Citat:
Ursprungligen postat av
SodaFointain
Spela in detta i Sverige pga av pandemin men Paradis hotell gick minsann spela in i Mexico!
Dels är det inte samma produktionsbolag och dels är det olika länder. Att de inte kunde vara på Fiji berodde på att deras gränser var stängda. Inte ens USA med en budget minst 10 ggr så stor som Sveriges kunde spela in på Fiji. Däremot tycker jag att Tv4 kunde ha följt CBS exempel och pausat Robinson fram tills man kunde vara på Fiji igen, men de var väl för desperata efter reklamintäkter.