Citat:
Ursprungligen postat av
Carinah78
Det avslutande:
Har aldrig läst något som Läckberg skrivit.
Det är inte den sorts "kvinnolitteratur" folk finner i min bokhylla om jag säger så..
OnT (det fetade):
Förstår verkligen inte varför dina "rapportörer" skulle hävda att SD är hatisk mot Flashback. Vi är ju ett helt gäng här som ideligen utpekas som hans fan club och som därför anmäls i tid och otid. Ser han inte värdet i det vi påstås göra för honom?
Här kan han ju dessutom i realtid hålla sig a jour med de framsteg vad gäller spår av electronica-karaktär som presenteras av en del konton och som enligt uppgift kommuniceras med utredare. På det viset kan ju både SD och hans försvarare läsa precis vilka åtalsmässiga landvinningar som åklageriet erhåller. Ju mer info desto bättre, så skulle jag tycka om jag stod SD nära.
Nu har du nog fått det här om bakfoten.
Det är som att mena att han heller inte skulle få läsa fup för då kan han fila på ett försvar...
Han kan tyvärr inte göra nåt åt faktumet att polisen redan tömt hans dator och mobil.
Och hur ska han ändra i den tömning som gjorts av LW:s enheter?
Inbrott i polishuset med båda advokaterna i släptåg?
Jag skulle kunna lägga upp materialet här utan att han kan göra så värst mycket åt det m a o.
Han har skrivit att han varit hemma och öppnat datorn runt 23:34 vid tiden för mordet. Jag har varken kunnat bevisa det ena eller det andra. Bara visat polisen hur de ska kolla.
Alltså vet varken Flashback-detektiver eller SD resultatet av evtl ny analys av hans ”dator”.
Men har han inte varit hemma så bör han vara nervös då med tanke på att han inte kan påverka statusen i hans dator så här i efterhand.
Har han lite flax nu så skiter åklagaren att reda ut de här grejerna. Då kan han ju sitta i spabadet sen och fira med sina kompisar vid tekniska avdelningen hos polisen sen.