Citat:
Ursprungligen postat av
90510
Galenpannan Irena Pozar: "jag trodde på en utsatt kvinnas rätt till integritet, jag trodde på att det är värt att anmäla."
Med medsystrar som Irena Pozar har virrpannor som EA lurats att tro det var värt multum att falskanmäla.
Vi lever i en schizofren värld där män givet sitt kön är födda förövare och kvinnor som kroniskt oskyldiga offer..-sjukt så det finns inte ord..
Förr i tiden varnades kvinnor för att ge sig hän sin sexualitet för att slippa ett dåligt rykte i efterskott.
Nuförtiden måste man varna sina söner för att göra samma sak för att slippa rättsliga efterspel och en eventuell DOM och skadestånd i efterskott.
Det handlar inte om att könen skulle vara jämlika när det gäller sex och lust. Fortfarande tycks det vara så att kvinnan alltid är "offret" hur mycket hon sen själv ha velat delta.
Förr i tiden fick hon gå huvudet böjt och utpekad som en "fallen kvinna".
Nuförtiden förväntar hon sig få betalt i efterskott - trots att hon inte betraktar sig själv som prostituerad.
Det blir väldigt förvirrande när det å ena sidan är kriminellt att köpa sig en kvinna och ett sköte - men samtidigt förväntas man göra precis det. Fast för ett högre pris.
100.000kr för ett samlag eller en avsugning är ett högt pris anser jag. Och inte nog med det: man ska även sitta inne som "straff" för något båda parterna var med på i början.