2012-10-13, 06:38
Medlem
Braskamin, Olof är FIN!!!

Nä men seriöst. Jag är lite ledsen att jag dissade honom i mitt inlägg(jag brukar inte vara sådan utan mer empatisk, jag hade väl en dålig dag kanske) och sa att han inte är kaxig på riktigt som Zlatan. Killen verkar ha varit med om en del och många som honom har inte haft det lätt som barn. Fått mycket skit och så... så jag tar tillbaka vad jag sa och ger honom min empati istället. Försök bara att hålla dig borta från att scamma folk Olof, så blir allt mycket bättre.
Citera
2012-10-13, 07:59
Medlem
t4t5s avatar
Nu börjar det ju bara bli sorgligt.

Tidigare kunde man ju i alla fall skratta lite åt hans överambitiösa mål, men nu har det utvecklats till något mycket farligare...

Vad ska vi göra? Försöka hjälpa Olof eller fortsätta se hur hans scams utvecklar sig tills han hamnar i fängelse?
Citera
2012-10-13, 08:24
Medlem
t4t5s avatar
Hemsidan för VanBanco är förresten ett vanligt WordPress-tema som heter Royale: http://themeforest.net/item/royale-c...-theme/1565576

Extra roligt blir det ju när det dessutom står såhär under hans Legal Disclaimer:
"Unless otherwise expressly indicated, copyright of the contents of this Website (Website Content) is owned by or is licensed to Van Banco. The Website Content may not be copied, reproduced, republished, uploaded, posted, transmitted or distributed in whole or part for any purpose other than individual viewing of this Website without the express prior permission of Van Banco." :P

Men ja, man märker ju att det inte är han som skrivit det där själv. En snabb Googlesökning visar att texten egentligen bara är en copy-paste från den här sidan: http://www.tamimi.com/en/article/glo...onditions.html, förutom att Olof fick den geniala idén att ändra "Al Tamimi" till "Van Banco".
Citera
2012-10-13, 08:35
Medlem
Har läst hela tråden nu.

Han har ju så sjukt dålig självkänsla så det bara skriker om det, och nu har det kommit fram att han blivit slagen av sin egen farsa också.

Förstår mig fan inte på er som sitter och mobbar honom, känner ni ingen som helst empati?

Han beter sig ju inte såhär för att han mår bra direkt
Citera
2012-10-13, 10:00
Medlem
bernankes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av huntesto
Har läst hela tråden nu.

Han har ju så sjukt dålig självkänsla så det bara skriker om det, och nu har det kommit fram att han blivit slagen av sin egen farsa också.

Förstår mig fan inte på er som sitter och mobbar honom, känner ni ingen som helst empati?

Så länge han ägnar sig åt bedrägerier (vilket det mesta tyder på att han gör), finns liten eller ingen anledning att känna empati.
Citera
2012-10-13, 10:53
Medlem
Citat:
Har läst hela tråden nu.

Det finns väl inga själ att känna empati för honom när han försöker lura oss. Nej, ett videoinlägg där han muntligt ber om ursäkt och börjar gråta. Efter det har han min empati.
Citera
2012-10-13, 11:29
Medlem
DrickaLattes avatar
Rätt åt den där jävla fittan. Snobbig, skrytsam, verklighetsfrånvarande men framför allt en total avsaknad av ödmjukhet. Olof är inget annat än en stor lögnare som fått för mycket utrymme i media.
Citera
2012-10-13, 12:01
Medlem
teflonpannan69s avatar
Olof har helt förlorat greppet om verkligheten. Finns det något man kan sätta dit honom för? Han kan på allvar bli riktigt, riktigt farlig för många människor och lura av dem deras surt förvärvade pengar. Än värre kan Olof sluta upp sina dagar med ett skott i pannan i någons baklucka.

Kan man eventuellt sätta upp en fet scam och lura honom på något sätt? Det går jag naturligtvis inte att planera här, Olof är säkerligen mycket medveten om att han har Flashbacks ögon på sig och läser naturligtvis denna tråd.
Citera
2012-10-13, 12:46
Medlem
teflonpannan69s avatar
Den här videon kan vara värd att postas igen, http://www.youtube.com/watch?v=JyaQi0S8C4I

Tänk vilken resa... från serietidningar till fastighets och guldaffärer, samt aktiespekulationer.

''Det kommer nog gå bra för dig tror jag'' avslutar programledaren intervjun med. Bara jag som anar skepsisen hos honom?
Senast redigerad av teflonpannan69 2012-10-13 kl. 12:48.
Citera
2012-10-13, 22:07
Medlem
karlvonlinnes avatar
Citat:
Har läst hela tråden nu.

Finns folk i Afrika som har det värre än honom, där dör folk dagligen.

Horungen utför bedrägerier och är på väg in mot den brottsliga banan.

Förvånar mig inte om han uppträdde sig stöddigt mot sin fader, man ska visa god respekt för sina föräldrar.

Tror inte hans farsa gillade hans så kallade "företagsamhet" heller & blev besviken över att sin son misslyckas med sina företag till höger- och vänster. Skämmer ut sin fader "företagspartner" i media, förskräckligt.

Bestämde sig för att ta till sin politiska knytnäve och slå vett i grabben.

PS: Vi bor i Sverige. Här bryr sig inte ett folk ett PISS om du blir slagen av din farsa, lärare, eller dylikt. Här ska du vara skötsam, perfekt, och problemfri (Plus i kanten om du följer X-factor på TV, äger iPad & iPhone, och har en Volvo V70 på tomten). Är du motsatsen? Synd för dig, då blir du sedd som "problembarnet". Du ska aldrig tro dig vara bättre är någon annan!

Empati finns hos dem falska smått mulliga kaffe & cigg kärringarna på SOC som låtsas vara intresserad utav dina problem bara för att banka in pengar till sina nikotinbehov, nya skvallertidningar, och kattsand till sina inavlade katter.

Kanske ett yrke för Olof efter han suttit sin tid på kåken? Tror BedrägeriOlof + ett arbete på SOC skulle gå hand i hand.
Senast redigerad av karlvonlinne 2012-10-13 kl. 22:10.
Citera
2012-10-13, 22:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av teflonpannan69
Den här videon kan vara värd att postas igen, http://www.youtube.com/watch?v=JyaQi0S8C4I

Favorit i repris, orkade inte leta upp den själv.Klassiker blir aldrig gammal .Tack
Citera
2012-10-14, 14:24
Medlem
Någon kanske borde hjälpa honom innan han vänder sig till självmord?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in