2021-03-22, 01:46
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Pedram berättar att han har varit (eller är) beroende av stilnoct.......BB censurerar

Appropå det, varför är Ponne uppe? Skippade han sina tabletter för att sova? Han borde ju inte må särskilt bra av att tvinga sig förbi deras effekt även om de är "ofarliga" jämfört med Stilnoc.
2021-03-22, 01:47
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Kan man höra när de kissar i badrummet på badrumsströmmen?
Nope. Snuskhummer.
2021-03-22, 01:47
Medlem
Citat:
Hoppas det! Jag får för mig att Tanjas farsa är en go gammal raggarbuse som åker nedcabbat. En sådan som man inte vill bråka med

Tänk vad rätt du har! Tanjas pappa kommer leka med peddot när han kommer ut! 🥰
2021-03-22, 01:48
Medlem
Chollens avatar
Men hur långt avbrott ska det vara...?
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Pedram berättar att han har varit (eller är) beroende av stilnoct.......BB censurerar

Ja, nu tryckte de på panikknappen för alla kameror är censurerade.

Fast nu släppte de. Ett litet snack med dem säkert.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Appropå det, varför är Ponne uppe? Skippade han sina tabletter för att sova? Han borde ju inte må särskilt bra av att tvinga sig förbi deras effekt även om de är "ofarliga" jämfört med Stilnoc.

Vilka tabletter har han?
Ja, sömntabletter borde man sova på med en gång. Annars kan man råka göra massa skumt 😉 Beroende på vad det är för några då såklart
2021-03-22, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwEaXe
Tänk vad rätt du har! Tanjas pappa kommer leka med peddot när han kommer ut! 🥰

Det hoppas jag verkligen!
Jag letar gärna fram det gamla baseballträet o hjälper honom 😉
2021-03-22, 01:50
Medlem
DannySausages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Kan man höra när de kissar i badrummet på badrumsströmmen?

Kom du in hit för att fråga det? HAHA <3
2021-03-22, 01:51
Medlem
DannySausages avatar
Citat:

TV-tid
2021-03-22, 01:52
Medlem
Citat:
Vilka tabletter har han?
Ja, sömntabletter borde man sova på med en gång. Annars kan man råka göra massa skumt 😉 Beroende på vad det är för några då såklart

Har för mig att det är melatonin han tar, det är ju som att dricka kamomillté innan läggdags
2021-03-22, 01:53
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Jag vet precis vad en psykopat är. Jag kan inte rå för om du tog åt dig, jag konstaterade att om man inte förstår det är man sannolikt psykopat. Men ditt resonemang gör ju att jag börjar fundera.

Nardos och Joel gjorde inte bara mot henne, Nardos och Joel gjorde mot HELA HUSET! Bara det att Judith gick in för att stoppa Nardos då det såg ut som att det skulle gå till handgripligheter. I situationen, baserat på hennes reaktion, agerade hon klockrent. Hur hon är i övrigt lämnar mycket att önska, men i det här fallet, klockren reaktion tyvärr triggad av egna erfarenheter.

Om du inte såg händelsen är det ingen idé att diskutera det mer för vi kommer inte längre här.

Jag vet inte vad det är för härskartekniker du sysslar med. Men att du, efter att jag ifrågasatt Judiths dubbelmoral, skriver att man är psykopat om man inte förstår judiths reaktion, var en medveten pik till mig.
Extremt omoget att slänga sig med diagnoser mot någon som har en annan åsikt på Flashback. Du kan vara medberoende till Judith och tycka hur synd om henne som helst och blunda för vilken hycklare hon är i huset. Jag kommer inte kalla dig psykopat för det.
2021-03-22, 01:53
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Men hon sover inte med Judith, hon sover med Pedram.

Ja.. men jag tyckte mig avläsa att Tanja inte vill sova med honom heller eftersom det varit detta med bikten idag. Jag kanske har fel där men någon sade att Tanja fått uppmaning hemifrån att tagga ner och behärska sig. Då blir det bara Judith kvar att sova med i det rummet Så Tanja kanske tänker att hon ska sova på soffan men då måste hon vänta ut Judith tills hon somnat så hon får sova ifred.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in