2021-03-24, 19:28
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agda-Maria
Är du dum på riktigt eller låtsas du bara?

Sorry men hur skulle en journalist kunna ställa frågor i målet utan att röja vem detta mål gäller?
Vad menar du? På nätet vet ju alla redan, men ingen har fått höra hennes version. Så om hon har förvrängd röst och inte visar ansiktet, vad gör det?
Citera
Medlem
Mihailovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror_barbro
Korrigering:
Massis föreläsning och domen avser inte ärendet med PA som i slutänden ledde till åtal mot EA för förtal, de avser anklagelsen mot DU för våldtäkt nyårsnatten 2017/2018.

Det som Massi inte går in på är hur i hela h-e TR dömde DU som skyldig när de visste om fifflet med ljudfil och fabriksåterställning. Satt nämndemännen och sov eller tappade Massi bollen?

Det är så det kan bli och jag tror inte alls att Massi tappade det vid tingsrätten. Dock helt otroligt att tingsrätten inte såg något problem med det alls. Det är inte bara ljudfilen i sig som var problemet utan EA handhavande av ljudfilen och telefonen.

Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Har Lambertz anmält kvinnan för våldtäkt?

Där ser man.

Men du har rätt:

Citat:
Ursprungligen postat av Asmodeusvult
Enligt TV4-nyheterna 19:00 ska Lambertz ha polisanmält kvinnan för att hon ska ha våldtagit honom.

Polisen ska ha placerat henne i skyddat boende enligt hennes biträde.

Kvinnan vill också att nedläggningen överprövas.

Hmm....nu verkar den käre Göran ha tappat det lite och det börjar lukta lite rättshaverist.

Man polisanmäler inte någon enbart som en symbolhandling. Här förlorar han förtroende helt klart och den poängen hade han kunnat få fram utan en polisanmälan för våldtäkt. OM det nu stämmer.

Så EA är drabbad av näthat? Skyddat boende låter som överkurs men vill man fortsätta att sticka på offerkoftan så visst.
Citera
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarieMM
Stämmer det verkligen? Han sade det ju på en välbesökt presskonferens, inte enskilt.
Så länge du får ditt budskap framfört via medier med utgivningsbevis och ansvarig utgivare så är det dessa som är ansvariga.

Hade han själv sänt sin presskonferens på Facebook eller Twitch hade saken sett annorlunda ut.
Citera
2021-03-24, 19:29
Medlem
Vilken smutskastning av GL idag i Aftonbladet då.
https://www.aftonbladet.se/kultur/a/M3djk5/lambertz-valde-att-gora-en-woody-allen
Citera
2021-03-24, 19:29
Medlem
lasternassummas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Jag skulle vilja påstå att utan den här tråden så hade GL fortfarande suttit häktad.

Ibland har väl Stoppa Pressarna varit före tråden?

Äras den som äras bör.

Citera
2021-03-24, 19:30
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Han tar minsann i! En miljon i skadestånd och anmäler henne: falsk tillvitelse (nedlagt med vändande post), våldtäkt (pågående)...
Citera
Medlem
Grisbrottarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Har Lambertz anmält kvinnan för våldtäkt?

Där ser man.

Men du har rätt:
Haha!
I början av den här soppan tyckte jag att GL gott kunde få skaka galler, som straff för hans haverier mot främst Quick. Och det fastän det uppenbart var en falskanmälan.

Men nu kan jag inte annat än beundra honom för hur skickligt han spelar ut sina kort. Presskonferensen i villaträdgården var briljant, där han fick kalla henne "lögnerska och bedragerska" utan risk för förtalsanmälan. (Här kan Cissi Wallin och bitterfittan Sveland lära sig hur man gör.)

Och nu har han som svar på en (!) anmälan mot sig lagt in tre nmälningar tillbaka.

Lambertz – feministerna: 3 – 1.

Man kan riktigt se hur media, som först gick ut stort med den här anklagelsen mot honom i medvetenhet om att namnet skulle läcka ut och han drabbas, nu skakar av ilska över att ha blivit utmanövrerade och skickligt utnyttjade av honom. Snart kommer de så ivrigt önska att det här blåser över att de förbannar den dag de triumferande lade ut nyheten att en "toppjurist" anmälts för våldtäkt.
Citera
Medlem
JymdKjams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indeterminister
Han var svag i köttet och anden.

Kan lätt bli så om man mixar blå piller med vodka och Red Bull... Och vad skulle de göra på Julaftonskvällen - kolla på kommunistpropagandan Karl-Bertil Jonsson på statligt påtvingad TV? Nä, lite kuttrasju var nog bra mycket trevligare. Tills dess tjejen började våldta gamlingen som tillhör riskgrupp i Covid-19...
Citera
Medlem
Elegwyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baiser
Från stoppa pressarna

https://stoppapressarna.se/svenskt/hemliga-sexfilmen-som-friade-goran_lambertz-0

Vilken miss de har gjort. Det är inte alls hon i videon.
Citera
2021-03-24, 19:31
Medlem
Angående att GL anmäler kvinnan för våldtäkt: vad var det jag sade här i forumet när detta började? Ett rätt självklart drag: två vuxna personer har sex berusade. Det kan inte bara vara kvinnan som ska samtycka utan även mannen ska samtycka till varje steg HON tar.
Citera
Medlem
Agda-Marias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Väldigt oproffsigt uttalande från Annika Bokefors, det märks att hon agerar utifrån en feminist-agenda.

Jag borde inte låta mig provoceras av gubbmaffian som du tillhör uppenbarligen

Det märks att Lambertz agerar utifrån att han vet vad som gynnar honom ...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Impulsivitet kombinerat med en manipulativ förmåga ingår som diagnoskriterier i flera olika personlighetsstörningar. Jag är visserligen verksam inom det medicinska området, ingen psykiatriker. Däremot har jag baskunskap.

EA har ju tidigare planerat och spelat in sex för att sedan klippa och klistra, hon är inte impulsiv i de här fallen hon är beräknande och extremt manipulativ, en bedragerska som letar offer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in