2021-03-21, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Någon som vet vilken tid måndagens avsnitt släpps på tv4 play?
Midnatt käre goding Om en dryg timme.
2021-03-21, 22:44
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burkgurka
Varit med i ”Sveriges modigaste”.
Hon är en fd man, adopterad från Sydkorea (dvs det är inte indiskan som är fd-mannen).
(FB) Tova-Sophia Aronsson ”sveriges modigaste”

Aha, då påminner hen om någon annan dokusåpadeltagare då jag inte sett Sveriges modigaste.
2021-03-21, 22:44
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Påminner stark om någon deltagare som varit med i BB eller kanske Farmen? Ser bekant ut på något sätt.
Nu kommer jag ihåg var jag såg henne, det var i
"Första dejten" förra säsongen, då hon avslöjade inför en stackars karl att dom spelade i samma lag varpå *han* inte fick ligga, ligger kanske däremot kvar på svtplay
Senast redigerad av Crapmagic 2021-03-21 kl. 22:55.
2021-03-21, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Midnatt käre goding Om en dryg timme.

Tack, få se om det stämmer också. Och få se om de lägger ut alla 4 avsnitten på en gång, vissa av oss har ju dåligt tålamod. Så ska jag isf spoila för er alla. Nej då jag skojar.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-03-21 kl. 22:51.
2021-03-21, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Påminner stark om någon deltagare som varit med i BB eller kanske Farmen? Ser bekant ut på något sätt.

Hon har ju varit med både här och där. Först i en serie som hette Miljonärerna, där hon åtminstone i de inledande avsnitten kunde ses topless. Googla på hennes namn Sophia Lawrenci.
2021-03-21, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Tack, få se om det stämmer också. Och få se om de lägger ut alla 4 avsnitten på en gång, vissa av oss har ju dåligt tålamod. Så ska jag isf spoila för er alla. haha Nej då jag skojar.
Nej, det gör de dessvärre inte.
2021-03-21, 22:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorFrank
Kul att de tagit över lite från Survivor USA/Australia med dolda immuniteter!

Tror detta kan bli en riktigt bra säsong.

Nej, nej, det är sådant som bara förstör säsongerna. Tycker inte alls om alla "överraskningar" som mullvadsroller, dolda immuniteter (?), jokrar och alternativa öar efter att deltagarna blivit utröstade eller utslagna.

Jag antar dock att produktionen måste krydda avsnitten med sådana saker för att dryga ut tiden och skapa osämja bland deltagarna.
Senast redigerad av Prinsessbakelse 2021-03-21 kl. 23:01.
2021-03-21, 22:54
Medlem
twoeggss avatar
Hade kunnat bli kul, tyvärr gnager det lite att programmet förmodligen är ännu mer riggat än det brukar vara pga det kallare klimatet.
2021-03-21, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prinsessbakelse
Nej, nej, det är sådant som bara förstör säsongerna. Tycker inte alls om alla "överraskningar" som mullvadsroller, dolda immuniteter (?), jokrar och alternativa öar efter att deltagaren blivit utröstad eller utslagen.

Jag antar dock att produktionen måste krydda avsnitten med sådana saker för att dryga ut tiden och skapa osämja bland deltagarna.
Ja, denna gång röstades ingen ut i första avsnittet. Inte ens att något lag hamnat i utröstningssits och ska göra någon immunitetstävling.
2021-03-21, 23:08
Medlem
För helvete TV4, texta det engelsmannen säger!
2021-03-21, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liggist
För helvete TV4, texta det engelsmannen säger!
Jag tror du måste vända dig till produktionsbolaget, Mastiff.
2021-03-21, 23:14
Medlem
Gutis avatar
Kanske redan sagts i tråden, men helvete vad Elias är lik en ung Zlatan!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in