Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2021-03-20, 21:32
Medlem
MrBraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemmaRambo
Det är inte ens en årslön. Alla har en sådan buffert

Vilka pekar du på nu? Väldigt många som inte har så mycket i årslön, 300k är ju rätt mycket, efter skatt då. Skulle verkligen inte säga att dom flesta har en så stor buffert heller.
Citera
2021-03-20, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cirkusweden
Nu blir jag väll totalsågad av vissa. Men hur ser detta ut? jag tänkte jag har lite bilder på mej, skriver t.ex stabil, bra ekonomi, mm. Sedan bland alla de bilder man kan swipa förutom mej själv, så har jag en printscreen på mitt bank konto, där det sitter 300 tusen..?

Väldigt udda tycker jag, det hade varit avtändande i en dejtingprofil.

Dejtade en gång någon med betydligt mer pengar än dig, det gjorde varken till eller från för min del även om det var lite coolt att han inte brydde sig om prislappen när han köpte saker. Ny mobil för 15 tn tex.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-03-20 kl. 22:26.
Citera
2021-03-20, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cirkusweden
Nu blir jag väll totalsågad av vissa. Men hur ser detta ut? jag tänkte jag har lite bilder på mej, skriver t.ex stabil, bra ekonomi, mm. Sedan bland alla de bilder man kan swipa förutom mej själv, så har jag en printscreen på mitt bank konto, där det sitter 300 tusen..?

Haha nej, ingen bra idé.
Citera
2021-03-20, 22:58
Medlem
selusts avatar
Hade tinder för ca 5 år sen. Laddade ner igen som nybliven singel nu. Swipeade gärnet en kväll. 0 matchningar men en del som swipeade på mig som jag inte kunde se pga man måste betala.

”Vanliga” tinder förr gick mycket bättre. Detta sög ju, tog bort direkt.
Citera
2021-03-20, 23:49
Medlem
Klappasäftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Jag är totalt beroende av tinder, jag träffar tre-fyra olika kvinnor i veckan och samtidigt inte avslutar relationerna med de andra.

På något jävla under lyckas jag genom att vara ärliga mot alla jag träffar att jag är polly att behålla alla tjejer tills de blir kära i mig och sårade att jag träffar andra.

Jag har blivit sexberoende helt enkelt och det tär på mitt psyke, någon annan med liknande problem? För många låter det säkerligen som ett icke-problem men jag har tappat "riktiga" vänner då all min lediga tid går ut på att träffa tjejer.

Måste vara kul att vara runt 23 som dig. Många tjejer i den åldern vill inget annat än att knulla.
Citera
2021-03-20, 23:58
Medlem
MrBraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klappasäften
Måste vara kul att vara runt 23 som dig. Många tjejer i den åldern vill inget annat än att knulla.

Det är väldigt obalanserat helt enkelt, som har diskuterats innan. 1% av killarna får 99% av tjejerna. Ålder gör mindre skillnad. Är du snygg får du vem som helst.
Citera
2021-03-21, 00:01
Medlem
Tjejer som svarar kanske, på frågan om att ses - är det något fel i huvudet på dom? Ska det vara så jävla förbannat svårt att säga nej? Och varför i hela helvete vill du ens fortsätta skriva med mig om du nu inte vill träffas?
Citera
2021-03-21, 00:18
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piesco
Tjejer som svarar kanske, på frågan om att ses - är det något fel i huvudet på dom? Ska det vara så jävla förbannat svårt att säga nej? Och varför i hela helvete vill du ens fortsätta skriva med mig om du nu inte vill träffas?
Tidsslösare utgör en stor grupp användare på Tinder.
Citera
2021-03-21, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Tidsslösare utgör en stor grupp användare på Tinder.

Asså jag fattar, har dom inget eget liv eller vad är det frågan om? Fan ser man för nöje med att sitta och skriva med random personer egentligen
Citera
2021-03-21, 00:31
Medlem
MrBraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piesco
Asså jag fattar, har dom inget eget liv eller vad är det frågan om? Fan ser man för nöje med att sitta och skriva med random personer egentligen

Uppmärksamhet, bekräftelse, och komplimanger
Citera
2021-03-21, 02:26
Medlem
Jag har provat på Tinder sedan förra lördagen fast jag ser ut som en helt vanlig svensson kille, inte äldre än 26, inte yngre än 20. Mest för att prova på bara, va ju ett totalt fiasko om man säger så

Men fick matching på en tjej som jag tyckte är hur vacker som helst, efter 2-3 dagars skrivande så slängde jag ut frågan som lät något som ''Skulle gärna vilja träffa dig! '' Men då fick jag tillbaka som svar ''Nej tror inte det, trivs med att bara skriva! * Apa emoji som täcker för ögonen *''

Vadå trivs bara med att skriva? Är jag för ful? va det för snabbt frågat? Eller hur ska jag tolka det svaret?!

Ska också tilläggas att jag har noll erfarenhet när det kommer till kvinnor. Tog iallafall bort appen efter detta fiasko men skulle ända vara rätt bra att veta vad hon menade med det svaret till nästa gång om någon hade haft lust att hjälpa mig tolka svaret.
Citera
2021-03-21, 03:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Jag är totalt beroende av tinder, jag träffar tre-fyra olika kvinnor i veckan och samtidigt inte avslutar relationerna med de andra.

På något jävla under lyckas jag genom att vara ärliga mot alla jag träffar att jag är polly att behålla alla tjejer tills de blir kära i mig och sårade att jag träffar andra.

Jag har blivit sexberoende helt enkelt och det tär på mitt psyke, någon annan med liknande problem? För många låter det säkerligen som ett icke-problem men jag har tappat "riktiga" vänner då all min lediga tid går ut på att träffa tjejer.

Tinder-Anders hade 23 flickvänner samtidigt. Ja hur ni orkar övergår mitt förstånd.

Hinner ni ens städa lägenheten?

Dina polare finns dock kvar. Det här är bara en fas. Har också haft polare populära hos brudar. De gick hem med en ny varje kväll i 5-7 års tid. Sedan dess lever vi lugna liv allihop och har kontakten kvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in