Citat:
Ursprungligen postat av
DoktorNo
Jag gissar att det kommer att vara mer pristävlingar med mat än tidigare år. Likaså kommer det vara fler än tidigare som ser till att bli utröstade (rösta på mig, jag vill hem).
De kommer att få det bra mycket jävligare än om de varit på en ö på södra halvklotet så det där vanliga pratet inför varje säsong "I år blir det tuffare än nånsin" kommer för en gångs skull att stämma.
Några kommer mer eller mindre att bryta ihop, tror jag och det kanske kan bli lite mera överlevnad än vad som varit tidigare säsonger.
Ska man tippa en vinnare redan innan årets säsong dragit igång i tv så tror jag Alseryd är en bra kandidat. Förutom att han har hemmaplan verkar han ha lite erfarenhet av att vara ute i naturen.
Jag håller med om att Alseryd verkar vara en stark kandidat. En annan person som jag spontant tänker mig kan vara duktig är Chennaoui. Lugn och sansad. Han ser ut att ha spenderat lite tid ute i "vildmarken" men jag kan förstås ha fel.
I övrigt är det trist att det alltid ska finnas en gnällig Stureplanstjej representerad bland Robinson-deltagarna. Den här säsongen heter hon tydligen Olivia Baldwin. VIP-drinkbordsservitris? Vad är det för sorts arbete?