2021-03-21, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Ponne som är så jädra "wild 'n crazy" kan trycka först tycker jag!

Ja, han ska ha sig en körv jävel också

Jag frågade jeppe (han som äger harakiri korven) lite nyfiket om hur många paket med Harakiri som TV4 köpte. Och han svarade att han hade för sig att det var 2 paket, så dom har några kvar, så mer harakiri lär det nog komma nån gång
Senast redigerad av DeVaLaGott88 2021-03-21 kl. 08:58.
2021-03-21, 08:56
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
Vad gafflar du om? Du måste vara autistisk om du tror att det var beef mellan Alex och Madde. Alex drev med henne och hon sa att hon endast påpekat att han snarkar, i samma veva gick Alex fram och kramade Madde och sa att han ville sova på soffan. Sen att du målar upp Emelie som om hon inte försökte skitsnacka Alex är ju fan pinsamt. Hon skitsnackade inte Nardos heller eller? Snälla, håll dig till sanningen idiot.

Sååååå +1 på den!

Har inte hört ett pip från honom i soffan iaf? Så snarkar han verkligen?

Det snarkas i s1 oklart om det är Simon eller Katti som återvänt till sängen, jag skulle nog gissa på Katti faktiskt.
2021-03-21, 08:57
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
Tack

Jamen vafan! Rätt ska vara rätt! Alex får så mycket oförtjänt skit så jag spyr!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 190401
Tanja ledde nu imorse, röstade Tanja

Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Tanja leder 😎

Citat:
Ja, jag såg det! Underbart! När jag la mig imorse hade hon 29% men nu ligger hon och Ponne på samma procent och Tanja leder med god marginal. Me like!

Jag bryr mig väl egentligen inte men jag vet att Ponne inte är alltför omtyckt och med det sagt: en röst på Tanja är en röst på Ponne. Hon kommer att springa efter Ponne "hjäLper du mej med musikvidjN, dä ää ju vår LÅt Ponne! kLart att du ska hjäLpa teee Pönne!"
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88

Minst två!
2021-03-21, 08:59
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Jag bryr mig väl egentligen inte men jag vet att Ponne inte är alltför omtyckt och med det sagt: en röst på Tanja är en röst på Ponne. Hon kommer att springa efter Ponne "hjäLper du mej med musikvidjN, dä ää ju vår LÅt Ponne! kLart att du ska hjäLpa teee Pönne!"

Jo, men i det här fallet spelar det ju ingen roll, snarare kan det vara ett plus att det faktiskt blir något bra av det. Låten de fixade ihop var ju kul så varför inte slutföra projektet med en bra video också?
2021-03-21, 08:59
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Tror Pontus kan vara till god hjälp.
2021-03-21, 09:01
Medlem
Citat:
Minst två!

Ja, det lär ju aldrig ske, så elaka är aldrig produktionen. Kommer ju ihåg Judith som malde ner skiten men behövde inte ens slänga i sig de där. Men 1 iaf som han ska äta på 5 min. Misslyckas han så ska han tejpas upp på väggen i uppdragsrummet och sitta på väggen i 3 timmar
2021-03-21, 09:02
Medlem
Citat:

Jag frågade jeppe (han som äger harakiri korven) lite nyfiket om hur många paket med Harakiri som TV4 köpte. Och han svarade att han hade för sig att det var 2 paket, så dom har några kvar, så mer harakiri lär det nog komma nån gång
Paket? Är det dom frysta paketerade korvarna som han sålde på sin hemsida? Vill minnas att dom inte var så farlig jämfört med det han sålde i vagnen, eller tänker jag på någon "mini-harskiri" nu?

Den herren har haft så mycket konstiga saker på gång haha minns att en dressing kostade typ 300kr och helvete. Sinnessjuk.
2021-03-21, 09:03
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ja, det lär ju aldrig ske, så elaka är aldrig produktionen. Kommer ju ihåg Judith som malde ner skiten men behövde inte ens slänga i sig de där. Men 1 iaf som han ska äta på 5 min. Misslyckas han så ska han tejpas upp på väggen i uppdragsrummet och sitta på väggen i 3 timmar

Ja, framför allt ska truten tejpas för. Med risk för utröstning lär han bli olidlig idag.
2021-03-21, 09:04
Medlem
sätt på brandlarmet, sen luuuuuuuurad
upp med slöfockarna
2021-03-21, 09:05
Medlem
Citat:
Ponne som är så jädra "wild 'n crazy" kan trycka först tycker jag!

Vore underbart! Så ska vi se om det ändå inte lockar lite att betala sig ur med hjälp av vinstpengarna om tillfället återigen ges.. 😏

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in