Lars var ju stupfull

. Gud, vad han slöddrade när han pratade med Elinor i sängen.
"Vi kanske provsmakar först innan man stoppar in hela huvudet i kebaben"
(Elinor var absolut kebaben han syftade på. Han associerade till detta då han hade umgåtts med taco-paret hela kvällen.
Vad menar sexolog-terapeut-Kalle att vi inte får diskutera parens matvanor?)
Jag tror Lars skulle göra sig bra i sådana där polyamorösa sällskap.
Det är också typ såna som gillar att klä ut sig mycket. Och leka rollspel med kläder och sånt.
Lars i påfågelbyxor ihop med andra påfågelbyxe-klädda promiskuösa kvinnor och män.
Ni ser, jag skulle kunna bli hans expert-matchmaker.
Susanna visade ju upp en betydligt gladare och sympatiskare sida nu ihop med de andra.
Men till experterna, det är oansvarigt av er att låta ett par med en så destruktiv relation fortgå!
Där har ni fan ett ansvar att bryta.
Vare sig män eller kvinnor har rätt att trakassera sina partners.
Inte för att de här påtvingade äktenskapen står i paritet med vanliga relationer, men dock sa Fredrik Bohm en grej för ett par säsonger sen som gjorde lite intryck på mig. Det var ett par som tjafsade och kritiserade varandra.
Fredrik sa "att kritik är någon man förtjänar att ge. Man har inte rätt att bara kritisera och leta fel på sin partner, utan man förtjänar att ge kritik beroende på om man gett beröm också"
Typ nåt sånt sa han. Och det var ju ganska klokt sagt. Detta var ändå ett jämbördigt par där båda bråkade och tjafsade.