2021-03-22, 00:21
Medlem
xrlpyts avatar
Varför är deras tvättmaskinprogram alltid på tre (3) timmar..? Ett normalt program är ca 45 - 60 minuter, fullt tillräckligt om man inte bajsat, spytt och blödit över plaggen...
Medlem
Hade varit perfekt om BB kört lite skräck i huset nu!
Bannlyst
Vad var det patzy sa, packa era väskor alla ska ut, nu börjar spelet 🤷🏻‍♂️
2021-03-22, 00:23
Medlem
Se fan till att rösta rätt nu så det där äckliga benranglet Pontus åker ut imorgon
2021-03-22, 00:23
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LNilsson
Hoppas Pontus är kvar imorgon, och att dom kör ett tortyrtema framöver 😁 Tänk sträckbänken med hans kropp 🤭
Han skulle passa bra som statist i vissa film-scener som man inte får säga/skriva för PK
2021-03-22, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
''Alla tycker ju fortfarande om er men det där beteende var ju konstigt. Jag kommer fokusera på alla bra dagar och inte den här timman om jag åker ut. Du är ju en bra kille Adrian''

Pontus
Hörs som han smygandes vill vända ”folket/oss” emot dem 😂 .. det måste varit ett av de mest pinsamma samtalen .. tog aldrig slut heller 😂
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Vidrigt att Nardos får så mycket skit när halva huset var med och planerade det hela.

Pedram var den enda som tog upp andra personer än Nardos/Joel när han ifrågasatte Katti.
Pedram är större än Judith och Pontus. Även Simon den råttan pikade enbart mot Nardos när alla var samlade.
Simon är ett fake hela han. Får göra som han vill därinne utan att får varningar
Medlem
RegnochSols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UppOchNedtagen
Jag har kollat på Liven sedan start, har jobbat hemifrån och BB har blivit en sjuk besatthet.
Kan säga att jag inte alls tror att Ponne är falsk.
Jag tror bara att han är konflikträdd, lite av en kappvändare för att undvika att bli attackerad, han har ojämn energinivå pga ADHD och är fast i rollen som "klassens clown".
Dessutom så kom ormryktena efter att en butthurt Luis sa det när han hade blivit utröstad.
Luis gillar inte Ponne för han var den enda i huset som ifrågasatte när Luis snackade bullshit.
Upplever inte Pontus som det minsta konflikträdd. Tycker inte han gör annat än eldar på de andra deltagarna. Däremot vill han inte gärna hamna i ”skottlinjen” för konflikterna själv utan uppviglar istället de andra deltagarna så de framställs i sämre dager. Upplever Pontus som mycket kalkylerande och beräknande.
Medlem
varför sover emelie i maddes säng helt plötsligt?
2021-03-22, 00:26
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Varför är deras tvättmaskinprogram alltid på tre (3) timmar..? Ett normalt program är ca 45 - 60 minuter, fullt tillräckligt om man inte bajsat, spytt och blödit över plaggen...

3 timmar? Åh herregud, det måste dom ju kunna ändra 😂

Däremot har jag flera ggr undrat varför våra tvättmaskiner i allmänna tvättstugan går på 45-60 min men alla tvättmaskiner vi har haft hemma på normala program går på 1,5-2 timmar? Inte on topic, men det stör mig 😅
2021-03-22, 00:26
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RegnochSol
Upplever inte Pontus som det minsta konflikträdd. Tycker inte han gör annat än eldar på de andra deltagarna. Däremot vill han inte gärna hamna i ”skottlinjen” för konflikterna själv utan uppviglar istället de andra deltagarna så de framställs i sämre dager. Upplever Pontus som mycket kalkylerande och beräknande.

Ja han sa under sitt tal att han var rädd att kolla folk i ögonen och skitjobbigt precis innan han skulle in i huset. eller nåt sånt.
Tycker inte han ser ut att han några problem alls
2021-03-22, 00:27
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Precis du såg också det...Men inte SphincterAni som i inlägg efter inlägg kommer med osanningar

Emelie satt ju och skrattade under skämtet, inte minst när hon och Nardos gick in i sov 2, innan helvetet brakade loss. Så om du och det andra stolpskottet ser henne som oskyldig så har ni fel.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in