2021-03-23, 01:30
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Okej. Det var bara en tanke. Många SMEC skiter i hur dom skriver och placerar player i samma ort lovar runt en massa saker. Kanske är så att en del tar ett sånt här jobb och bara kör tills det tar slut? Det är så jövla lätt att göra rätt så jag fattar inte varför man skiter i det.
Nej, jag förstår inte det heller. Den enda de kan göra så mot är Amir. Mot honom spelar det ingen roll. Snubben ger ju upp efter ett mess ändå, så det spelar ju ingen roll om man säger att man bor på samma adress haha.
2021-03-23, 01:33
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PussyLiquor
Nej, jag förstår inte det heller. Den enda de kan göra så mot är Amir. Mot honom spelar det ingen roll. Snubben ger ju upp efter ett mess ändå, så det spelar ju ingen roll om man säger att man bor på samma adress haha.
Hahaha Det är Heeeeeej dåå direkt
2021-03-23, 01:34
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Hahaha Det är Heeeeeej dåå direkt
"din jävla skojare, nolla, hora, knulla din mamma, du vill ju inte ses"
2021-03-23, 02:04
Medlem
thebroffessors avatar
Citat:
Full fart på Chatten.
Jo det kom igång här med.
2021-03-23, 02:22
Medlem
frekkinheads avatar
Kan berätta för er alla om konversationen jag och Donkervoort hade på den där festen jag berättade om innan, i Göteborg, där alla var. Så Mercurius hade gått hejdlöst och var under G-C:s span och han ville inte avbryta sitt kontrakt alls, med fonderna och hela den grejen... och Donkervoort ville att jag skulle berätta för Mercurius vad han skulle göra, då han var min vän. Så här gick det till, då Donkervoort "krönte" mig som en officiell "Jägare" i Gyllene Cirkeln (en speciell rank bara ett fåtal når):

Det var innan min och Mercurius konversation (som ni kan hitta i tidigare inlägg) och efter Donkervoorts och Mercurius konversation (som ni också kan hitta i tidigare inlägg)

*Donkervoort räcker mig en guldring*

Donkervoort: Bara tre personer i världen har en sån här ring. Och endast en av dem är svensk. Jag har en, Julius har en, och nu har du en.

*Kollar på ringen och är förvånad

Jag: Den är vacker...Jag, jag... jag vet inte vad jag ska säga, Ardy... det är...

D: Sätt på den, se hur den ser ut på dig.

*Sätter på mig den på ringfingret*

D: Känns bra, va?

Jag: Ja

D: Vet du hur stark jag precis gjorde dig? Du är min grabb. Ingen, ingen kan jävlas med dig.

(*Al di La, av Jerry Vale spelas upp i bakgrunden

(*...Al di là del bene più prezioso, ci sei tu
Al di là del sogno più ambizioso, ci sei tu*)

Vi kollar båda ner på dansgolvet och ser Mercurius stanna och hälsa på Andeel.

D: Lyssna, Dejan. Saker har gått ur hand med vår vän igen. Och några har seriösa problem med honom. Det är vid en punkt där du måste prata med honom och säga "Det är vad det är"

Jag: Vad det är...?

D: Ja, det är vad de vill. Du är nära honom, kanske lyssnar han på dig?

Jag: Ja jag har försökt prata med honom, men han är svår att prata med.

D: Han har inget val. Han har inget val. Detta är de högre makterna.

Jag: Men han har också hög makt

D: Nja... inte riktigt så här. Du vet. *Viskar till mig*: Oh kom igen, Dejan... om de kan fimpa en Filippin, kan de fimpa en Thailändare... Du vet det. Och jag vet det.

Jag: Jag har pratat med honom hela tiden men han lyssnar aldrig men han måste lyssna nu. Me-men, han är en jävla idiot... hmm

...–> Kolla tidigare inlägg för rest (Mitt prat med Mercurius på festen)
2021-03-23, 12:04
Medlem
se8035s avatar
Vet inte vem som e mest efterbliven pajasen i chatten eller pizzabagarn amir
2021-03-23, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Allihop här, ville bara berätta för er att operatör SEMC64355 ÄR EN JÄVLA GOLARE.

Senaste loggningen från operatören var: "Driver eget företag, ej loggat av se7***". Sådant tolererar inte vi i denna tråd. Det är meningen att VI SKA HÅLLA IHOP MOT COACHERNA. Förstår ni inte? De är beroende av oss och tillsammans är vi starka, men det är svårt när vi har några jävla RÅTTOR som SEMC64355 – Nästa gång jag ser ditt användarnamn så kommer jag rapportera dig, jävla tjallarjävel.

Haha, ditt sätt att resonera är ju helt haywire, har tanken inte slagit dig att operatörer som han inte hade golat om de inte hade behövt städa upp efter andra operatörer som inte sköter sig och lägga ner extra tid?

Du pratar om att operatörer ska hålla ihop, samtidigt så är du helt ok med att låta operatörer få skit från coacher för att de inte loggar andra operatörers saker som de totalt struntat samt att en konversation dör helt onödan för att folk är lata och inte loggar sitt skit så det spårar ur då alla säger olika saker såsom städer etc.
Snacka om dubbelmoral.

Hoppas att flera operatörer rapporterar in så de resar upp ridskolan. Ganska patetiskt av dig att sitta och gråta över det på en Flashbacktråd.. Wake up and smell the coffee. In och jobba istället eller gå tillbaks till Komvux.
Senast redigerad av EricBana87 2021-03-23 kl. 16:23.
2021-03-23, 17:33
Medlem
intesomdetsyness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EricBana87
Haha, ditt sätt att resonera är ju helt haywire, har tanken inte slagit dig att operatörer som han inte hade golat om de inte hade behövt städa upp efter andra operatörer som inte sköter sig och lägga ner extra tid?

Du pratar om att operatörer ska hålla ihop, samtidigt så är du helt ok med att låta operatörer få skit från coacher för att de inte loggar andra operatörers saker som de totalt struntat samt att en konversation dör helt onödan för att folk är lata och inte loggar sitt skit så det spårar ur då alla säger olika saker såsom städer etc.
Snacka om dubbelmoral.

Hoppas att flera operatörer rapporterar in så de resar upp ridskolan. Ganska patetiskt av dig att sitta och gråta över det på en Flashbacktråd.. Wake up and smell the coffee. In och jobba istället eller gå tillbaks till Komvux.

om han hade vart seriös i nåt så har du en poäng

men är han det?
2021-03-23, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intesomdetsynes
om han hade vart seriös i nåt så har du en poäng

men är han det?

För en gångs skull så tror jag att han är det, men det roliga är att jag har rapporterat detta till både coach och supervisor, så de vet om att det finns ett agenda mot denna operatör som hjälper dem, så han och andra lär nog skjuta sig själva i foten om de anmäler operatören
Senast redigerad av EricBana87 2021-03-23 kl. 18:18.
2021-03-23, 17:47
Medlem
intesomdetsyness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EricBana87
För en gångs skull så tror jag att han är det, men det roliga är att jag har rapporterat detta till både coach och supervisor, så de vet om att det finns ett agenda mot denna operatör som hjälper dem, så han lär nog skjuta sig själv i foten om han anmäler operatören

du är typ värsta spionen asså, han får nog akta sig
2021-03-23, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intesomdetsynes
du är typ värsta spionen asså, han får nog akta sig

Haha nä, det är jag inte, däremot så står jag upp för operatörer som vill göra rätt för sig, de ska inte behöva få skit från operatörer såsom frekkinhead, som ska sitta här och gråta bara för att han inte gillar att komma in i matchen och sköta sitt jobb. Han är en jävla sopa.
Senast redigerad av EricBana87 2021-03-23 kl. 18:43.
2021-03-23, 20:09
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PussyLiquor
Inte riktigt så, de flesta gick över till oper. i december förra året när textkings gick i graven med löften om att en ny plattform skulle dyka upp. En sådan dök inte upp och alla idioter hamnade på oper.

Stämmer dock att operatörerna gjorde lite vad fan som helst. Fanns ingen ordning alls där.

Haha ja på texkings fanns det ju ingenting du kunde få skit för. Hoppas oper ryker snart dom med.

Vart ligger intresset att dela dessa mess mellan arbetsgivare med sådan står variation i kvalitet? Sluta lägga sån energi på att lära upp nya och kicka dåliga. Behåll dom bra och ge dom lite extra pröjs istället. Verkligen upp och ner här.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in