Citat:
Ursprungligen postat av
Blaisen
Jag vet precis vad en psykopat är. Jag kan inte rå för om du tog åt dig, jag konstaterade att om man inte förstår det är man sannolikt psykopat. Men ditt resonemang gör ju att jag börjar fundera.
Nardos och Joel gjorde inte bara mot henne, Nardos och Joel gjorde mot HELA HUSET! Bara det att Judith gick in för att stoppa Nardos då det såg ut som att det skulle gå till handgripligheter. I situationen, baserat på hennes reaktion, agerade hon klockrent. Hur hon är i övrigt lämnar mycket att önska, men i det här fallet, klockren reaktion tyvärr triggad av egna erfarenheter.
Om du inte såg händelsen är det ingen idé att diskutera det mer för vi kommer inte längre här.
Jag vet inte vad det är för härskartekniker du sysslar med. Men att du, efter att jag ifrågasatt Judiths dubbelmoral, skriver att man är psykopat om man inte förstår judiths reaktion, var en medveten pik till mig.
Extremt omoget att slänga sig med diagnoser mot någon som har en annan åsikt på Flashback. Du kan vara medberoende till Judith och tycka hur synd om henne som helst och blunda för vilken hycklare hon är i huset. Jag kommer inte kalla dig psykopat för det.