2021-03-22, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Nope. Snuskhummer.
Live-censur...
2021-03-22, 01:53
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Usch vad obehagligt det måste vara för tjejerna att aldrig veta när Judith kommer och tafsar.
Synd att ingen vågar säga till henne, men samtidigt förstår jag dem. Om man säger till Judith att hon gör fel då kommer hon ju vända allt till att det är såååå synd om henne.

En ny lek jag kommit på. Sätt på Judith elstötsdräkten nästa gång hon trycker på rosa knappen och sen så får hon en stöt varenda gång hon rör Tanja eller Emelie.

Hahaha underbart.. Det hade varit electric boogie på Oljudith 24/7 då
2021-03-22, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Hon var aspackad och då låter man bli och om han är den som vill knulla så har han ansvaret att läsa av signalerna eller fatta att man inte håller på med en berusad tjej som dessutom sover. Fucked up beteende från Pedrams sida. Hade jag varit Tanjas Farsa så hade jag gjort likadant och försökt nå fram till henne på något sätt om jag såg någon använda min dotter som en slags secondhand vara hit och dit. Fast jag hade nog gjort mer än så, sen spelar det ingen roll hur gammal hon var.

+1!!!!
2021-03-22, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lolmumz
Har för mig att det är melatonin han tar, det är ju som att dricka kamomillté innan läggdags

Hahaha!
Funkar säkert bra för vissa
2021-03-22, 01:57
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Hahaha underbart.. Det hade varit electric boogie på Oljudith 24/7 då

Hahhaha ja och oj vad tittarsiffrorna hade skjutit i höjden!
2021-03-22, 01:58
Medlem
Ridnes avatar
Stephs macka: Pesto, krossade mariekex och köttbullar...
Ponne: "Du är fan psykopat!"
2021-03-22, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MonkeySuite
Jobbar du på BB eller vart du på plats?

Räcker att komma på liven, hade jag jobbat där hade jag personligen gått in och hjälpt det lille peddot ut från huset😌
2021-03-22, 01:59
Medlem
Lala.s avatar
Vem tror ni åker imorrn?
2021-03-22, 02:00
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Hahhaha ja och oj vad tittarsiffrorna hade skjutit i höjden!

Då hade hon klarat sig ända till final och åkt ut som tvåa eftersom det enda roliga för tittarna hade varit just elstötarna Vilket nederlag.
2021-03-22, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DannySausage
Här kommer svar:
En tumme upp gäller bara för stunden, inte i 48h, en vecka eller 4 år framåt. Att Tanja gav tumme upp vid ett tillfälle (när de juckade under täcket) betyder inte att hon har gett tillåtelse för Peddo att kladda på henne hela tiden. Vilket han gjorde medan hon sov, medan hon var stupfull och inte visste vad hon hette och medan hon var däckad.
Ganska äckligt beteende av Peddo tycker många. Andra ser inte några som helst problem med det verkar det som.

+1
2021-03-22, 02:01
Medlem
Citat:
Vem tror ni åker imorrn?
Pontus
2021-03-22, 02:04
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Då hade hon klarat sig ända till final och åkt ut som tvåa eftersom det enda roliga för tittarna hade varit just elstötarna Vilket nederlag.

Åh herre hahaha. Undrar om hon skulle strunta i elstötarna så länge som hon fick tafsa eller om hon hade gett sig, hmmm.
Vilken succé , denna idé måste jag mejla till produktionen haha!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in