2021-03-22, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Ok, då har jag i en replik till Vintergrisen falskeligen anklagat åkl för att ha använt uttrycket "däckad" och då förtjänanar jag en sån här:

Men inte blir ju saken ett dugg bättre om det istället var mä-biträdet CS som valde att utpeka sin klient EA som en som "däckade" av alltför mycket egenintagen alkohol.
Vid 29 års ålder bör ingen behöva "däcka" om det inte är nåt fel på personen ifråga. Särskilt inte om man är hembjuden till ett äkta justitieråd. Då borde man välja att inte uppträda höggradigt berusad, även om den märklige värden ifråga trugar. Särskilt inte där och då.
Vad jag förstår så var CS vald som speciellt viktig som målsägandebiträde. (Medlem intenog var väl inne på det och även att bordellmammans son (?) ville ha CS som målsägandebiträde.) Är det någon som vet om hon var EAs biträde även i tidigare våldtäcksanmälningar?
Citera
2021-03-22, 19:48
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Advokatsnack med David Massi svarar på frågan:

ÄR LAMBERTZ SKYLDIG?
https://www.youtube.com/watch?v=Z-hJMAUvZsk
Citera
2021-03-22, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herostratos
Du fattade ju att något inte stod rätt till ganska omgående genom hennes snack. Att Lambertz som har haft tillgång till rättegångsprotokoll mm inte begrep att det handlar om värsta psykot är ju tamigfan erbarmligt korkat. Fatta att bjuda hem en sån galning.

Galna kvinnor är vilda i sängen, och Lambertz 71 år gammal har ju inte direkt något jobb att gå till så det är värt att sitta häktad en tid för lite ung trång vagina. Han kanske rent av kan få skadestånd från staten efteråt.
Senast redigerad av MisterMagooo 2021-03-22 kl. 19:57.
Citera
2021-03-22, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Det kan också vara så att Lambertz är listig när han väljer ut sitt offer.

Nu förtalar han tjejen med liknade kalkyl, där brottet förtal är bättre än våldtäkt, där påföljdsaspekter och komma undan är förklaringen till hans öppenhet i media.

Det enda som är säkert är att Lambertz likt likasinnade som åtalas för våldtäkt, inte vill ta ansvar för sina gärningar och skyller på kvinnan. Det som skiljer honom från andra sexbrottslingar är att han inte skäms. Han visare snarare stolthet över att han fortfarande är kapabel att ha sex, förvisso bara med en ovillig kvinna.

Lambertz vet hur man manipulerar i bevisfrågor, och har nu också hjälp av en annan snubbe, advokaten Ola S.
Inte då. Lambertz är en sexuellt utsvulten emotionellt underutvecklad liten pojke. Frågan är om han alls fått smaka honung av någon annan än sin fru vilken dessutom avled 2018. Förblindas inte av den överdrivna juridiska överbyggnaden.
Citera
2021-03-22, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterMagooo
Galna kvinnor är vilda i sängen, och Lambertz 71 år gammal har ju inte direkt något jobb att gå till så det är värt att sitta häktad en tid för lite ung trång vagina. Han kanske rent av kan få skadestånd från staten efteråt.

Mm han verkar ju inte ha nåt emot att det uppmärksammas heller så kan rentav tänka mig att det var värt det oavsett vad utgången blir.
Citera
2021-03-22, 20:10
Moderator
farbror_barbros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Advokatsnack med David Massi svarar på frågan:

ÄR LAMBERTZ SKYLDIG?
https://www.youtube.com/watch?v=Z-hJMAUvZsk
Svårt att veta vad man skall tycka om David Massi: är han en tomhylsa som misslyckades med att få DU friad i TR trots att han kände till den klippta inspelningen, eller en skicklig advokat som fick loss sin klient efter ytterligare 2 månader i häkte?

I det här fallet ger han en klar och övertygande analys. Lite festligt förstås att han refererar just till EA (?!) i samband med diskussion om ljudinspelning (5:45).
Senast redigerad av farbror_barbro 2021-03-22 kl. 21:09.
Citera
2021-03-22, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Returpapper
Scenario han visste om det och gillar äventyrliga utmaningar och vill veta om hon skulle anmäla inte anmäla. Har ingen position att förlora så han tar chansen.

Scenario 2 de kom överens om att testa rättssystemet. Hon kommer att skriva en bok? Han kommer att skriva en bok?
Just det, så är vi åter på ruta 1 så att säga.
Inte från juldagen , men väl från den stund EA provade på fulingen att kräva "trippel OB.taxa" för sitt sällskapande med GL under julen, så kan GL mycket väl ha bestämt sig för att göra det SOM KOMMA SKULLE till en liten Installation.
Efter att allt rullat på i några år och många perukstockar har åldrats i förtid, så avslöjar GL i svensk alt.media vad allt egentl. har handlat om. Dvs April April, låång näsa.

F.ö. så ter sig f.n. EA som en första klassens Svensk Rättshaverist. Vilken i sin förtvivlade situation t.o.m. försöker ta en fd JK till hjälp för att slippa ta praktiskt o ekonomiskt ansvar för sina gärningar.
Citera
2021-03-22, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PuncturedBladder
Snyggt funnet! Jag förutsätter att du sparat bilderna.

Själv har jag problem att se bilderna, sidan visas olika beroende på vilken webbläsare jag använder och oavsett så ser jag inga avklädda bilder.

Betyder detta att EAs ex är buksvåger med plagieringsprinsen? Eller att EA är kuksvåger med henne som är tillsammans med en medlem av det pinsamma svenska kungahuset?

Varför spenderade GL julafton ensam? Jag köper inte coronaisolering fullt ut, hur ser hans familjerelationer ut till avkommorna?
Covid-19 sägs vara (den kamoflerade) anledningen till julmiddagen med psykbitchen.
Citera
2021-03-22, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 90510
Covid-19 sägs vara (den kamoflerade) anledningen till julmiddagen med psykbitchen.

Hur är det med psykot då?
Citera
2021-03-22, 20:26
Medlem
Alsenos avatar
Man är bra nyfiken på vilka s.k "kända" personer psykot är fb-vän med och om dom varit i samma situation som nu fått GL på fall.
Citera
2021-03-22, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Filifjonkenponken
"Mannen" verkar ju vara en fullständig simp. Är det det värsta som hänt honom i hans liv - att någon kastat ett glas och krossat HANS nylagda köksgolv (krossa ett golv med ett glas?) och hällt ut EN liter mjölk och han slår huvudet i HENNES skrivbord?

Tycker att kvinnan och Lambertz förtjänar varandra. Det blir väl vi skattebetalare som i vanlig ordning får betala kalaset i slutänden.
Åja det var hot om att sticka pennor i ögonen och klippa av hans tår med sekatör när han sov. Det är den killen som vaknade med en tjej i sin säng när EA kröp fram från under sängen med en stor kniv och sa "här ligger ni och myser nu sla jag gå och koka kaffe" med kniven fortfarande i handen. Den lilla oskuldfulla flickan poserade även med en automatkarbin med någon hotfullt uttalande om att ingen jävlas med henne..

Kärringen är fullständigt livsfarlig.

Hon har haft en jäkla tur att inte råkat på en lika psyksjuk snubbe som hon själv..
Citera
2021-03-22, 20:37
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 90510
Åja det var hot om att sticka pennor i ögonen och klippa av hans tår med sekatör när han sov. Det är den killen som vaknade med en tjej i sin säng när EA kröp fram från under sängen med en stor kniv och sa "här ligger ni och myser nu sla jag gå och koka kaffe" med kniven fortfarande i handen. Den lilla oskuldfulla flickan poserade även med en automatkarbin med någon hotfullt uttalande om att ingen jävlas med henne..

Kärringen är fullständigt livsfarlig.

Hon har haft en jäkla tur att inte råkat på en lika psyksjuk snubbe som hon själv..

EAs ex-man är INTE den som vaknade med EA under sängen, knivbeväpnad. Det var killen hon fick låna bostad av, som han knappt fick tillbaka. Men ingen polisanmälan på det, vad vi vet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in