2021-03-24, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agda-Maria
Jag borde inte låta mig provoceras av gubbmaffian som du tillhör uppenbarligen

Det märks att Lambertz agerar utifrån att han vet vad som gynnar honom ...

Den 29-åriga kvinnan är en bedragerska, lögnerska och lider av en allvarlig diagnos, sluta försvara psykfall som försöker skada andra människor. Hon är en manipulativ slinka vilket tidigare fall visar.
Citera
Medlem
Elegwyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Du har enträget skrivit det, är det fem gånger eller mer: hur vet du det?

För jag är inte blind?

https://mega.nz/folder/Q891CKZR#iYzM4OTGzTgxXkEb8QE5-g

https://xhamster.com/videos/lisa-xhFwgIv

Jämför hennes längd, kroppsform och sedan karaktärsdrag i ansiktet med tjejen i videon så ser du själv att det är två helt olika kvinnor.
Citera
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomatji
Den väldtagna kvinnan lär ha en porrfilms karriär bakom sig skvallras det nån som vet mer.

Det är öppet för debatt om det är hon, jämför gärna filmen med de bilder på henne som finns:

P-rulle:
https://xhamster.com/videos/lisa-xhFwgIv

Nakenbilder:
https://mega.nz/folder/Q891CKZR#iYzM4OTGzTgxXkEb8QE5-g
Citera
2021-03-24, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
Men borde Bokefors vara den som har att avgöra om det finns någon substans i GL:s anmälan, hon bör väl ändå ses som allt annat än opartisk i frågan?

Få se om GL begär överprövning av detta beslut (om det är det man kan göra).

Om det stämmer att samma åklagare prövade GLs anmälan ger jag upp. Så uselt omdöme kan hon och kollegorna vid åklagarmyndigheten väl ändå inte ha?!?

Hon är ju t.o.m. ett potentiellt vittne i ett mål om GLs anmälan.
Citera
2021-03-24, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SylviaPlath
"BO":s (dvs förövarens) nationalitet? Hon ser ju inte pursvensk ut direkt.
Skulle inte förvåna mig om det var zigenarblod inblandat
Citera
2021-03-24, 19:38
Medlem
irishrages avatar
Märkligt att ingen i media frågar hur GL mår efter att ha suttit oskyldigt häktad på sannolika skäl för våldtäkt och fått huset genomsökt. Väldigt märkligt.
Citera
2021-03-24, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mihailovic
Hmm....nu verkar den käre Göran ha tappat det lite och det börjar lukta lite rättshaverist.

Man polisanmäler inte någon enbart som en symbolhandling. Här förlorar han förtroende helt klart och den poängen hade han kunnat få fram utan en polisanmälan för våldtäkt. OM det nu stämmer.
Bör inte det klassas som falsk tillvitelse, med tanke på att han hävdar att anmälningen är en "symbolhandling"?
Citera
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IamreallyLars
Om det stämmer att samma åklagare prövade GLs anmälan ger jag upp. Så uselt omdöme kan hon och kollegorna vid åklagarmyndigheten väl ändå inte ha?!?

Hon är ju t.o.m. ett potentiellt vittne i ett mål om GLs anmälan.

Systemet är korrupt, hoppas kungen Lambertz kan dra detta långt och slå ned dem som käglor.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Airoi
Vilken smutskastning av GL idag i Aftonbladet då.
https://www.aftonbladet.se/kultur/a/M3djk5/lambertz-valde-att-gora-en-woody-allen

Varför skulle Lambertz har bara tre alternativ att välja mellan?

Han kunde ha sagt: Inga kommentarer.
Han kunde ha sagt: Jag respekterar rättsprocessen.
Han kunde ha sagt: Jag erkänner att jag begått ett övergrepp och kommer att ta mitt straff.

Bara för att Kajsa Ekis Ekman tycker det?

Han har ju flera alternativ precis som alla andra som blir oskyldigt anklagade för brott: Jag är oskyldig - exempelvis.

Lambertz har dessutom aldrig kallat E.A. för "hora". Det här försöker nu feministerna tuta i aftonhorans läsare..

Att E.A. är opålitlig är ett faktum. Den som ljuger i rätten och dessutom manipulera bevismaterial ÄR opålitlig. Det var kvinnan själv som valde det förfarande och det hade inte något med Lambertz att göra med.

Sen är det fel att kalla denna kvinna för "student" eller "juridikstudent". Hon VAR en gång i tiden det. Men hon pallade inte studierna. Nu studerar hon juridik för egen lust för att försöka vinna det mål där hon står som tilltalad.

Om bara det räcker som grund då är alla tilltalade "studenter"

Det blir omöjligt för någon kvinna med två hjärnceller i behåll att kalla sig för "feminist" när feministerna som syns i media beter sig ungefär lika dåraktigt som kvinnan i detta mål: hysteriska, förvränger sanningen, enögda etc.
Senast redigerad av sno 2021-03-24 kl. 19:44.
Citera
2021-03-24, 19:40
Medlem
irishrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indeterminister
Har svårt att tänka mig att den lilla späda tjejen lyckats våldta GL som är typ 2.10 lång.
Har du sett henne osets med automatvapen? Nej jag trodde inte det heller. Vidare är GL 70 år.
Citera
2021-03-24, 19:41
Medlem
Zoneinopiums avatar
Hon borde tänkt på detta tidigare.. nu kommer hon väl aldrig få bort den här stämpeln...
Han fick dryga 14 dagar i häkte... Hon får resten av livet i ett levande helvete...
Citera
2021-03-24, 19:41
Medlem
StarkMarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
https://www.tv4.se/artikel/1lDkowYqFZjRUH6eaKu6UI/just-nu-goeran-lambertz-staemmer-staten-pa-en-miljon-kronor

Säkerligen bättre än Alhems profetior gällande brottmål i alla fall. Jag noterar att den klick som försvarar Lambertz på sociala medier är jurister. Media och andra går till hårt angrepp. Intressant utveckling.

Juristskrået skiljer sig inte nämnvärt från polisen. Man vet bäst och håller sina egna om ryggen.

Jurister är bland de värsta svinen som finns i Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in