2021-03-19, 21:47
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Säkert redan avhandlat men det är uppenbart att BB vill ha ut Simon så som han framställs i avsnitten, samma med Pedram. De kastar om ordningen av sekvenser, Pedram och Tanja hånglar nakna, klipp till när de är ensamma i poolen och Katti kommer in på sin glasögonjakt och ber om ursäkt att hon stör, klipp till poolen och Pedram har badshorts på sig.

Simon pratar med Katti och Nardos om Steph, att hon får göra vad hon vill för han inte bryr sig men sen kryper fram att han visst skulle bry sig, klipp till slussen där han är med Emelie och Tanja och vill kyssa Emelie men får pussar sen till snacket med Steph där han säger att han inte gjort något bakom hennes rygg och hon bara gråter. Vi har en feministisk produktion. #räddasimon

Steph kan lämna på måndag.
Riktigt fult av produktionen.

Om jag var en familjemedlem till Simon så hade jag krävt att få prata med honom och berättat allt det här så han kan lämna om han känner för det.

Jag vill bara att Joel, Nardos, Judith och Pedram inte vinner då det är så jävla uppenbart vad produktionen vill.
2021-03-19, 21:48
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Att hon inte spelar och aldrig gjort men vill inte börja för att hon är rädd att fastna. Så hon bör ju inte ha ett spelmissbruk.
Åh jag försökte bara vara rolig, klart det inte är spelmissbruk
2021-03-19, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 190401
Mitt abb ska förnyas tisdag. Tror jag säger upp det då. Rätt less på att dom favoriserar deltagare samt denna censur. Betalar inte 139 kr i månaden för vinkling och censur
ja nu tröttnar man på hur dom håller på... jag tycker det är väldigt taskigt mot simon och oss som vill höra hans berättelse utan censurer och kamera i gymmet och på utegården....
2021-03-19, 21:50
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Vad har hon en monolog om nu då? Kollar talang så missar en del
Om Simon, fiskar, att hon ska bli framgångsrik, vill ha sex barn munnen går i ett och hennes undersåtar nickar instämmanande säger åh åh ibland. Hon behöver åka ut, de hade blivit så vilsna i rosa rummet.
2021-03-19, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Åh jag försökte bara vara rolig, klart det inte är spelmissbruk
Haha! Skyller på vinet.
Vart fan tog festen vägen? Varför skickade de ens in ett par plattor öl mm och sedan låta det hela dö ut? De pallar väl inte mer skandaler men vi tittare dåååå!
2021-03-19, 21:54
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Säkert redan avhandlat men det är uppenbart att BB vill ha ut Simon så som han framställs i avsnitten, samma med Pedram. De kastar om ordningen av sekvenser, Pedram och Tanja hånglar nakna, klipp till när de är ensamma i poolen och Katti kommer in på sin glasögonjakt och ber om ursäkt att hon stör, klipp till poolen och Pedram har badshorts på sig.

Simon pratar med Katti och Nardos om Steph, att hon får göra vad hon vill för han inte bryr sig men sen kryper fram att han visst skulle bry sig, klipp till slussen där han är med Emelie och Tanja och vill kyssa Emelie men får pussar sen till snacket med Steph där han säger att han inte gjort något bakom hennes rygg och hon bara gråter. Vi har en feministisk produktion. #räddasimon

Åfan. Tråkigt om BB vill svartmåla Simon i TV.
Jag kollar inte på TV avsnitten förutom på Måndagarna.
Men man vet att dom vinklar och slänger runt klipp, Det har man sett förr.
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396

Om jag var en familjemedlem till Simon så hade jag krävt att få prata med honom och berättat allt det här så han kan lämna om han känner för det.

Jag vill bara att Joel, Nardos, Judith och Pedram inte vinner då det är så jävla uppenbart vad produktionen vill.

Sjuk favorisering. Lika bra att skicka in en svart, lesbisk kvinna med funktionshinder för lite pk-cred
Medlem
Citat:
Jag antar att Simon har haft ett drogmissbruk och att han pratar om det = censur.

EDIT: Eller självmordstankar

Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av iloveyousayitback
Jaha nu läggger Big Brother ut ett klipp på sin instagram där katti säger att simon är ett spelkort i steffyies game eller nåt... Nu vill dom ha ut simon tror jag iallafall.... väldigt bra tajmat när simon hänger löst och döljer hans fina känslor oxå...
+1
Mitt föregående inlägg:

Citat:
Ursprungligen postat av UppOchNedtagen
Eller nu när alla produktionens favoriter sitter säkert och Tanja kommer att få överlägset flest röster så passar de på att skicka ut två deltagare istället.
Märks att BB ogillar Ponne och Simon.
De två får bara negativ uppmärksamhet/DC-tid och vinklas illa.
Kolla in senaste IG-inlägget med skitsnack om Simon t.ex.

Vi tittar på samma program, så tydligt att Tv4 vill ha en av följande som vinnare: Joel, Judith, Pedram eller Nardos.
Detta är extra tydligt vid censur live, när man ser avsnitten och deras vinklade posts på sociala medier.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iloveyousayitback
när man inser att bästisen dejtar ett svin heter filmen och dom pratar om simon.... det är fult gjort av big Brother simon är inget svin
Sjukt fult gjort! Lyssnade på det samtalet och tyckte att Katti helt var ute och cyklade.
2021-03-19, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Sjukt fult gjort! Lyssnade på det samtalet och tyckte att Katti helt var ute och cyklade.
ja jag tror det är ett missförstånd men nu ska det läggas ut och man målar ut simon som ett svin... jag tycker inte det är okej iallafall
2021-03-19, 21:59
Medlem
Ironin i att en influenser säger sig ha sett någon film/serie som har gett henne en tankeställare om sociala medier "fyfan för sociala medier!"
2021-03-19, 22:00
Medlem
Lunatics avatar
Citat:

Adrian kanske vet att dom är favoriserade i TV.
Man vet inte hur mycket han kollade innan han gick in..
Därför hängde han direkt med Nardos.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in