2021-03-25, 21:03
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
https://stoppapressarna.se/svenskt/fredrick-federley-erkanner-relation-med-ny-pedofil’ Brysselpedofilen.
– Honom har jag tagit en öl med, utan att veta någonting om vad han gjort, säger Fredrick Federley utan att nämna att Brysselpedofilen är dömd till fängelse för barnporrbrott.

Federley må nu medge ytterligare en pedofil-relation, men han undviker nogsamt att nämna att han haft en flitig kontakt med Brysselpedofilen via sociala medier där en mängd av den dömde norrmannens inlägg är ”lajkade” av den avgångne EU-parlamentarikern.

En genomgång som Stoppa Pressarna gjort visar att av pedofilens 26 inlägg har Federley gillat hela 14 stycken, ’

Ännu en bögpedofil alltså, verkar finnas gott om dom.
Citera
2021-03-25, 21:14
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Federley har läst domen, avslöjas i chatt. https://www.expressen.se/nyheter/privata-chatten-avslojar-federleys--osanning-last-valdtaktsdomen/

Vilken jävel.

Det här visste vi ju såklart innan men bra att det nu avslöjas svart på vitt och i en mainstreamtidning också.

Nu måste han väl för fan vara rökt.
Citera
2021-03-25, 21:16
Medlem
Citronfrommages avatar
Citat ur Expressen-artikeln:
"Men Expressen kan nu avslöja hur Fredrick Federley själv bekräftat att han har läst domen - en bekräftelse som kom innan Stoppa pressarna gjorde sin första publicering 24 november förra året.

I en chattkonversation helgen innan uppgifterna började publiceras på nätet får Federley frågan rakt ut från en bekant: ”Har du själv läst domen?”

Varpå Federley svarar:

”Läst den.”

”Dock senare.”

Hans bekant svarar:

”Ingen rolig historia”."

Och:
"Men i en annan chattkonversation med samme bekant skrev Federley redan i slutet av juni att domen mot mannen som han hade en relation med handlar om ”övergrepp på barn” – även om Federley då hävdade att mannen inte är pedofil och ”aldrig rört ett barn” utan att det var ”barnbilder i datorn”."

Så tråkiga lögner att bli påkommen med... I den artikel som var i kvällstidningen i veckan och deras filmade intervju upplevde jag att han var trovärdig, men inte.

Det enda han kan göra är att säga att han blev kär i en pedofil. Det är ju sanningen. Nu kan de ju lika gärna fortsätta vara ihop, hans karriär är ju förstörd...
Citera
2021-03-25, 21:37
Medlem
konstits avatar
Federley är nu en moralisk lackmustest...

Med eller mot. Det stöd han trots alt njuter kommer från många tusen fd. partikamrater, så det partiets moraliska kompass är lätt att gissa om.
Citera
2021-03-25, 22:24
Medlem
Merdives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Citronfrommage
Citat ur Expressen-artikeln:
"Men Expressen kan nu avslöja hur Fredrick Federley själv bekräftat att han har läst domen - en bekräftelse som kom innan Stoppa pressarna gjorde sin första publicering 24 november förra året.

I en chattkonversation helgen innan uppgifterna började publiceras på nätet får Federley frågan rakt ut från en bekant: ”Har du själv läst domen?”

Jag undrar om Expressen hade tillgång till det här materialet redan för någon vecka sedan. Den närmast fjäskiga intervjun där Federley inför en förstående reporter fick breda ut sina lögner var i så fall bara en skickligt gillrad fälla...
Citera
2021-03-25, 22:38
Medlem
Citronfrommages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merdive
Jag undrar om Expressen hade tillgång till det här materialet redan för någon vecka sedan. Den närmast fjäskiga intervjun där Federley inför en förstående reporter fick breda ut sina lögner var i så fall bara en skickligt gillrad fälla...
Kan väl annars vara så att den han messat med tröttnade på FFs lögner och tipsade om smsen.

Kan inte låta bli att tänka att om FF sagt från första början att "ja, jag träffade en kille och blev dökär. Jag vet vad han gjort och det är förfärligt, men han kommer inte göra om det." så hade han klarat sig ur det här med hedern någorlunda i behåll. Nu förlorade han både pojkvän, jobb och anseende istället.
Senast redigerad av Citronfrommage 2021-03-25 kl. 22:41.
Citera
2021-03-25, 22:52
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Citronfrommage
Kan väl annars vara så att den han messat med tröttnade på FFs lögner och tipsade om smsen.

Kan inte låta bli att tänka att om FF sagt från första början att "ja, jag träffade en kille och blev dökär. Jag vet vad han gjort och det är förfärligt, men han kommer inte göra om det." så hade han klarat sig ur det här med hedern någorlunda i behåll. Nu förlorade han både pojkvän, jobb och anseende istället.

Månne han inte får någon fet EU-pension. Inte tror jag att han går på soc..
Citera
2021-03-25, 23:00
Medlem
konstits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Vilken jävel.
Nu måste han väl för fan vara rökt.

Antalet "styrkeramar" han får från centerpartister talar emot det... Man skall nog lyckas lirka in galningen någonstans.
Citera
2021-03-25, 23:31
Medlem
Han är slut, råder ingen tvekan om det. Två centertoppar borta inom loppet av fyra månader, nu när vice partiledare Anders W hastigt slutat med politiken också, för att få mer tid att ägna sig åt sitt yrke som barnläkare ...
Citera
2021-03-26, 00:14
Medlem
nickomyras avatar
https://imgur.com/gallery/TKVx4aX
Verkar vara en trist torsdagkväll hemma hos FF
Citera
2021-03-26, 03:54
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Frågan är om han får vårdnad av barnet nu?
Citera
2021-03-26, 04:26
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0

[...]

Det är detta jag väntat på:

https://www.svtplay.se/video/30566986/carina-bergfeldt/carina-bergfeldt-amadeus-sogaard-och-fredrick-federley-bland-gasterna?modalId=jLdEBAY

[...]

Nästa steg: Lööf förklarar offentligt sin relation till FF. Att FF är kronstörd måste hon ha sett för länge sen ... FF:s uppebara psykiska skörhet och konstiga självbild kan inte vara nyheter för Lööf.

Kan det vara så att även Lööf är fullblodsnarcissist (vilket förklarar att de limmar som hand i handske).

Jag, jag, jag ..
Senast redigerad av Passepartout 2021-03-26 kl. 04:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in