2021-03-24, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Att fabriksåterställa sin mobil även i detta mål trots att det inte fungerade i tidigare mål tyder inte på hög IQ.
Var kan man läsa att hon gjorde så nu också? Håller med om att det är synnerligen korkat.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anette007
Citat gubbslemmet Lambertz: " Jag var för svag för kött & ande ". Han verkar se kvinnor som en köttmarknad och är 71 år # metoo

Vet inte på vilket sätt han är för svag för ande..
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DonQuixoteHallen
Framför allt vinner han sympati för att han är en boomer. Vi boomers har alltid haft för vana att ta för oss med självklarhet och sånt som feminism eller respekt för medmänniskor spelar ingen roll för oss. Nu har väl Lambertz en sosse-partibok iofs, men jag gillar honom ändå, han verkar kunna det här med hur man närmar sig kvinnor tycker jag.

Du måste skämta. Tjejen var ett nervvrak som han imponerade på för att sätta på och han slog till först när hon var i berusad tillstånd.
Senast redigerad av Shageki 2021-03-24 kl. 09:14.
Citera
2021-03-24, 09:12
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
GW njuter nog fullt ut av det här och det kan man unna honom på gamla dar

Han lär skicka återkommande pikar om att GL inte är frikänd för brottet och bara för att många anmälningar inte går till åtal så betyder det inte att den utpekade är oskyldig. Precis som Lambertz själv skulle hävda innan denna röra.

Hehe...det hoppas jag att GW gör. Det är kosmisk karma för GL. Men GL trots allt sitt förnärmade gnöl nu när han plötsligt upptäckt att svenska rättssystemet är skit ska vara jävligt tacksam att han är den han är. En vanlig svennebanan hade fortfarande suttit häktad ifall han råkat ut för samma beskyllning från psykokvinnan.
Citera
2021-03-24, 09:14
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvoellersaab
Han har väl gått från säker våldtäktsman till frikänd våldtäktsman och fortsatt skitstövel. Skitstöveltjänsten har han haft en längre tid baserat på sina tidigare beslut.

Så han är en skitstövel för att han hävdade att TQ var skyldig trots att han blev frikänd? Är du då också en skitstövel nu?
Citera
2021-03-24, 09:15
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neolitikum
Jag gjorde en side by side, är hon lik tycker ni?

https://i.imgur.com/Ms1SLmq.jpeg

Mycket likt.
Citera
2021-03-24, 09:16
Medlem
Elegwyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neolitikum
Jag gjorde en side by side, är hon lik tycker ni?

https://i.imgur.com/Ms1SLmq.jpeg

Finns ingen liknelse överhuvudtaget. Näsa, panna, ögonbryn, kinder och öron (för att bara nämna ett par) stämmer inte alls.
Citera
2021-03-24, 09:17
Medlem
arbetets avatar
Tänk att man kan hålla flera tankar i sitt huvud samtidigt. Man kan faktiskt se GL som offer i detta och ge tummen upp för PK:n.

Samtidigt som han landat fel många gånger som i Quick-fallet och i andra juridiska kullerbyttor och visat sig vara en skitstövel där.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NegerStryparen
Filmen har väl ingen betydelse för GLs fall . Den kan vara gammal och tagen i ett helt annat sammanhang. Även om det är samma kvinna och att den lades upp bara för en kort tid sedan.

Kvinnan "Lisa" på porrfilmen har dock ingen synlig tatuering på vänster sida av ryggen, det syns tydligt i öppningsscenen på porrfilmen. En tatuering som föreställer ett antal stjärnor i svart.
Dessa tatueringar syns tydligt på exmakens bilder av EA som ett flertal av dem tycks varit tagna år 2012. Oklart om bildernas datum har ändrats i efterhand.
Men filmen kan ju vara gammal, dvs innan EA tatuerade sig.

Jag har inte tittat på någon film och är inte intresserad av att göra det heller. Tänkte bara inflika att det går att maskera tatueringar så att de inte syns på film. Detta vet alla som jobbar inom scenkonst där övertäckning av tatueringar under dessa tider är rätt så vanligt. Det tar tid, men det går.
Citera
Medlem
Jag är förvirrad av de initialer som används. EA är den mest troliga målsäganden, men vem är MÄ?
Citera
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anette007
Citat gubbslemmet Lambertz: " Jag var för svag för kött & ande ". Han verkar se kvinnor som en köttmarknad och är 71 år # metoo
"Svag i köttet och i anden", det lär bli ett uttryck som lever vidare, ett ganska komiskt uttryck, men han menar inte det du tror. Det han menar är att han hade svårt att stå emot trots att han tyckte det var fel.
Citera
2021-03-24, 09:18
Medlem
boqpods avatar
På riktigt
Finns väl för fan INGEN kvinna som ens skulle komma på tanken att frivilligt vilja ha sex med GL (oavsett sexuell akt).
Vi pratar inte George Clooney här....

Gubbjäveln har kladdat och det är illa nog, åtalbart eller inte.
Sen vad kvinnan gjorde där är kanske intressant, men jag är övertygad om att hon inte ville ha åderbråck i ansiktet i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in