Citat:
Ursprungligen postat av
MrMario
Väldigt avslöjande konversation från Federley:
"Domen är övergrepp mot barn, det kan samhället aldrig förlåta. Därför kan vi aldrig leva tillsammans"
Därmed är han tydlig med att han själv har acceptans för pedofilen och tolererar våldtäkterna pojkvännen gjorde mot små barnen. Han ser inga fel med dessa. Det är samhällets oförlåtande inställning till övergrepp mot barn som är Federleys enda hinder från att fortsätta leva ihop med pedofilen.
Men sådan inställning så tror jag faktiskt det är rimligt att fråga om Federley också är en pedofil. Hans resonemang påminner ju mycket om flashback-pedofilernas resonemang i forumet, att det är samhällets oacceptans som är fel, underförstått att pedofila övergrepp inte är fel.
Jag tror det är rimligt att därmed påstå att Federley _sannolikt_ är pedofil.
Väldigt intressant! Är det saxat från mail eller sms? Att FF framhåller samhället istället för sig själv som domare, det är ju horribelt.
Har vi tillgång till hela ordväxlingen?
Att FF är ett farligt pervo är väl klarlagt. Som sagt var: Vem vill ligga med en pedofil?
Att vara pervo är dock inte brottsligt. Men nu är barn drabbade och kan drabbas.
Vi snackar om vuxna allmänfarliga män.
Alltså, hade jag varit deras granne och haft småbarn hemma, vet jag inte vad jag gjort..