2021-03-24, 19:32
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarieMM
Stämmer det verkligen? Han sade det ju på en välbesökt presskonferens, inte enskilt.

Spridning till några journalister i tjänst räcker knappast för förtal, speciellt inte när de redan kände till namnet. Däremot sände mediabolagen ut detta offentligt och det kan de dömas för som sagt.
Citera
2021-03-24, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft
GL motanmäler våldtäkt. Är han vuxen? Kanske begynnande frontallobsdemens.

Möjligt. Oavsett så bör väl gubbäcklet vara evigt tacksam om han skulle bli påsatt av någon som är mer än hälften så gammal.
Citera
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elegwyn
Vilken miss de har gjort. Det är inte alls hon i videon.
Du har enträget skrivit det, är det fem gånger eller mer: hur vet du det?
Citera
Medlem
Zoneinopiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjugofemore
Konstigare att han inte firar jul med sin 35åriga kvinna i skåne eller döttrar som bor på samma ort.

Var i skåne?
Citera
Medlem
Citat:
”Så illa skriven – verkar vara i affekt”
Hör Sven-Erik Alhem, före detta överåklagare, kommentera stämningsansökan.
https://www.tv4.se/artikel/1lDkowYqFZjRUH6eaKu6UI/just-nu-goeran-lambertz-staemmer-staten-pa-en-miljon-kronor

Säkerligen bättre än Alhems profetior gällande brottmål i alla fall. Jag noterar att den klick som försvarar Lambertz på sociala medier är jurister. Media och andra går till hårt angrepp. Intressant utveckling.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JymdKjam
Kan lätt bli så om man mixar blå piller med vodka och Red Bull... Och vad skulle de göra på Julaftonskvällen - kolla på kommunistpropagandan Karl-Bertil Jonsson på statligt påtvingad TV? Nä, lite kuttrasju var nog bra mycket trevligare. Tills dess tjejen började våldta gamlingen som tillhör riskgrupp i Covid-19...

Har svårt att tänka mig att den lilla späda tjejen lyckats våldta GL som är typ 2.10 lång.
Citera
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agda-Maria
Jag borde inte låta mig provoceras av gubbmaffian som du tillhör uppenbarligen

Det märks att Lambertz agerar utifrån att han vet vad som gynnar honom ...

Ja varför skulle han inte göra det?
Citera
2021-03-24, 19:34
Medlem
Den väldtagna kvinnan lär ha en porrfilms karriär bakom sig skvallras det nån som vet mer.
Citera
2021-03-24, 19:34
Medlem
StarkMarks avatar
När man söker på EAs fulla namn kommer det upp på bla Eniro men klickar man på länken kommer inget upp. Samma sak pp mrkoll men märkligt nog kommer hennes fulla adress upp birthday.se bland googlesvaren.
Citera
2021-03-24, 19:35
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PooSausage
Fegt av åklagaren att lägga ner ärendet (falsk tillvitelse) mot den så kallade Lambertz-kvinnan.

Två fel blir ju inte ett rätt om man säger så.

Jag kan bara hoppas att fallet intresserar grävande journalister som går igenom händelsen, de inblandade personerna och alla tidigare fall och så vidare och gör en dokumentär.

Detta fall och denna person (Lambertz-kvinnan = EA) är för intressant för att det bara ska rinna ut i sanden.

Visar mest på hur jävla svårt det är att driva sådana fall. Det krävs motiv, bevis och en jävla massa. Sedan om kvinnan blir dömd blir det enbart villkorligt ändå. Alltså inget som är prio hos polisen.
Citera
Medlem
Baisers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elegwyn
Vilken miss de har gjort. Det är inte alls hon i videon.

Säkert?
Citera
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indeterminister
Har svårt att tänka mig att den lilla späda tjejen lyckats våldta GL som är typ 2.10 lång.
Våldtäkt i Sverige är inte riktigt vad våldtäkt är i övriga universum: hon kan plötsligt börjat suga, eller fingerpenetrera, honom -> våldtäkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in