2021-03-26, 18:24
  #9001
Medlem
MrMarios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Väldigt intressant! Är det saxat från mail eller sms? Att FF framhåller samhället istället för sig själv som domare, det är ju horribelt.

Har vi tillgång till hela ordväxlingen?

Att FF är ett farligt pervo är väl klarlagt. Som sagt var: Vem vill ligga med en pedofil?

Att vara pervo är dock inte brottsligt. Men nu är barn drabbade och kan drabbas.

Vi snackar om vuxna allmänfarliga män.

Alltså, hade jag varit deras granne och haft småbarn hemma, vet jag inte vad jag gjort..

https://samnytt.se/beviset-federley-ljog-om-pedofildomen-visste-allt/

Titta själv

Personligen tror jag att Federley är en sk. icke-agerande latent pedofil. Han är inte en övergreppsman likt pedofilen han levde med, men uppenbart så gillar han liknande saker bara att han inte har personligheten för att begå rena övergrepp. Dock så verkade han ju gilla att få pedofilkuken i brunögat sitt, så han gillar väl var pedofilpojkvännen varit tidigare. Att han trots denna härva får behålla vårdnad om sin dotter är ett stort svek från samhällets sida, han utsatte dottern för extrema risker genom sin kärlek till en pedofil våldtäktsman.
__________________
Senast redigerad av MrMario 2021-03-26 kl. 18:29.
Citera
2021-03-26, 18:24
  #9002
Medlem
mjukmjukares avatar
Fredrik Federley får sitta där i sin kökssoffa och koka ihop denna soppan till ännu mer vedervärdig gröt, som det redan har varit från början.
Men människan ska berövas sin offerkofta och öht inte ens tillåtas att tänka tanken att få syssla med någonting som handlar om tillit, folkvald eller sanning.

Han har inte bara själv bränt ut sig.
Det är så mycket värre än så.
Till det kommer hans mytomani och insiktslösa sjuka.
Han är där han är pga sig själv, vilket i något motto gör honom lika den man han levde med, som inte heller hade någon relation till sanningen.


Citera
2021-03-26, 18:25
  #9003
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tatoomike
Nej nej och nej igen! En pedofil ska inte röra sig i samhället oavsett han suttit av straffet. Han är lika mycket pedofil ändå och ska fan inte ha en chans att förstöra fler barn.. Hur kan du inte förstå det?
Jag ? Det är FF som inte förstår det .
Kolla på SVT hos Carina
Citera
2021-03-26, 21:21
  #9004
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Väldigt intressant! Är det saxat från mail eller sms? Att FF framhåller samhället istället för sig själv som domare, det är ju horribelt.

Har vi tillgång till hela ordväxlingen?

Att FF är ett farligt pervo är väl klarlagt. Som sagt var: Vem vill ligga med en pedofil?

Att vara pervo är dock inte brottsligt. Men nu är barn drabbade och kan drabbas.

Vi snackar om vuxna allmänfarliga män.

Alltså, hade jag varit deras granne och haft småbarn hemma, vet jag inte vad jag gjort..

Hans granne, med barn hemma, gick sedermera till Stoppa Pressarna. Så det var vad han gjorde, han sa ifrån och nu har Federley gråtit ut i byns Facebookgrupp om granngårdens hatkampanj han vägrar acceptera. Tills han tog bort sitt inlägg, det blev för få (läs inga) handhjärtan och styrkekramar från byborna.
Citera
2021-03-26, 21:31
  #9005
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beppe-W
Hans granne, med barn hemma, gick sedermera till Stoppa Pressarna. Så det var vad han gjorde, han sa ifrån och nu har Federley gråtit ut i byns Facebookgrupp om granngårdens hatkampanj han vägrar acceptera. Tills han tog bort sitt inlägg, det blev för få (läs inga) handhjärtan och styrkekramar från byborna.

Hans granne kan ju stå för vad han sagt gentemot Federley. Men när Expressen ringer grannen så säger han att han måste blivit facerejpad.
Citera
2021-03-26, 21:38
  #9006
Medlem
Centerns andre vice partiordförande, Centerpartiets Europaparlamentariker har ljugit för svenska folket.
Han trodde väl sin vana trogen att han kunde prata sig ur den här härvan men icke. Detta att bo ihop med och försvara en pedofil blev för mycket även för de närmaste. Tipsen till tidningsredaktioner har nog stått som spö i backen.
Citera
2021-03-26, 21:58
  #9007
Medlem
Ni som tror att federley är rökt... glöm det!
Han kommer inte tillbaks till svensk politikscen igen, men va faan... skiter väl han i, Erbjudanden finns redan från toppen i och ovanför EU-sfären, karln har ju för fan ett av norra europas fetaste pedokontaktnät han styr över och kontrollerar... detta kommer inte att förspillas.
__________________
Senast redigerad av Rabarbervin 2021-03-26 kl. 22:05.
Citera
2021-03-26, 22:01
  #9008
Medlem
MrMarios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trontyke
Hans granne kan ju stå för vad han sagt gentemot Federley. Men när Expressen ringer grannen så säger han att han måste blivit facerejpad.

Förvånar ju i och för sig inte då det är kriminaliserat i Sverige att säga sanningen. Har du ett utgivningsbevis så har du visst skydd, men som privatperson så är det brottsligt att delge sanning om kriminella och avarter som Federley.
Citera
2021-03-26, 22:10
  #9009
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trontyke
Hans granne kan ju stå för vad han sagt gentemot Federley. Men när Expressen ringer grannen så säger han att han måste blivit facerejpad.

Jag kan nog förstå att man när Expressen ringer och man samtidigt är polisanmäld för något så subjektivt som förtal av en narcissist med bra kontakter och uppenbart ur balans snabbt avslutar det samtalet.

Öppna inte bensindunken när du ser en dåre närma sig med en eldkastare liksom.
Citera
2021-03-26, 22:26
  #9010
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trontyke
Hans granne kan ju stå för vad han sagt gentemot Federley. Men när Expressen ringer grannen så säger han att han måste blivit facerejpad.

Vad har du för belägg för det?
Vad jag läst så var det många i byn som vänt sig till etablerad media,både morgon-och kvällspress för att delge att Federley levde med en dömd pedofil.Det borde absolut genererat massor av artiklar och löpsedlar,men det var kalla handen från pressen,mycket märkligt,,,.

Byborna tröttnade när de inte fick gehör för sin oro,och vände sig till alternativpressen,och jag vill verkligen ge en eloge till Stoppa pressarna som publicerade detta.

Varför skall en granne stå upp för något över huvud taget i någon artikel i Expressen, när hon/han inte är,och inte vill vara en offentlig person?
Du borde bekymra dig mer om hur Federley ljuger i TV under bästa sändningstid.
Citera
2021-03-27, 00:51
  #9011
Medlem
Trollmias avatar
Allas vår käraste Arga Blatte har uttalat sig om denna senaste "Bhuhu det är synd om mig".... från Federley....

https://www.youtube.com/watch?v=_qh8JbO6gh4&ab_channel=TheSwedenReport
Citera
2021-03-27, 07:17
  #9012
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollmia
Allas vår käraste Arga Blatte har uttalat sig om denna senaste "Bhuhu det är synd om mig".... från Federley....

https://www.youtube.com/watch?v=_qh8JbO6gh4&ab_channel=TheSwedenReport

Glasklar och sund video. Finns inget att tillägga egentligen.. Federly påstår bla att han inte utsatt nån för fara. Det är ju precis det han gjort. Han har utsatt grannbarnen och sig själv för fara, i flera månader.. Pedofilen återföll troligen under 2020..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in