Citat:
Ursprungligen postat av
adirfscarl
Asså herregud va folk har svårt att hålla sig till sanningen här inne. Pinsamt!
För din information gick alex in o gapade i sovrummet o sa ”jag kommer lägga mig i soffan för ni alla hatar mig här inne!! madde sa att hon tyckte jag va äcklig o snarkar osv osv osv” vadå inga hard feelings? hahahaa. Och att han inte skämdes för han hade bölat? snälla han gick o sa de hela kvällen, hur pinsamt se var att han gråtit efter 2 dagar i huset.
Och att emelie snackat skit om alex o sagt att han va obehaglig?! LJUG!
Hon sa ordagrant: ”Jag tycker han verkar vara en underbar person men jag har lite svårt att lära känna en person som jag inte vet något om som vet allt om mig, jag tycker att det är lite obehagligt att någon vet saker om mig när jag inte vet något om dem och jag kände samma sak när adrian kom in och pratade mee mig som att han kände mig”
Vad gafflar du om? Du måste vara autistisk om du tror att det var beef mellan Alex och Madde. Alex drev med henne och hon sa att hon endast påpekat att han snarkar, i samma veva gick Alex fram och kramade Madde och sa att han ville sova på soffan. Sen att du målar upp Emelie som om hon inte försökte skitsnacka Alex är ju fan pinsamt. Hon skitsnackade inte Nardos heller eller? Snälla, håll dig till sanningen idiot.