2021-03-24, 15:39
Medlem
Kan det vara W*lster som varit i farten på bolaget?? * = o
Citera
2021-03-24, 15:48
Medlem
Kafkansks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TallaTaylor

Nej.
Citera
2021-03-24, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TallaTaylor

Född på 90-talet...
Citera
2021-03-24, 18:32
Citat:
Ursprungligen postat av molliesmille
Född på 90-talet...
90-talist, storvuxen, hockeyhjälm - nån flashbackare borde ha mer info om gm.
Citera
2021-03-24, 19:48
Medlem
Den det handlar om är en fin kille strax under 30 som av olika anledningar blivit svårt psykotisk. Han rensar i vinhyllorna med en golvmopp och vad jag förstår var han aldrig aggressiv.
Skicka en god tanke till killen som under sjukdom förstör sitt liv och hans familj som mår jättedåligt.
Ett gott råd till alla som tar medicin, sluta inte upp med dem!
Citera
2021-03-24, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parongatan
Vi måste ju ha med ett klipp på hur skadegörelsen gick till.

https://twitter.com/Platschef2/statu...42824254103556
Detta var inte i Skövde!
Citera
2021-03-25, 06:28
Medlem
vitvalens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Fimpen eller Stubben i parken är helt klart en högoddsare som eventuell gärningsman .

Dock kommer sanningen aldrig se dagens ljus.
Höga odds låg sannolikhet, låga odds hög sannolikhet.
Citera
2021-03-25, 08:39
Medlem
HeavyPops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daskmoert
Nykterhetsrörelsen borde terrorklassas omgående.

Haha
Skämt o sido så kanske detta var en av alla hundratals personer som har som har nån i sin närhet med alkoholproblem..?
Citera
2021-03-25, 09:12
Medlem
tokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
Systembolagets regler är tydliga: Tappar du sönder en flarra inne i butiken så ersätts den, men så fort du kommer utanför butiken så är det kört! Då får du stå för krossen själv.

Kan bekräfta. Råkat välta en flaska vin av misstag när jag gick för nära en hylla. Erbjöd mig att betala för den men det fick jag inte.

En annan gång efter jag betalat och packat ner allt i påsen så går botten ur påsen när jag lyfter kassen. 6 öl i flaska for i marken där några gick sönder. Jag fick 6 nya öl.
Citera
2021-03-25, 12:27
Medlem
Det är en man född 92 som haft psykoser tidigare. Han sitter nu på psyket i Falköping. Han är svensk och drygt 2m lång. Hängt mycket på festivaler.
Citera
2021-03-25, 12:47
Medlem
Ubbe Cykelkedjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
kan bli helt sjuka summor. en bekant till mig var inne och handlade på bolaget samtidigt, vi snackade lite jobb och sport. han stod sådär ledigt med all belastning på det ena benet och med det andra benets skotopp vilandes på förstnämnda bens skossnören. ni vet, som när man lutar sig mot något.

sen jag iväg till mina pilsner och han iväg till whisky, konjak osv. det var här hans skosnöre inte ville vara med längre. han föll som en fura rakt in dubbelväggen med finsprit. smashade väl ett tjugotal. men sen kom dominoeffekten. det klirrade i nästan en minut. sen var det över. slutnota på 60 papp tror jag. vet inte om försäkringsbolaget tog det. kanske.
Haha, vilken bisarr händelse. Det där låter som drulleförsäkring om något. Hur mycket mer drulle kan man vara än att snubbla rakt in i en dubbelhylla med finsprit på grund av sina egna skosnören?
Citera
2021-03-25, 13:20
Medlem
stickan888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilahjul
Det är en man född 92 som haft psykoser tidigare. Han sitter nu på psyket i Falköping. Han är svensk och drygt 2m lång. Hängt mycket på festivaler.

D****s M**m?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in