2021-03-20, 17:08
Medlem
frekkinheads avatar
Allihop här, ville bara berätta för er att operatör SEMC64355 ÄR EN JÄVLA GOLARE.

Senaste loggningen från operatören var: "Driver eget företag, ej loggat av se7***". Sådant tolererar inte vi i denna tråd. Det är meningen att VI SKA HÅLLA IHOP MOT COACHERNA. Förstår ni inte? De är beroende av oss och tillsammans är vi starka, men det är svårt när vi har några jävla RÅTTOR som SEMC64355 – Nästa gång jag ser ditt användarnamn så kommer jag rapportera dig, jävla tjallarjävel.
2021-03-20, 17:23
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Allihop här, ville bara berätta för er att operatör SEMC64355 ÄR EN JÄVLA GOLARE.

Senaste loggningen från operatören var: "Driver eget företag, ej loggat av se7***". Sådant tolererar inte vi i denna tråd. Det är meningen att VI SKA HÅLLA IHOP MOT COACHERNA. Förstår ni inte? De är beroende av oss och tillsammans är vi starka, men det är svårt när vi har några jävla RÅTTOR som SEMC64355 – Nästa gång jag ser ditt användarnamn så kommer jag rapportera dig, jävla tjallarjävel.

Sköt ditt jobb istället.

Kunde ju logga skiten här på flashback där ingen bryr sig.

Klart att du trollar liksom men vad är meningen med allt det här?
Senast redigerad av Bbobi 2021-03-20 kl. 17:28.
2021-03-20, 17:48
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead

Har också sett att det står ” ej loggat av”
Är det en golare som noterar det? Är det inte bättre att man söker in på Polishögskolan om man vill jobba på det sättet?
2021-03-20, 18:25
Medlem
sebastian66s avatar
Säkert lätt en nybörjare som vill ha diplom och stiga i graderna.
Det är ett vanligt fel och beteende när man vill vara lojal och TRO man blir poppis.
2021-03-20, 18:29
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Säkert lätt en nybörjare som vill ha diplom och stiga i graderna.
Det är ett vanligt fel och beteende när man vill vara lojal och TRO man blir poppis.
Får hoppas att den operatörern sköter sig prickfritt.
2021-03-20, 18:42
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Får hoppas att den operatörern sköter sig prickfritt.
Jag tycker att det är bra att köra policyn i detta läge. Sköt dig själv och skitiga andra i detta läge.
Jag anser verkligen inte att det är mina problem om andra missköter sig.
Det dumma i att skvallra är att jag måste reparera. Gör jag INTE det så kan jag få klagomål med.
Dvs bättre att blunda och låta coachen få leka med såna saker not my problem.
Jag tycker att det fungerar att jag gör mitt jobb sedan vad andra gör är inte mina problem.
2021-03-20, 19:27
Medlem
Nu kör vi långt in på småtimmarna
2021-03-21, 00:05
Medlem
Mopsans avatar
I kväll var det novellernas afton. Så mycket dom har att berätta om vad som hände för 50år sedan och sen lite första och andra världskriget på det. Ibland är det tufft att vara glad, kåt och bekräftande
2021-03-21, 08:45
Medlem
se8035s avatar
Citat:
I kväll var det novellernas afton. Så mycket dom har att berätta om vad som hände för 50år sedan och sen lite första och andra världskriget på det. Ibland är det tufft att vara glad, kåt och bekräftande
Tar hellre novellerna från andra världskriget än snubben i tråden som skriver sin livshistoria varje inlägg
2021-03-21, 16:03
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Tar hellre novellerna från andra världskriget än snubben i tråden som skriver sin livshistoria varje inlägg
Jag gillar dom där historierna som skrivs här.
2021-03-21, 21:44
Medlem
Citat:
Jag gillar dom där historierna som skrivs här.
Ja att du gillar att läsa trollade historier av frekk och är den enda som eggar på honom säger ju en del... Jag säger igen, tänk på barnen, ring Soc imorgon babe, tror de har telefonlinjerna öppna då. Styrkekram till dig.
2021-03-21, 22:16
Medlem
frekkinheads avatar
SEMC822593 om du är här: Får jag fråga dig. Då player heter "Rut" och target kallat henne för Rut också, varför i helvete skriver du: "Vad har du fått det namnet ifrån? Jag heter inte Rut. Nu får du allt förklara dig så jag inte blir paranoid haha.."?

Kan du inte läsa eller? Skärp dig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in