Citat:
Ursprungligen postat av
bergsturk
För ungefär sjunde gången, den diskussionen du citerar gäller ett stickspår om Hennes Snuskiga Höghet Prinsessan Sofia af Slitz, som också fotograferats av lektyrfotografen.
Försöker du blanda ihop korten igen? Varför då?
Vi vet att Lektyrfotografen dras till unga flickor. Kvinnan det handlar om i denna tråd, EA, skall ha varit gift med Lektyrfotografen enligt flera:
Ursprungligen postat av tumrullaren
Senast hon skrevs ut från tvångsvård var, enligt Stoppa pressarna, i maj 2013. Om jag förstår saken rätt var EA gift med flickfotografen under åren 2012 till 2015, så hans bilder på EA borde vara från den perioden. Låter mycket osannolikt att hon skulle ha haft en så allvarlig form av anorexia att det föranlett tvångsvård under den perioden. På bilderna är hon smal men ser välmående ut. Långt ifrån utmärglad.
EA är nu 29 år och fyller 30 år den 20 april i år. För nio år sedan år 2012 var hon 20 år. Troligtvis gifte hon sig inte direkt när hon träffade Lektyrfotografen utan de umgicks förmodligen något år innan. Hon träffade därför förmodligen Lektyrfotografen i 19-årsåldern.
Därav mitt påstående i mitt inlägg:
Om nu EA var 19 år vid första fotograferingarna verkar hon ha gått direkt från gymnasieålder in i en internationell nakenfotografering under lektyrfotografens vingar. När han tröttnade på henne efter några år blev det nya modeller och bråk med EA.
En annan intressant information är att EA enligt
tumrullaren inlägg ovan var inskriven för psykiatrisk tvångsvård under sitt äktenskap med Lektyrfotografen.
Följdfrågorna jag skulle vilja ställa är därför: Var hon tvångsvårdad innan äktenskapet? Eller var detta något som bara hände under äktenskapet? Upptäckte Lektyrfotografen hennes problem efter giftermålet eller visste han om det innan?