Citat:
Ursprungligen postat av
Analias
Är Marockanska gatuhoran utvisad eftersom du sitter maniskt och skriver dygnets alla timmar från alla dina personligheter och röster? Du är störd och din tantmaffia också.
vad irriterad du verkar. Det kanske inte är bra för ditt hjärta att vara på tråden, har du kollat blodtrycket!
Citat:
Ursprungligen postat av
Analias
Var Esbjörn ditskickad?Fanns det en plan redan före mötet att sätta Ebba i problem?
Aha! Så den vänninan som Ebba talade med om huset och som sedan frågade om Esbjörn var intresserad av att sälja till Ebba. Var egentligen på Esbjörns sida, och planterade tanken om huset i Ebbas hjärna... smart jag förstår.
Vänta måste bara fixa en foliehatt så fortsätter vi att spekulera.
Citat:
Ursprungligen postat av
trngw
Tja, vad tycker du jag ska svara på det? Du har uppenbarligen inte ens förstått att vi är ett gäng i den här tråden som tycker tvisten är intressant ur olika perspektiv, och därför gräver fram fakta om den. Självklart hjälps vi åt så gott vi kan. Jag gräver fram vissa grejer, någon annan gräver fram något annat baserat på vad jag grävt fram osv. Men allt det där övergår ditt förstånd, jag förstår det.
Vad du menar med att vi "känner varandra" får du förklara om du vill ha något svar på det. Man lär snabbt känna vad vissa personer är för några på forum som detta, såväl intelligenta och kunniga personer som förmår reda i saker, som riktiga korkskallar som inte kan annat än sprida lögner och kasta skit och verkligen inte förmår reda i saker, som du t.ex. Vilka som hör var märker man snabbt i hur de kommunicerar med varandra och andra. Men visst, jag förstår, det övergår ditt förstånd det också.
Att du inte förstår skillnaden på att avguda och att försvara, och att du inte heller förstår kopplingen mellan fakta, sanning och att ta någon i försvar, är verkligen ingen överraskning. Du har gång på gång uppvisat en extremt låg intellektuell nivå, obefintlig rent ut sagt.
Det finns ingenting farligare för sanningen än att hålla på och sprida lögner som du gör.
Det finns massvis med fakta i detta fallet, och all denna fakta är exempel på sanningar, oavsett vad du fått för dig.
Fast bara med den lilla detaljen då att Esbjörns egen värdering visar att det pris Esbjörn själv satte på huset ligger helt i paritet med marknadsvärdet. Det är just det. Du bortser från fakta och låtsas att det du själv hittar på är "sant". Du påstår dig själv veta bättre än såväl renommerade mäklare som psykologer och läkare. Det säger allt om dig och din trovärdighet. Med mig är det tvärtom. Jag lutar mig i det jag skriver på vad dessa mäklare, psykologer och läkare säger.
Kolla du kan ju svara fint..Jag måste säga att ni som håller på Ebba här är mycket mera organiserade än vi som inte gör det.
Vi skickar aldrig meddelande till varandra, vi är inte ens ett vi. Vi har definitivt ingen tågordning på vem som letar efter vad.
Men tack för du outade hur ni jobbar.