2021-03-21, 23:05
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry
Ja att du gillar att läsa trollade historier av frekk och är den enda som eggar på honom säger ju en del... Jag säger igen, tänk på barnen, ring Soc imorgon babe, tror de har telefonlinjerna öppna då. Styrkekram till dig.
Hahaha. Smaken är som baken. Puss på dig också
2021-03-22, 00:45
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
SEMC822593 om du är här: Får jag fråga dig. Då player heter "Rut" och target kallat henne för Rut också, varför i helvete skriver du: "Vad har du fått det namnet ifrån? Jag heter inte Rut. Nu får du allt förklara dig så jag inte blir paranoid haha.."?

Kan du inte läsa eller? Skärp dig.
Helt rätt, Mr Head, häng ut de jävlarna!

Hade någon dum jävla horunge som ändrade om hela Players profil förut, hon var chef av nåt slag, men enligt SEMC skulle hon vara personlig assistent. Och vad är grejen med alla fittor på JH som ska dra ut på allting när target frågar något? Har ni svårt att formulera ett svar så att han blir nöjd eller? Kommer börja outa er här i tråden nu.
2021-03-22, 03:07
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PussyLiquor
Helt rätt, Mr Head, häng ut de jävlarna!

Hade någon dum jävla horunge som ändrade om hela Players profil förut, hon var chef av nåt slag, men enligt SEMC skulle hon vara personlig assistent. Och vad är grejen med alla fittor på JH som ska dra ut på allting när target frågar något? Har ni svårt att formulera ett svar så att han blir nöjd eller? Kommer börja outa er här i tråden nu.

Ja jag håller med. Dags att vi får upp kvaliteten och drar in fler kunder!
2021-03-22, 05:53
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ja jag håller med. Dags att vi får upp kvaliteten och drar in fler kunder!
Ja, jag hade en SEMC igår som hade loggat "Mmm bara älskling". Såna nötter på JH. Alltid dessa SEMC-mongon som förstör chatten också. Kan inte logga relevant information. Typ "tittar på netflix". Jaha, vad fan ska jag med den information till liksom.

Kommer göra som dig i fortsättningen. Kommer nog inte göra någon skillnad. Men istället för att springa till coachen med bildbank så kan man hänga ut operatören här.
2021-03-22, 21:18
Medlem
Citat:
SEMC822593 om du är här: Får jag fråga dig. Då player heter "Rut" och target kallat henne för Rut också, varför i helvete skriver du: "Vad har du fått det namnet ifrån? Jag heter inte Rut. Nu får du allt förklara dig så jag inte blir paranoid haha.."?

Kan du inte läsa eller? Skärp dig.

Men vilka är SEMC:arna är dom J.H och nya eller? För dom är ju nästan lika värdelösa som oper när dom svarar en target.
2021-03-22, 21:19
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av canoon
Men vilka är SEMC:arna är dom J.H och nya eller? För dom är ju nästan lika värdelösa som oper när dom svarar en target.
Förmodligen många med texmex konton. Vidriga är en del.
2021-03-22, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Förmodligen många med texmex konton. Vidriga är en del.

Texmex konton?
2021-03-22, 22:39
Medlem
thebroffessors avatar
hur går det för er ikväll? dött som fan här
2021-03-23, 00:07
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av canoon
Texmex konton?
Tror att det har kommit många som jobbade på Tex kings till J.H. Fick inte dom bete sig lite hursomhelst där?
2021-03-23, 00:10
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebroffessor
hur går det för er ikväll? dött som fan här
Full fart på Chatten.
2021-03-23, 01:01
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Tror att det har kommit många som jobbade på Tex kings till J.H. Fick inte dom bete sig lite hursomhelst där?
Inte riktigt så, de flesta gick över till oper. i december förra året när textkings gick i graven med löften om att en ny plattform skulle dyka upp. En sådan dök inte upp och alla idioter hamnade på oper.

Stämmer dock att operatörerna gjorde lite vad fan som helst. Fanns ingen ordning alls där.
2021-03-23, 01:27
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PussyLiquor
Inte riktigt så, de flesta gick över till oper. i december förra året när textkings gick i graven med löften om att en ny plattform skulle dyka upp. En sådan dök inte upp och alla idioter hamnade på oper.

Stämmer dock att operatörerna gjorde lite vad fan som helst. Fanns ingen ordning alls där.
Okej. Det var bara en tanke. Många SMEC skiter i hur dom skriver och placerar player i samma ort lovar runt en massa saker. Kanske är så att en del tar ett sånt här jobb och bara kör tills det tar slut? Det är så jövla lätt att göra rätt så jag fattar inte varför man skiter i det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in