2021-03-19, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
BB kanske har fattat det och låter deltagarna avgöra vem som ska bli immun i morgon, det har ju också hänt.
Eller nu när alla produktionens favoriter sitter säkert och Tanja kommer att få överlägset flest röster så passar de på att skicka ut två deltagare istället.
Märks att BB ogillar Ponne och Simon.
De två får bara negativ uppmärksamhet/DC-tid och vinklas illa.
Kolla in senaste IG-inlägget med skitsnack om Simon t.ex.
2021-03-19, 21:40
Medlem
Anonym396s avatar
Jag antar att Simon har haft ett drogmissbruk och att han pratar om det = censur.

EDIT: Eller självmordstankar
2021-03-19, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Nu hänger jag inte med?
Att hon inte spelar och aldrig gjort men vill inte börja för att hon är rädd att fastna. Så hon bör ju inte ha ett spelmissbruk.
2021-03-19, 21:43
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Jävligt rätt. Han är en av dessa kalla män. Frågan är kan han som Grön Basker ens bräckas på något plan. Han verkar borsta av sig allt. En kallhamrad Officeren med en klar blick mot det enda målet. Millen.
Det är frågan som sagt vad händer om han kommer på Emelie & Alex i sängen eller hånglandes kan han hålla sig kall då???
Alltså han är nog den enda i BB historia som är så här jäkla iskall och har fokus på en sak, Han växer till min favorit rakt igenom försöker dra mig till minnes OM det funnits ngn så iskall tidigare men kommer inte på ngn,,,,
Medlem
Vill Nardos ha pool med delfiner som husdjur? HAHAHAH
Medlem
Blaisens avatar
Säkert redan avhandlat men det är uppenbart att BB vill ha ut Simon så som han framställs i avsnitten, samma med Pedram. De kastar om ordningen av sekvenser, Pedram och Tanja hånglar nakna, klipp till när de är ensamma i poolen och Katti kommer in på sin glasögonjakt och ber om ursäkt att hon stör, klipp till poolen och Pedram har badshorts på sig.

Simon pratar med Katti och Nardos om Steph, att hon får göra vad hon vill för han inte bryr sig men sen kryper fram att han visst skulle bry sig, klipp till slussen där han är med Emelie och Tanja och vill kyssa Emelie men får pussar sen till snacket med Steph där han säger att han inte gjort något bakom hennes rygg och hon bara gråter. Vi har en feministisk produktion. #räddasimon

Steph kan lämna på måndag.
2021-03-19, 21:44
Medlem
Jaha nu läggger Big Brother ut ett klipp på sin instagram där katti säger att simon är ett spelkort i steffyies game eller nåt... Nu vill dom ha ut simon tror jag iallafall.... väldigt bra tajmat när simon hänger löst och döljer hans fina känslor oxå...
2021-03-19, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Fallhöjden är fan inte lång för henne nu.
Nej det borde ligga en auto och skvalpa i närheten av henne. Ge henne alkohol NU!
Senast redigerad av dilligafxx 2021-03-19 kl. 21:48.
2021-03-19, 21:46
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ostenosten
Jooo, men har för mig han kunde hantera R som är inne i ord. Men jag kan ha fel 😅

Ah, så kan det vara. Jag var löjligt sen på den också

Men ååh DC byyyyt! Kan inte göra det själv.
2021-03-19, 21:46
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Nej det borde ligga en auto och skvalpar i närheten av henne. Ge henne alkohol NU!
Haha håller med!!
2021-03-19, 21:47
Medlem
när man inser att bästisen dejtar ett svin heter filmen och dom pratar om simon.... det är fult gjort av big Brother simon är inget svin
2021-03-19, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iloveyousayitback
Jaha nu läggger Big Brother ut ett klipp på sin instagram där katti säger att simon är ett spelkort i steffyies game eller nåt... Nu vill dom ha ut simon tror jag iallafall.... väldigt bra tajmat när simon hänger löst och döljer hans fina känslor oxå...
Mitt abb ska förnyas tisdag. Tror jag säger upp det då. Rätt less på att dom favoriserar deltagare samt denna censur. Betalar inte 139 kr i månaden för vinkling och censur

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in