Citat:
Ursprungligen postat av
Merdive
Jag undrar om Expressen hade tillgång till det här materialet redan för någon vecka sedan. Den närmast fjäskiga
intervjun där Federley inför en förstående reporter fick breda ut sina lögner var i så fall bara en skickligt gillrad fälla...
Kan väl annars vara så att den han messat med tröttnade på FFs lögner och tipsade om smsen.
Kan inte låta bli att tänka att om FF sagt från första början att "ja, jag träffade en kille och blev dökär. Jag vet vad han gjort och det är förfärligt, men han kommer inte göra om det." så hade han klarat sig ur det här med hedern någorlunda i behåll. Nu förlorade han både pojkvän, jobb och anseende istället.