2021-03-23, 22:20
Moderator
farbror_barbros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elegwyn
https://mega.nz/folder/Q891CKZR#iYzM4OTGzTgxXkEb8QE5-g

Bilderna i slutet har nog ingen visat tidigare. Hittade dem undangömda på exmakens hemsida
#1417 och #1421 är från nästa gång EA och GL ses.
Citera
2021-03-23, 22:22
Medlem
Core.s avatar
Hade det varit någon annan hade jag ställt mig skeptisk. Men gubbfan har ju allvarliga problem i pannloben, får ju för i helvete krypningar i ryggraden bara av synen av fanskapet
Citera
2021-03-23, 22:23
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Mjo, men han har inte tillgång till kopiator i häktet.

Precis, jag tänker att han skött eventuell kopiering efter att släppts på fri fot.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VerklighetenJa
Mycket bra ...Hopplöst . Han sov på Jobbet på JK nu skall han som Pensionär stämma Staten vilket väl blir JK vad leder det till ???
Under tiden det skrået som åkte på skadestånd när Geijer valsade runt inte fått ordning på någonting annat än ansökan av presstödet. Om inte dom fått hyra ngn att göra det också
Jä..a idioter .. Offentlighet skapar garantier gentemot maktmissbruk.
Att snuten + åklagarna är schabblande puckon skulle det var ngt att reda ut eller processa om.
Det är ju bara att visa presskonferensen från Palmeåklagaren senast
Någon skall ju in eller sparkas
Den som skrev lagen / MÄ / GM / Väninnan / Åklagaren /Justitieministern / Häktespersonalen som, har behandlat honom med silkesvantarna vad det låter / Medieombudsmannen/ TV s granskningsnämnd
Jämställdhetsministern / JK / JO / RÅ / RIPO Chefen
Tamejfan om inte Leffe GW också skall ha en Näsbränna har blivit Politiskt Korrekt på gamla
ROCK and ROLL
eller sätt upp packet på Bortröstningsbar plats

EN drink så blev hon klängig ..,he.. e heller visst är hon snurrig men inte så snurrig ---så gick vi upp och Pumpade --Bullshit ..vithårigt 70 årigt ben-rangel med översittare attityder som gått på bidrag hela livet ... Tjejen kunde gått på krogen knäppt med fingrarna hittat 400 bättre alternativ -- med sexpack och muskler vid bardisken kvart i 3 på natten. Snackar ju skit igen som vore det presskonferens efter ngn Quick rättegång ---i sitt utanförskap ...Pinsamt Pravda TV Visar det
Som det heter inom Juridiken " Sökte Resning "
Vaddå tjejen kunde gått på krogen istället??!
Nu var det ju just GL som den nu riksökända tokan hade satt klorna i!!
HAN skulle rädda henne i hennes rättshaverigöranden, i svensk domstol. Varför inte då fira julen där i uppsala??
Utan istället åka ner till Lund, som ett exempel?

Det äär redan konstaterat nu; EA har begått ett elementärt Corona-restriktions-brott, genom att öht besöka GL i hans hem! Skändligt, mot en skranglig 71-åring!

Svenskt rättsväsende begår f.ö. förtalsöverträdelser, lite då och då....
Citera
Medlem
Dr.Diegos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iradeorum
Nu gråter förstås alla feminister och fittriddare i tråden. Men GL är givetvis oskyldig förutom till dumheten att inte genomskåda psykobruden. Jag hade ändå hoppats på att GL skulle bli oskyldigt dömd. Det hade denne politruk och systemtampong förtjänat. Nåja, jag tröstar mig med att hans tidigare orubbliga tillit till rättssystemet nu är skakat i grunden. Han kan ju ägna en tanke åt alla andra som under årens lopp drabbats mycket värre än han av det eländiga svenska rättssystemet.
Word.

Gottar mig bra åt att vissi wallin verkar må riktigt illa en kväll som denna. SKÅL!
Citera
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grotius
Frågan var: Vad säger de om man begär ut protokollet? Mitt svar var att då säger polisen att det är sekretessbelagt enligt 35 kap 1 § offentlighets- och sekretesslagen.

Jaha, jag trodde att de faktiskt hade uttalat sig om saken, men visst, det skulle de kunna svara, men det är väl heller inte säkert eftersom det inte tycks vara givet att ett FUP är sekretessbelagt i sin helhet trots att en utredning inte gått vidare till åtal.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Inget vet. Åklagaren håller käft. Bara vi hade då tillräckligt, nu har vi det inte. Det räcker alltså för att sätta en man bakom lås och bom i två veckor. Vi trodde vi hade något.

Citat:
Ursprungligen postat av irishrage
En kvinnans ord och en falsk ljudinspelning

Gjordes ingen bakgrundskoll på kvinnan eller? Jag menar, om man kännt till hennes "historik" så borde väl inte hennes ord varit direkt tillförlitliga.
Citera
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fethorunge
Vårt rättssystem är helt åt helvete. En kuksugerska av högsta rang försöker kliva i hierarkin genom att suga av en 70 årig gammal gubbe, inser att hon inte kommer få några fördelar av det, och anmäler honom för våldtäkt.

Åt helvete med både Göran och horan. Det här är varför västvärlden är påväg åt helvete, det finns ingen moral kvar, och vårt samhälle har blivit helt gynocentriskt. Kvinnor i makt är ett recept för katastrof.

Kunde inte ha sagt det bättre själv. Det har varit många rättsfall uppe nu som understryker att läget är åt helvete. Det finns ju ingen rättssäkerhet kvar!

PS. Snygg avatar!
Senast redigerad av WordWarrior 2021-03-23 kl. 22:26.
Citera
2021-03-23, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IamreallyLars
Mäktigt, modigt personligt framträdande av GL. Något av det tuffaste jag sett.
Men nu är man ju nyfiken på vem hans nya kvinna är. Men det kommer vi aldrig få veta för henne kommer han aldrig att outa. Där fick ni alla som tycker att han är gammal och ful och äcklig. Han behöver inte sitta ensam när han tom har en ny kvinna. Men man undrar ju lite, var var hon på julafton. Kanske jobbade helgjour eller måste ta hand om egna barn och släktingar. Vi får se om han nu blir förlåten. Det vore väl det bästa för allas skull.
Citera
2021-03-23, 22:24
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plexigear
Om detta stämmer att det är målsägande så har någon annan länkat fel person tidigare i tråden. Inte ens samma person som folk påstod från början.

Det har länkats till rätt person i över en veckas tid, i denna tråd.

Menar du innan dess?
Citera
2021-03-23, 22:25
Moderator
farbror_barbros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
Intressant föreläsning. Det är alltså målet där EA tidigare var MÄ? Ja, det är det alltså.
Notera att just David Massi var DUs försvarare i våldtäktsmålet i både TR och HR, så han han talar ur egen erfarenhet.
Citera
2021-03-23, 22:27
Medlem
bergsturks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intenog
EA borde få en egen tråd. Hur många andra anmäler 4 olika män för våldtäkt och blir åtalade för förtal av en och anmäld för falsk tillvitelse av en annan?

Fyra? Det är väl tre, inklusive GL. Eller känner du till ett fjärde fall?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in