2021-03-25, 22:53
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Och feminister är också därför vansinniga på GL, eftersom han vill knulla en ung snygg fräsch kvinna, hellre än de (feministerna) själva
En feminist har svårare att få kuk i regel då de är så jävla jobbiga. Men när de väl får kuk så kör de hårt så in i helvete, för att de vill passa på så länge det varar

Och då känner de sig lite normala i alla fall! "Yippi, jag har också fått kuk i röven av en riktig karlakarl!"
Citera
2021-03-25, 22:53
Medlem
Över 10 000 inlägg, har försökt att hitta, men är har det framkommit vem hon är?
Citera
2021-03-25, 22:54
Medlem
Mer.info.007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2britter
Ja nu undrar man verkligen vem GLs nya kvinna är. Jag tror inte att det är vem som helst. Naturligtvis någon akademiker där i Uppsala, kanske 10 år yngre. Kanske en läkare som hade jourtjänst den helgen. Tror inte på sjuksköterska. GL skulle nog inte sänka sig så lågt. Vi får se om vi får veta.

Hon var tydligen 36år läste juridik och var från Skåne.
Citera
2021-03-25, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
vad menar du själv
den aktuella kvinnan har anmält G.L för våldtäkt- det är vad som diskuteras..

Alla som trasslar till det i relationer bör självklart fundera över sitt eget handlande och ta ansvar
Det var hon som tog initiativ enligt GL, det är vad jag pratar om.
Skulle han neka att ha sex med henne för att hon hade struligt tidigare.
Citera
2021-03-25, 22:57
Medlem
Stina-Linas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
Det är inget brottsligt i att kladda på det sätt han gör det måste vara sexuellt kladdande vilket i Wennstam bör förkovra sig och det illa kvickt. Wennstam kanske inbillar sig att om någon petar på hennes arm så är det ofredande. Wennstam är väl fan inte jurist?
Han beskrev själv hur han kladdade genom att kyssa henne i ansiktet krama och kladda på henne här och var och hon sa ifrån. Det borde väl kunna anses som ett NEJ. Men ”så gör som ju det är normalt” menade han och fortsatte kladda. Men normalt vill jag inte säga att det är. Det är ett NEJ
Senast redigerad av Stina-Lina 2021-03-25 kl. 23:02.
Citera
2021-03-25, 22:58
Medlem
Mer.info.007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tvarodalappar
*ler*
Tveksam även om jag skulle vilja hjälpa henne att förstå.
Men en sak är jag säker på. Jag kontaktar ej henne (då kommer stämning på posten) och jag möter ej henne utan förkläde/tekniskt hjälpmedel.

"Sveda och Värk" 5000kr kan hon kräva dig på. Så passa dig
Citera
2021-03-25, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnergizerBunny
Jag upprepar igen, eftersom du även börjar visa tendenser på analfabetism, i synnerhet på läs-planet.
Den här kvinnan har visat sig ha satt våldtäktsanklagelser I SYSTEM! Hon medverkar frivilligt i porrfilmer och viker ut sig naken. Hon har enligt källor ett psykopatiskt beteende, om du nu förstår vad detta i praktiken innebär?

...blablabla....

Att anledningen till hennes anmälningar kan bero på att hon är typen som psykopater genomskådar som sårbara och lätta att utnyttja, det är ju ingenting som besvärar dig förstår jag...att det är utnyttjandet av henne som är satta i system, av hänsynslösa, narcissistiska män...du struntar förstås i det...löjligt av dig att kalla henne psykopat!!
Citera
2021-03-25, 23:00
Medlem
Konstigt ordval av GL att kalla det kladda. Att kladda betyder att smeka och tafsa. Det han beskriver låter mer som när folk är klängiga på fyllan och ska kramas.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Exakt, han har koll till skillnad på dessa elitfeminister som gapar i media just nu, de har liksom gett sig på fel "gubbe" med sitt djävla meetoo-tjafs.

Den här mannen kommer inte bry sig om vad dom skriker eller skriver om han är som en gås det rinner av honom. Hans kamrater alltså juristerna försvarar honom kostnadsfritt.
Metoo åkte på en backlash och blev av med en som försvarade dom. Mycket dumt och kvinnor som håller på som den här förstör för precis alla andra. Jag orkar inte med dom här ragatorna som inte inser vilket sänke dom är för rättsstaten.
Citera
Medlem
Jagersros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Över 10 000 inlägg, har försökt att hitta, men är har det framkommit vem hon är?
Du är ungefär den hundrade som frågar. Namnet skrivs inte ut i tråden. Bara initialerna EA
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tvarodalappar
Eller så besökte hon honom för att i bedrägligt syfte få mat, dryck, kuk och en check med sig hem så hon slapp jobba ihop dom nya skorna hon trånat efter?
...du verkar ha stort förtroende för Göran Lambertz du! Snällt av dig, Göran Lambertz behöver alla vänner han kan få!
Citera
Medlem
fermions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havskung
Att anledningen till hennes anmälningar kan bero på att hon är typen som psykopater genomskådar som sårbara och lätta att utnyttja, det är ju ingenting som besvärar dig förstår jag...att det är utnyttjandet av henne som är satta i system, av hänsynslösa, narcissistiska män...du struntar förstås i det...löjligt av dig att kalla henne psykopat!!
Hon är sårbar på samma sätt som killen som plötsligt sticker ner dig för att han tyckte du glodde. Han har också lidit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in