2021-03-22, 02:04
Medlem
Ne nu måste jag ju sova. Upplys mig gärna om vart Tanja nanar inatt 😉
2021-03-22, 02:05
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanfanfan83
Pontus

Jag tror också det. Både Jesper och Louis var ju roligare så jag har svårt att se varför de skulle kunna åka ut men Pontus klara sig .
2021-03-22, 02:08
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Åh herre hahaha. Undrar om hon skulle strunta i elstötarna så länge som hon fick tafsa eller om hon hade gett sig, hmmm.
Vilken succé , denna idé måste jag mejla till produktionen haha!

Hennes kropp hade säkert uppnått immunitet mot att känna dem alls efter ett par hundra stötar
Kan inte tänka mig att något skulle avskräcka henne från att springa efter Tanja
2021-03-22, 02:12
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Hennes kropp hade säkert uppnått immunitet mot att känna dem alls efter ett par hundra stötar
Kan inte tänka mig att något skulle avskräcka henne från att springa efter Tanja

Hihi det har du rätt i. Stackars Tanja borde få en beskyddare. Pansar borde komma in och hålla koll på Judith, då får hon sig en match!
Han kan ta med sig den där långa rullen de skulle putta ner varandra med i gladiatorveckan. Då kan han putta bort Judith med den när hon närmar sig sina offer!
2021-03-22, 02:16
Medlem
Lala.s avatar
Nu håller jag på att somna sittandes! Natti natti och sov gott!
Nu ska jag ladda batterierna till veckofinalen!
2021-03-22, 02:17
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Hihi det har du rätt i. Stackars Tanja borde få en beskyddare. Pansar borde komma in och hålla koll på Judith, då får hon sig en match!
Han kan ta med sig den där långa rullen de skulle putta ner varandra med i gladiatorveckan. Då kan han putta bort Judith med den när hon närmar sig sina offer!

Jaaa bra idé.. in med Pansar! Huset behöver dessutom en riktig karl
2021-03-22, 02:20
Medlem
DannySausages avatar
På tal om elstötsdräkten kom jag att tänka på ett favoritögonblick från förra säsongen.
Den som hade dräkten fick en stöt om nån sa "bombaclaat", "100%", latade sig eller kollade in i kameran bland annat.

En sur Amilia iklädd nämnda dräkt klampar iväg mot sovrummet och får en stöt eftersom hon kollade in i kameran. Hon vänder sig då om så att de andra i köket ska tycka synd om henne när de hör henne skrika "Aaaaaaaaaaajjj!!!". Sedan raka vägen till sängen där hon la sig och kollade in i kameran med arg blick samtidigt som Martin och Sami turades om att säga "bombaclaat? 100%" rakt in i kameran.

Oh the memories
2021-03-22, 02:29
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Varför är deras tvättmaskinprogram alltid på tre (3) timmar..? Ett normalt program är ca 45 - 60 minuter, fullt tillräckligt om man inte bajsat, spytt och blödit över plaggen...
Tycker dom skulle ha en manuel tvättmaskin som drivs av att man måste cyckla, för att maskinen ska gårunt och tvätta. Hehehe
2021-03-22, 02:37
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Vilka tabletter har han?
Ja, sömntabletter borde man sova på med en gång. Annars kan man råka göra massa skumt 😉 Beroende på vad det är för några då såklart

Citat:
Ursprungligen postat av lolmumz
Har för mig att det är melatonin han tar, det är ju som att dricka kamomillté innan läggdags

Precis, så heter det. Det är ju typ kroppseget för att komma i sovläge. Vet inte hur mycket det påverkar i övrigt?
2021-03-22, 02:39
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Jag vet inte vad det är för härskartekniker du sysslar med. Men att du, efter att jag ifrågasatt Judiths dubbelmoral, skriver att man är psykopat om man inte förstår judiths reaktion, var en medveten pik till mig.
Extremt omoget att slänga sig med diagnoser mot någon som har en annan åsikt på Flashback. Du kan vara medberoende till Judith och tycka hur synd om henne som helst och blunda för vilken hycklare hon är i huset. Jag kommer inte kalla dig psykopat för det.

Som sagt, if the shoe fits. Ja, hon har dubbelmoral, det har jag inte sagt något om. Men vi kommer inte längre här.

Oj, hobbypsykologen slår till... Vi lägger ner nu! Ha det bäst!
2021-03-22, 02:41
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja.. men jag tyckte mig avläsa att Tanja inte vill sova med honom heller eftersom det varit detta med bikten idag. Jag kanske har fel där men någon sade att Tanja fått uppmaning hemifrån att tagga ner och behärska sig. Då blir det bara Judith kvar att sova med i det rummet Så Tanja kanske tänker att hon ska sova på soffan men då måste hon vänta ut Judith tills hon somnat så hon får sova ifred.

Ja, sant. Hon verkar ha mycket tankar inatt. Jag vill ha henne kvar så kan vi slänga Pedram nästa måndag!
2021-03-22, 05:41
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Precis, så heter det. Det är ju typ kroppseget för att komma i sovläge. Vet inte hur mycket det påverkar i övrigt?

Vet inte vad du menar med hur det påverkar i övrigt. Men det är ju helt ofarligt, inte beroendeframkallande på något sätt alls och har i de flesta fall i princip noll biverkningar. För en del fungerar dom bra, för andra inte alls. En del får bättre effekt av en lägre dos och sämre effekt om de höjer dosen. Men man mår inte dåligt om man hoppar över att ta den.

Det har också precis blivit receptfritt i Sverige, detta året tom tror jag. Det har varit/är väldigt populärt i bla USA för det sägs ha effekt på att man inte åldras utseendemässigt lika snabbt samt sägs öka takten på hur vi förnyar celler i kroppen. Typ. Minns inte riktigt. Men populärt hos kändisar. 😂🤷‍♀️

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in