2021-03-18, 16:25
  #217
Medlem
Längtar till premiären nu. Inledningen av söndagens program kan man nu se på TV4:s hemsida.
__________________
Senast redigerad av Heymid 2021-03-18 kl. 16:32.
2021-03-20, 02:01
  #218
Medlem
Hoppas på en bra säsong. Lite skeptisk till hur det ska funka när det spelas in i kallare klimat.
2021-03-20, 07:48
  #219
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av explorers
- Robinsondeltagarnas Instagram -

Heye: https://www.instagram.com/hayesjemide
Annika: verka vara borttaget ?
Rud-Dean: https://www.instagram.com/stewartrudders
Oliva: https://www.instagram.com/oliviabaldwin
Alexander: finns flera ?
Viktoria: https://www.instagram.com/wideliusdansstudio
Elias: ?
Annki: https://www.instagram.com/annkinilsson
Andreas: https://www.instagram.com/aceafobbola
Tova: https://www.instagram.com/tovasophia
Ludvig: finns flera ?
Johanna: finns flera ?

21 Mars i TV4, undra vem som får lämna Ön först?
(blir en snabb hemresa i alla fall)

Som sagt, det ryktas att det är en kvinnlig vinnare denna säsong
- dock bara rykten, men ingen rök utan eld -
2021-03-20, 08:08
  #220
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av explorers
Som sagt, det ryktas att det är en kvinnlig vinnare denna säsong
- dock bara rykten, men ingen rök utan eld -

Någon som har fått fram vem träningsprofilen är? Ska tydligen vara en kvinna.
2021-03-20, 08:09
  #221
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Hoppas på en bra säsong. Lite skeptisk till hur det ska funka när det spelas in i kallare klimat.

Ser onekligen rått ut..
2021-03-21, 01:44
  #222
Medlem
Donnabella666s avatar
Dom kommer bryta ihop,tro mig.
Är från Norrbotten själv och myggen är outhärdliga.Tänk då att dom inte är van det plus att det var svinkallt i somras medxmycket regn och blåst generellt förutom 2 värmeböljor.
Och inget att äta förutom bär.
Detta blir en mardröm jämnfört med "vanliga" Robinson.....
__________________
Senast redigerad av Donnabella666 2021-03-21 kl. 01:49.
2021-03-21, 01:53
  #223
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Hoppas på en bra säsong. Lite skeptisk till hur det ska funka när det spelas in i kallare klimat.
Kroppen kan anpassa sig ganska snabbt.
2021-03-21, 02:41
  #224
Medlem
Jag är redan less på Olivia, dryg, självsäker, besserwisser, tror hon är störsr, bäst och vackrast. Riktig diva
2021-03-21, 08:57
  #225
Medlem
Spännande att det är i Sverige. Nu kan dom inte ligga och bränna fläsk på stranden och äta kokos-nötter... Men det finns redan ett fåtal personer som jag personligen hoppas försvinner ganska omgående... Vip-drinkservitrisen (hur man nu kan titulera sitt yrke till det?) till exempel... arrogant, egoistisk och oerhört dryg person & personen som ej äter fisk, bär eller aldrig har tältat ute i vildmarken?... övrigt ska det bli spännande och se hur det går för dom i Sverige...
2021-03-21, 10:42
  #226
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tragikkomik
Spännande att det är i Sverige. Nu kan dom inte ligga och bränna fläsk på stranden och äta kokos-nötter... Men det finns redan ett fåtal personer som jag personligen hoppas försvinner ganska omgående... Vip-drinkservitrisen (hur man nu kan titulera sitt yrke till det?) till exempel... arrogant, egoistisk och oerhört dryg person & personen som ej äter fisk, bär eller aldrig har tältat ute i vildmarken?... övrigt ska det bli spännande och se hur det går för dom i Sverige...

Vilka mer förutom henne?
2021-03-21, 10:51
  #227
Medlem
DoktorNos avatar
Jag gissar att det kommer att vara mer pristävlingar med mat än tidigare år. Likaså kommer det vara fler än tidigare som ser till att bli utröstade (rösta på mig, jag vill hem).

De kommer att få det bra mycket jävligare än om de varit på en ö på södra halvklotet så det där vanliga pratet inför varje säsong "I år blir det tuffare än nånsin" kommer för en gångs skull att stämma.

Några kommer mer eller mindre att bryta ihop, tror jag och det kanske kan bli lite mera överlevnad än vad som varit tidigare säsonger.

Ska man tippa en vinnare redan innan årets säsong dragit igång i tv så tror jag Alseryd är en bra kandidat. Förutom att han har hemmaplan verkar han ha lite erfarenhet av att vara ute i naturen.
2021-03-21, 11:13
  #228
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SodaFointain
Spela in detta i Sverige pga av pandemin men Paradis hotell gick minsann spela in i Mexico!

Dels är det inte samma produktionsbolag och dels är det olika länder. Att de inte kunde vara på Fiji berodde på att deras gränser var stängda. Inte ens USA med en budget minst 10 ggr så stor som Sveriges kunde spela in på Fiji. Däremot tycker jag att Tv4 kunde ha följt CBS exempel och pausat Robinson fram tills man kunde vara på Fiji igen, men de var väl för desperata efter reklamintäkter.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in