2020-07-01, 08:21
Medlem
Throwback: Raw-Danne från förra svenska säsongen har tydligen skrivit bok

https://www.adlibris.com/se/bok/med-ratt-att-vara-man-pa-mitt-eget-vis-9789151925523

"Att som “vanlig man”, med villa, barn och byggföretag, ge mig in i en karusell av kurser där man skriker och kramas, pratar känslor, kör gladiatorlopp och klär av sig naken kändes helt galet. Nu tycker jag att det är det bästa jag gjort."

Danne verkar onekligen vara en rätt intressant jävel. Synd att han skulle paras ihop med en osäker svenssonkvinna med längdkomplex och en gravt oidipal son. Jag hoppas verkligen att Danne vid det här laget har hittat någon kort, kåt och galen kvinna som kan dela hans "resa"!
Citera
2020-07-01, 10:10
Medlem
Skurhinkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue

https://www.adlibris.com/se/bok/med-ratt-att-vara-man-pa-mitt-eget-vis-9789151925523

"Att som “vanlig man”, med villa, barn och byggföretag, ge mig in i en karusell av kurser där man skriker och kramas, pratar känslor, kör gladiatorlopp och klär av sig naken kändes helt galet. Nu tycker jag att det är det bästa jag gjort."

Danne verkar onekligen vara en rätt intressant jävel. Synd att han skulle paras ihop med en osäker svenssonkvinna med längdkomplex och en gravt oidipal son. Jag hoppas verkligen att Danne vid det här laget har hittat någon kort, kåt och galen kvinna som kan dela hans "resa"!

Trodde det var hans fru som är medförfattare till boken men troligtvis är det hans syster.
Citera
2020-07-02, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Ingen gåta alls. Norge är ju likt Sverige ett kulturmarxistiskt bajshål, om än inte på samma nivå. Såklart man måste ha med ett bögpar, mot bättre vetande.
Finns inga bögpar som funkar, annat än att de kan ha mycket mun och rumpsex(kanske lite wet och scat med, inte ovanligt) om fysisk attraktion finns - oftast dessutom med andra, då i princip alla längre bögförhållanden är av öppen karaktär. Men två bögar kan aldrig få en romantisk connection då det är två kvinnor på medvetandenivå som båda söker ett manligt medvetande.

Joakim är kär. Och Sara är hans enda chans. Han är en incel i förnekelse. Sara är så desperat i sin barnlängtan att det kommer att få henne att tvinga fram en pseudoförälskelse till Joakim. Om några år skiljer hon sig och skaffar en snygg(are än Joakim) tatuerad bad boy som knullar hennes munhåla medan Joakims barn skriker i andra rummet...
Odds: 1.01 gånger pengarna

Tydligen lyckades de trots kulturmarxism intwbha något bögpar i Sverige.

Du känner inga bögar, eller hur?

Joakim har haft fler förhållanden som inte funkat. Varför kan man undra. Men fel har du alltså även här.
Senast redigerad av 25cm-slak 2020-07-02 kl. 09:34.
Citera
2020-07-02, 14:48
Medlem
Citat:

Tröttsamt faktiskt med en vuxen man som inbillar sig att det är att vara fri att hålla på och provocera med yttre attribut: Smink och eyeliner och kläder som sticker ut. Det blir mest trotsbeteende och ytligt trams som om han vore en revolterande tonåring.
Senast redigerad av Mafia 2020-07-02 kl. 14:53.
Citera
2020-07-02, 14:52
Medlem
Citat:
Jag tror att hon bara ville slippa drama, eller dålig reklam för sig själv i TV. Som sagt lär hon call it quits så fort hon är hemma igen. Fritt fram att renovera köket och gå på tinderdejter. Om hon bara ser till att le och ha bikini på sig lär hon få sjukt många likes.

Bögarna är ju som tjejer: snackar runt allting, har aldrig sex och är vaga i största allmänhet. Nu har biologbögen dessutom börjat bli elak mot den andre på ett utstuderat bitchigt sätt. Jag måste säga att de har slagit hål på mina fördomar om bögpar!

Tycker mellobögen verkar vara snäll på riktigt. Finns det verkligen ingen likasinnad i hans läger som vill leva tills döden skiljer dem åt? Hoppas han lyckas iaf. Aldrig kul att se sådana personer åka på smällar.
Citera
2020-07-02, 15:28
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 25cm-slak
Tydligen lyckades de trots kulturmarxism intwbha något bögpar i Sverige.

Du känner inga bögar, eller hur?

Joakim har haft fler förhållanden som inte funkat. Varför kan man undra. Men fel har du alltså även här.

Sverige hade sitt obligatoriska bögpar 2018. Men det är förståeligt att det fallit i glömska med tanke på vilken obefintlig kemi det var dom emellan.

Jodå, nog känner jag några bögar. Gemensamt för samtliga är att ingen haft ett längre förhållande.

Jaså, känner du Joakim personligen? Jag tror han har haft ytterst få förhållanden.
Förövrigt typiskt att han kör Audi - aspiebilmärket nr 1
Citat:
Ursprungligen postat av Mafia
Tycker mellobögen verkar vara snäll på riktigt. Finns det verkligen ingen likasinnad i hans läger som vill leva tills döden skiljer dem åt? Hoppas han lyckas iaf. Aldrig kul att se sådana personer åka på smällar.

Han borde, som jag var inne på tidigare, byta kön och leva som heterosexuell kvinna. Hans benstruktur är ganska feminin så han hade kunnat göras till en trovärdig kvinna. Det får vara slut på det här tramseriet att låtsas att bögar är män.
Citera
2020-07-02, 15:33
Medlem
Citat:
Sverige hade sitt obligatoriska bögpar 2018. Men det är förståeligt att det fallit i glömska med tanke på vilken obefintlig kemi det var dom emellan.

Jodå, nog känner jag några bögar. Samtliga har aldrig haft ett längre förhållande.

Jaså, känner du Joakim personligen? Jag tror han har haft ytterst få förhållanden.

Han borde, som jag var inne på tidigare, byta kön och leva som heterosexuell kvinna. Hans benstruktur är ganska feminin så han hade kunnat göras till en trovärdig kvinna. Det får vara slut på det här tramseriet att låtsas att bögar är män.

Ligger något i det du säger. Han har många egenskaper som män vill ha i en fru: lojal, snäll, varm och omhändertagande.

Största problemet är nog att få män vill ha en kvinna som är f.d. man.
Citera
2020-07-02, 16:07
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mafia
Ligger något i det du säger. Han har många egenskaper som män vill ha i en fru: lojal, snäll, varm och omhändertagande.

Största problemet är nog att få män vill ha en kvinna som är f.d. man.

En minoritet procentuellt, men ett ganska stort antal ändå. Glöm inte hur svårt män har att få kvinna idag. En sak är säker, det finns ingen bög som vill ha en kvinna, så hur man än vrider och vänder på det så har han större chans(större än 0) att hitta ett varaktigt förhållande efter könsbyte.

Sara och Joakim skiljer sig när deras barn hunnit bli ett par år. Sen dröjer det väl ytterligare några år innan det slutligen bär av till Thailand för Joakim...
Citera
2020-07-02, 19:43
Medlem
Citat:

Jodå, nog känner jag några bögar. Gemensamt för samtliga är att ingen haft ett längre förhållande.

Själv känner jag fler som både haft längre och kortare förhållanden. Nästan samtliga är typiska män. Så enligt min anekdotiska bevisföring har du fel.

Missade bilmärket! Tar tillbaka! Alla audiägare har Aspergers, så här får jag tänka om.

Du menar att mello/bodöbögen kan byta kön, så kan han/hon och svensken bli ett par?
Citera
2020-07-03, 09:05
Medlem
Biologbögen: "vi har visat alla trångsynta att två homser kan bo under samma tak utan att slå sina pölser samman"

Ja, där får jag faktiskt ge honom rätt. Jag tog nog för givet att två bögar i alla fall skulle utnyttja möjligheten till lite kravlöst sex, bara för att det gick. Nu vet jag att även bögar kan vara sexnegativa torrbollar

För övrigt: vad är oddsen på att Mariel redan börjat ligga med någon annan när hon "dejtade" med sin svenska exman? Och att hon snart flyttar ihop med den nya? Inte jättehöga...
Citera
2020-07-15, 14:14
Medlem
knurras avatar
Säsong två från England har nu börjat.

https://www.svtplay.se/video/16125215/gift-vid-forsta-ogonkastet-england/gift-vid-forsta-ogonkastet-england-sasong-2-hander-det-har-verkligen?start=auto
Citera
2020-07-19, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knurra
Säsong två från England har nu börjat.

https://www.svtplay.se/video/16125215/gift-vid-forsta-ogonkastet-england/gift-vid-forsta-ogonkastet-england-sasong-2-hander-det-har-verkligen?start=auto

Vi får hoppas att det går bättre än förra UK-säsongen, där det bara räckte till 3 avsnitt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in