2021-03-21, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Slängde på tv:n inatt första jag får se är Tanja och Pedram som kysser varandra i sängen, Pedram med ett stadigt tag om hennes hals, spydde en klick och stängde av. DumTanja som inte ber honom fara åt helvete, hade jag varit hennes mamma hade ni fått se en bulldozer på utegården men ingen Tanja i huset.

Stänger av liven så fort jag ser honom eller hör hans röst. Ber till gudarna att han hänger löst nästa gång.
Senast redigerad av Yess45 2021-03-21 kl. 08:43.
2021-03-21, 08:40
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Det kan bli en dag av kaos och bråk om hon ska styra upp en musikvideo 😁

Ja, kanske? En evighetsdiskussion mellan Nardos, Ponne och Joel? Fast allt kommer dränkas i EEYYYYYYYYYYY, FUSCHTÅR'RU, EYYYYYYYYYYYYYYYY
2021-03-21, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
Anledningen till att han la sig på soffan var för att Madde påpekade att han snarkar. Då valde han själv att lägga sig på soffan bredvid Steph, men det var absolut inga hard feelings. Tror inte att han skämdes för fem öre, han har gott självförtroende och har inga problem att visa sina känslor. Själv tycker jag mest synd om honom, han har det svårt att komma in i gruppen då dom flesta totalt skiter i hans existens. Dom enda som faktiskt försöker få honom att komma in i gruppen är Adrian, Madde och Simon. Emelie försökte snacka skit om Alex igår på natten och sa att hon tyckte han var obehaglig etc, men Adrian som den hjälte han är försvarade honom Fan vad Emelie sjönk i mina ögon igår. Som jag skrev igår, i mina ögon så gick Emelie från att vara snyggast i huset till fulast
Asså herregud va folk har svårt att hålla sig till sanningen här inne. Pinsamt!
För din information gick alex in o gapade i sovrummet o sa ”jag kommer lägga mig i soffan för ni alla hatar mig här inne!! madde sa att hon tyckte jag va äcklig o snarkar osv osv osv” vadå inga hard feelings? hahahaa. Och att han inte skämdes för han hade bölat? snälla han gick o sa de hela kvällen, hur pinsamt se var att han gråtit efter 2 dagar i huset.
Och att emelie snackat skit om alex o sagt att han va obehaglig?! LJUG!
Hon sa ordagrant: ”Jag tycker han verkar vara en underbar person men jag har lite svårt att lära känna en person som jag inte vet något om som vet allt om mig, jag tycker att det är lite obehagligt att någon vet saker om mig när jag inte vet något om dem och jag kände samma sak när adrian kom in och pratade mee mig som att han kände mig”
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Fanskapet måste hänga löst nästa vecka. Vilket veritabelt äckel han är.

Ja, det är dags för honom att lämna nu faktiskt. Så äcklig!
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Va? Ska Nardos producera Tanjas och Pontus låt?

Det var en omröstning inatt, vet inte om den är kvar i appen, där Nardos ledde stort för att just göra det. Helt sjukt!
2021-03-21, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Ja, det är dags för honom att lämna nu faktiskt. Så äcklig!

nej han ska till finalen så att så många kvinnor om möjligt slipper det äkliga peddot hoppas han får för sig att bo kvar själv sen i huset med sina getter och får
2021-03-21, 08:43
Bannlyst
Ut med Alex!!!
2021-03-21, 08:44
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Det var en omröstning inatt, vet inte om den är kvar i appen, där Nardos ledde stort för att just göra det. Helt sjukt!
Du menar på fullaste allvar att de har röstningar på natten, måste kolla nu får jag blodstörtning.
Medlem
Citat:

Tanja ledde nu imorse, röstade Tanja
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Ut med Alex!!!
Nä ut med Pedram!
2021-03-21, 08:45
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adirfscarl
Asså herregud va folk har svårt att hålla sig till sanningen här inne. Pinsamt!
För din information gick alex in o gapade i sovrummet o sa ”jag kommer lägga mig i soffan för ni alla hatar mig här inne!! madde sa att hon tyckte jag va äcklig o snarkar osv osv osv” vadå inga hard feelings? hahahaa. Och att han inte skämdes för han hade bölat? snälla han gick o sa de hela kvällen, hur pinsamt se var att han gråtit efter 2 dagar i huset.
Och att emelie snackat skit om alex o sagt att han va obehaglig?! LJUG!
Hon sa ordagrant: ”Jag tycker han verkar vara en underbar person men jag har lite svårt att lära känna en person som jag inte vet något om som vet allt om mig, jag tycker att det är lite obehagligt att någon vet saker om mig när jag inte vet något om dem och jag kände samma sak när adrian kom in och pratade mee mig som att han kände mig”

It takes one to know one! Det där var verkligen totalt SKITSNACK!! PONNE gapade, inte Alex, Alex pratade i normal samtalston medans Ponne lät som en schimpans med dödsångest! Sluta för fan att måla upp Alex till något han inte är! Han har kommit in heeelt fel och blivit för tjenis med gänget och det tål inte vissa. Sen att han trodde att han och Emelie kanske hade något på gång efter att HON initierade hångel mm på festen när han kom in. Om du även följde samtalet i vardagsrummet med Steph så fick du väl även till dig att han insett att han bara var en fyllegrej för Emelie, det svider säkert lite. Han och Steph hade ett jättebra snack och sen sov de.
2021-03-21, 08:47
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nej han ska till finalen så att så många kvinnor om möjligt slipper det äkliga peddot hoppas han får för sig att bo kvar själv sen i huset med sina getter och får

Det kommer ju verkligen inte hända hoppas jag! Sen har han nog bråttom ut till Tess, har ju henne kvar att sätta på, går väl hans ära förnär att han misslyckades och tappade ansiktet med henne... De kan gärna annars slänga ner honom i kulverten under husen och mura igen från två håll. :thumsup:

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in