Äntligen!
Nordkoreansk kriminell medborgare i regimens tjänst inför rätta!
Det är med stor glädje och tillfredställelse jag sedan några veckor tillbaka kan konstarera att den mångåriga jakten på den kriminella Nordkorenska statens aktörer, vilka i staten Nordkoreas namn styr över alla de olika verksamheter som den kriminella regimen bedriver, äntligen börjar ge resultat som innebär att Nordkorenska medborgare som är ansvariga för brott, fysiskt kan ställas inför rätta och rättegångar kan inledas.
Vi får hoppas, och har faktiskt all anledning att tro, att detta nu aktuella fall bara är början på det det vi väntat på i många många år, att få ställa den Nordkoreanska staten och dess företrädare inför rätta så att dom kan dömas för sina brott.
Kim och hans kriminella kamrater har all anledning att dra öronen åt sig och med rätta vara orolig, då alla organisationer som genom åren kartlagt-jagat-utrett-spanat, på ALLA illegala verksamheter som regimen bedrivit genom åren aldrig kommer att sluta detta arbete förrän de ansvariga ställs införätta.
Bevismaterial och dokument har aldrig saknats genom åren och många bedrägeri och skalbolagsaffärer har prövats i olika domstolar och även fällt Nordkorea som skyldiga men sällan har Nordkoreanska medborgare/agenter blivit åtalade. Däremot har Nordkorea blivit ratat och bannlyst internationellt, på grund av alla avslöjanden.
Allt som genom åren lagts på hög, alla bevis, alla dokument, alla utredningar, finns kvar Kim, en för Dig själv olycklig dag hoppas jag att även Du hamnar i en tribunal eller domstol där Du ställs tillsvars för regimens alla brott inklusive dessa som begåtts mot de MR.
https://justice.gov/opa/pr/first-north-korean-national-brought-united-states-stand-trial-money-laundering-offenses
För den som önskar en kopia på hela utredningen och åtalet kontakta mig per PM.
Vi firar vidare, så länge det finns korkar att skruva av!