnen. Han ser inga fel med dessa. Det är samhällets oförlåtande inställning till övergrepp mot barn som är Federleys enda hinder från att fortsätta leva ihop med pedofilen.

Men sådan inställning så tror jag faktiskt det är rimligt att fråga om Federley också är en pedofil. Hans resonemang påminner ju mycket om flashback-pedofilernas resonemang i forumet, att det är samhällets oacceptans som är fel, underförstått att pedofila övergrepp inte är fel.

Jag tror det är rimligt att därmed påstå att Federley _sannolikt_ är pedofil.

Väldigt intressant! Är det saxat från mail eller sms? Att FF framhåller samhället istället för sig själv som domare, det är ju horribelt.

Har vi tillgång till hela ordväxlingen?

Att FF är ett farligt pervo är väl klarlagt. Som sagt var: Vem vill ligga med en pedofil?

Att vara pervo är dock inte brottsligt. Men nu är barn drabbade och kan drabbas.

Vi snackar om vuxna allmänfarliga män.

Alltså, hade jag varit deras granne och haft småbarn hemma, vet jag inte vad jag gjort..
Citera
2021-03-26, 17:31
  #8998
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMario
Väldigt avslöjande konversation från Federley:


"Domen är övergrepp mot barn, det kan samhället aldrig förlåta. Därför kan vi aldrig leva tillsammans"

Därmed är han tydlig med att han själv har acceptans för pedofilen och tolererar våldtäkterna pojkvännen gjorde mot små barnen. Han ser inga fel med dessa. Det är samhällets oförlåtande inställning till övergrepp mot barn som är Federleys enda hinder från att fortsätta leva ihop med pedofilen.

Men sådan inställning så tror jag faktiskt det är rimligt att fråga om Federley också är en pedofil. Hans resonemang påminner ju mycket om flashback-pedofilernas resonemang i forumet, att det är samhällets oacceptans som är fel, underförstått att pedofila övergrepp inte är fel.

Jag tror det är rimligt att därmed påstå att Federley _sannolikt_ är pedofil.

Ja men det tycker jag framkom i intervjun hos Carina .. han sa saker som att sonat sitt straff , och ska de då aldrig mer få komma in i samhället , ska de behöva ha ett tecken stämplat på sig .
Han hade inga problem med själv att vara ihop med pedofilen , folk ( hans mamma ? ) hade blivit förkrossade när de flyttade ifrån varann . Han verkar ju mest säga att han hade svårt att flytta ihop med någon stadigt o att det inte var förenligt med hans jobb i politiken . Inte pga han tyckte brotten var för hemska eller att han har en dotter . ( han hade ju tillsatt flera säkerhetsåtgärder.. fast han inte visste om &#129300

Så jag fattar inte varför de fortfarande inte är ihop ? Nu har han ju ändå inte jobbet kvar , han har gett sin sista intervju.
Citera
2021-03-26, 17:48
  #8999
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Ja men det tycker jag framkom i intervjun hos Carina .. han sa saker som att sonat sitt straff , och ska de då aldrig mer få komma in i samhället , ska de behöva ha ett tecken stämplat på sig .
Han hade inga problem med själv att vara ihop med pedofilen , folk ( hans mamma ? ) hade blivit förkrossade när de flyttade ifrån varann . Han verkar ju mest säga att han hade svårt att flytta ihop med någon stadigt o att det inte var förenligt med hans jobb i politiken . Inte pga han tyckte brotten var för hemska eller att han har en dotter . ( han hade ju tillsatt flera säkerhetsåtgärder.. fast han inte visste om &#129300

Så jag fattar inte varför de fortfarande inte är ihop ? Nu har han ju ändå inte jobbet kvar , han har gett sin sista intervju.
Nej nej och nej igen! En pedofil ska inte röra sig i samhället oavsett han suttit av straffet. Han är lika mycket pedofil ändå och ska fan inte ha en chans att förstöra fler barn.. Hur kan du inte förstå det?
Citera
2021-03-26, 18:15
  #9000
Medlem
Aegon-Vs avatar
Läs Uvells klockrena analys om stackars peddoälskaren Fredric. Så jävla klockrent. Notera antalet ”jag” i Fredrick’s svar i hans intervjuer!
Alltså inte bara att han är excentrisk narcissist och självfixerad lögnare utan även verkar var helt blåst i huvudet att han trodde han skulle kunna göra comeback i värme efter 4 månader i kylan. On top of that går CUF ut med att avskaffa byxmyndigheten, dvs. legalisera pedofili!
https://uvell.se/2021/03/25/vad-ar-centerpartiet-for-parti/
__________________
Senast redigerad av Aegon-V 2021-03-26 kl. 18:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in