2021-03-24, 17:34
Citat:
Ursprungligen postat av mofasti
Men som Kodapan sa, det är 82-åriga mentalsjuka kvinnor som stämmer honom

Nej det sade jag inte och nej det är det inte.

Jag uppmanade dig att läsa åtalen så du vet vad de handlar om men det förslaget verkar ha fallit på dövörat.

Det är helt enkelt för komplicerat för dig. Därför är din åsikt oviktig. Du vet inte vad du pratar om - vad du än pratar om.
Citera
2021-03-24, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Nej det sade jag inte och nej det är det inte.

Jag uppmanade dig att läsa åtalen så du vet vad de handlar om men det förslaget verkar ha fallit på dövörat.

Det är helt enkelt för komplicerat för dig. Därför är din åsikt oviktig. Du vet inte vad du pratar om - vad du än pratar om.

Jag har bekanta i min släkt som är advokater som brast ut i skratt när jag visade upp detta?

Fick svaret "det där är inget seriöst, folk stämmer för allt, även för att bränna sig på plastmuggar med kaffe" det vill säga jag har läst och hon fick hjälp för hon är mentaltsjuk men det är inga seriösa saker. bara ett sätt att scama till sig pengar och knappast Olof kommer åka dit på.

Dock tänk efter Kodapan, Mäster Olofs makt växer för varje dag och han har ett kontaktnät där ryska maffian bailade ut honom, han är nära medellinkartellen och känner folk som kinesen, tjock-steffe och Donald Trump.

Istället för att hata, tänk på vilka dörrar det öppnar om du är snäll och börjar visa dig välvillig mot Olof. Hans makt och tillgångar är det få som har tillgång till....
Citera
2021-03-24, 23:56
Medlem
Verkar tradigt att behöva coronatesta sig i snoken hela tiden för Olof,som ju reser världen runt.
Sen det här att Warren Buffet har en hög stämningsansökningar inne mot Mofisti var ju ett intressant sidospår?
Bär olof även "Jackor"?
Citera
2021-03-25, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Verkar tradigt att behöva coronatesta sig i snoken hela tiden för Olof,som ju reser världen runt.
Sen det här att Warren Buffet har en hög stämningsansökningar inne mot Mofisti var ju ett intressant sidospår?
Bär olof även "Jackor"?

Det är för almogen som för göra så. Eller tror du Biden heller inte får flyga hit pga inreseförbudet?

Olof gör en del tester förmodligen, men han känner folk så han slipper nog köra karantän eller vara utanför schengen i två veckor för att komma in så.

Som jag sa sedan tidigare kan vi inte bekräfta men jag tror han har rest dit för att träffa Trump och diskutera hans plattform. Sedan besöka beverly hills då Escobar Inc har ett stort kontor just där.
Citera
2021-03-25, 00:19
Medlem
KonstapelKlangs avatar
Citat:
Det är för almogen som för göra så. Eller tror du Biden heller inte får flyga hit pga inreseförbudet?

Olof gör en del tester förmodligen, men han känner folk så han slipper nog köra karantän eller vara utanför schengen i två veckor för att komma in så.

Som jag sa sedan tidigare kan vi inte bekräfta men jag tror han har rest dit för att träffa Trump och diskutera hans plattform. Sedan besöka beverly hills då Escobar Inc har ett stort kontor just där.

Citera
2021-03-25, 02:56
Avstängd
Kloroformtrasans avatar
Wow nä, men - I rest my case 💭🤏
Citera
2021-03-25, 08:01
Medlem
Citat:
Jag har bekanta i min släkt som är advokater som brast ut i skratt när jag visade upp detta?
Fick svaret "det där är inget seriöst, folk stämmer för allt, även för att bränna sig på plastmuggar med kaffe" det vill säga jag har läst och hon fick hjälp för hon är mentaltsjuk men det är inga seriösa saker.

Eftersom du avslutar med ett frågetecken antar jag att du ställer en fråga. Kan så gärna besvara frågan åt dig. Nej, dina röster i huvudet är inte advokater.
Vore de advokater skulle de inte förlöjliga det genom att hänvisa till ett mål som McDonald's - med rätta - förlorade.
Citera
2021-03-25, 09:13
Wow, har de dammat av Uppsalamaffians Tjocksteffe? Snedrökta tomtar från tidigt 2000-tal gör comeback!

På tal om snedrökta tomtar från tidigt 2000-tal, kommer vi få se Olof posera och spänna sig på bild med Läderlasse? Läderlasse har ju bra kontakter med Denho Acar och hans oerhört framgångsrika organisation Original Gangsters.

Det finns flera saker Olof Gustafsson har gemensamt med OG: initialerna, wannabe gangsterismen och hittepåeriet.

Jag tror att en position på OG med Läderlasse som vice president kan bli mycket framgångsrik. Tänk er vad mycket pengar Olof kan tjäna när han ringer utpressarsamtal med Denho på en strand i Turkiet.

"Yag chenner ingenting. Yag yör bara mitt yobb!"
Citera
2021-03-25, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Wow, har de dammat av Uppsalamaffians Tjocksteffe? Snedrökta tomtar från tidigt 2000-tal gör comeback!

På tal om snedrökta tomtar från tidigt 2000-tal, kommer vi få se Olof posera och spänna sig på bild med Läderlasse? Läderlasse har ju bra kontakter med Denho Acar och hans oerhört framgångsrika organisation Original Gangsters.

Det finns flera saker Olof Gustafsson har gemensamt med OG: initialerna, wannabe gangsterismen och hittepåeriet.

Jag tror att en position på OG med Läderlasse som vice president kan bli mycket framgångsrik. Tänk er vad mycket pengar Olof kan tjäna när han ringer utpressarsamtal med Denho på en strand i Turkiet.

"Yag chenner ingenting. Yag yör bara mitt yobb!"
Citera
2021-03-25, 10:56
Medlem
Mr.Nesss avatar
Citat:
Escobar Inc är det multinationellt konglomerat med hundratals anställda som bland annat lanserar revolutionerade mobiler till överkomliga priser för den moderne men prismedvetna urban population.

Dom lanserar ingenting. De köper in telefoner från Samsung och Apple, klistrar på fult guldpapper och lurar folk

Att de sen inte heller levererade mer än till journalister säger allt. Jävla scam-företag.
Citera
2021-03-25, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Ness
Dom lanserar ingenting. De köper in telefoner från Samsung och Apple, klistrar på fult guldpapper och lurar folk

Att de sen inte heller levererade mer än till journalister säger allt. Jävla scam-företag.

Alla som har betalat direkt till Escobar har fått det. Escobar gör inte välgörenhet och kämpar för sina kunder mot Klarna för att leverera mobilerna.

Det är massor med influencers som har fått det med... eller tror du det är datoranimerat eller vad????

Men ja sånt vet väll inte folk som ni som tror att ni kan köpa en Samsung Galaxy S21 Ultra för 500 kronor på wish
Citera
2021-03-25, 14:31
Medlem
Citat:
Alla som har betalat direkt till Escobar har fått det. Escobar gör inte välgörenhet och kämpar för sina kunder mot Klarna för att leverera mobilerna.

Det är massor med influencers som har fått det med... eller tror du det är datoranimerat eller vad????

Men ja sånt vet väll inte folk som ni som tror att ni kan köpa en Samsung Galaxy S21 Ultra för 500 kronor på wish

Att skicka ut mobiler till youtubers är naturligtvis en del av scam:en, för att visa presumtiva köpare att dom finns på riktigt. Det kan ju vem som helst räkna ut utom du då möjligen...
Det bevisar på inget sätt att nån av de som köpt har fått nån telefon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in