2021-03-21, 08:47
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Du menar på fullaste allvar att de har röstningar på natten, måste kolla nu får jag blodstörtning.

Japp, inatt hade de det iaf. Sanslöst jävligt!
2021-03-21, 08:47
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 190401
Tanja ledde nu imorse, röstade Tanja
Jisses, hann också rösta, herregud dagen kunde slutat i bältessäng på psyket för lilla mig.
2021-03-21, 08:48
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 190401
Tanja ledde nu imorse, röstade Tanja

Tack! Det var goda nyheter
2021-03-21, 08:48
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Japp, inatt hade de det iaf. Sanslöst jävligt!
Tanja leder 😎
2021-03-21, 08:49
Bannlyst
Citat:
Nä ut med Pedram!

Efter igår går Alex före.
2021-03-21, 08:50
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Nä ut med Pedram!

+1

Han är först på tur!
2021-03-21, 08:51
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Tanja leder 😎

Ja, jag såg det! Underbart! När jag la mig imorse hade hon 29% men nu ligger hon och Ponne på samma procent och Tanja leder med god marginal. Me like!
2021-03-21, 08:52
Medlem
Blaisens avatar
Var är Katti?

Händer idag:

FÖRMIDDAG
Väckning

Musikvideoinspelning

EFTERMIDDAG/KVÄLL
Rosa Knappen
2021-03-21, 08:52
Medlem
Ja, Rosa knappen i eftermiddag, hoppas dom bara tok kör med den. Delar ut både belöningar och riktigt sviniga bestraffningar. Gärna fram till kl 23 för då däckar jag. Så det inte bara dör ut. Harakiri i massor som bestraffning gärna till Judith och Emelie som misskött sig senaste dagarna på olika sätt
2021-03-21, 08:54
Medlem
GaffelJannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adirfscarl
Asså herregud va folk har svårt att hålla sig till sanningen här inne. Pinsamt!
För din information gick alex in o gapade i sovrummet o sa ”jag kommer lägga mig i soffan för ni alla hatar mig här inne!! madde sa att hon tyckte jag va äcklig o snarkar osv osv osv” vadå inga hard feelings? hahahaa. Och att han inte skämdes för han hade bölat? snälla han gick o sa de hela kvällen, hur pinsamt se var att han gråtit efter 2 dagar i huset.
Och att emelie snackat skit om alex o sagt att han va obehaglig?! LJUG!
Hon sa ordagrant: ”Jag tycker han verkar vara en underbar person men jag har lite svårt att lära känna en person som jag inte vet något om som vet allt om mig, jag tycker att det är lite obehagligt att någon vet saker om mig när jag inte vet något om dem och jag kände samma sak när adrian kom in och pratade mee mig som att han kände mig”
Vad gafflar du om? Du måste vara autistisk om du tror att det var beef mellan Alex och Madde. Alex drev med henne och hon sa att hon endast påpekat att han snarkar, i samma veva gick Alex fram och kramade Madde och sa att han ville sova på soffan. Sen att du målar upp Emelie som om hon inte försökte skitsnacka Alex är ju fan pinsamt. Hon skitsnackade inte Nardos heller eller? Snälla, håll dig till sanningen idiot.
2021-03-21, 08:54
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Ja, Rosa knappen i eftermiddag, hoppas dom bara tok kör med den. Delar ut både belöningar och riktigt sviniga bestraffningar. Gärna fram till kl 23 för då däckar jag. Så det inte bara dör ut. Harakiri i massor som bestraffning gärna till Judith och Emelie som misskött sig senaste dagarna på olika sätt

Ponne som är så jädra "wild 'n crazy" kan trycka först tycker jag!
2021-03-21, 08:55
Medlem
GaffelJannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
It takes one to know one! Det där var verkligen totalt SKITSNACK!! PONNE gapade, inte Alex, Alex pratade i normal samtalston medans Ponne lät som en schimpans med dödsångest! Sluta för fan att måla upp Alex till något han inte är! Han har kommit in heeelt fel och blivit för tjenis med gänget och det tål inte vissa. Sen att han trodde att han och Emelie kanske hade något på gång efter att HON initierade hångel mm på festen när han kom in. Om du även följde samtalet i vardagsrummet med Steph så fick du väl även till dig att han insett att han bara var en fyllegrej för Emelie, det svider säkert lite. Han och Steph hade ett jättebra snack och sen sov de.
Tack

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in