Citat:
Ursprungligen postat av
GaffelJanne
Anledningen till att han la sig på soffan var för att Madde påpekade att han snarkar. Då valde han själv att lägga sig på soffan bredvid Steph, men det var absolut inga hard feelings. Tror inte att han skämdes för fem öre, han har gott självförtroende och har inga problem att visa sina känslor. Själv tycker jag mest synd om honom, han har det svårt att komma in i gruppen då dom flesta totalt skiter i hans existens. Dom enda som faktiskt försöker få honom att komma in i gruppen är Adrian, Madde och Simon. Emelie försökte snacka skit om Alex igår på natten och sa att hon tyckte han var obehaglig etc, men Adrian som den hjälte han är försvarade honom

Fan vad Emelie sjönk i mina ögon igår. Som jag skrev igår, i mina ögon så gick Emelie från att vara snyggast i huset till fulast

Asså herregud va folk har svårt att hålla sig till sanningen här inne. Pinsamt!
För din information gick alex in o gapade i sovrummet o sa ”jag kommer lägga mig i soffan för ni alla hatar mig här inne!! madde sa att hon tyckte jag va äcklig o snarkar osv osv osv” vadå inga hard feelings? hahahaa. Och att han inte skämdes för han hade bölat? snälla han gick o sa de hela kvällen, hur pinsamt se var att han gråtit efter 2 dagar i huset.
Och att emelie snackat skit om alex o sagt att han va obehaglig?! LJUG!
Hon sa ordagrant: ”Jag tycker han verkar vara en underbar person men jag har lite svårt att lära känna en person som jag inte vet något om som vet allt om mig, jag tycker att det är lite obehagligt att någon vet saker om mig när jag inte vet något om dem och jag kände samma sak när adrian kom in och pratade mee mig som att han kände mig”