2021-03-19, 22:00
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Haha! Skyller på vinet.
Vart fan tog festen vägen? Varför skickade de ens in ett par plattor öl mm och sedan låta det hela dö ut? De pallar väl inte mer skandaler men vi tittare dåååå!
Årets BB är absolut sämst, orättvisa tävlingar, Dickpick som öser ut sin avsky mot den vita mannen, avsnitten ger en helt skev bild av deltagarna där återigen den vita mannen är ett svin osv osv.
2021-03-19, 22:01
Medlem
kollar hellre damer handboll än big brother ZZzZZZz sömnpiller.
2021-03-19, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Årets BB är absolut sämst, orättvisa tävlingar, Dickpick som öser ut sin avsky mot den vita mannen, avsnitten ger en helt skev bild av deltagarna där återigen den vita mannen är ett svin osv osv.
Jag håller med dig varför ska programledaren lägga sig i och säga vem den tycker om det är alltid nån som ändrar sin åsikt för att en ganska stor makthavare tycker så
2021-03-19, 22:03
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Adrian kanske vet att dom är favoriserade i TV.
Man vet inte hur mycket han kollade innan han gick in..
Därför hängde han direkt med Nardos.
Allt Adrian gör är med tanke på att vinna miljonen, han beräknande, måste alltid tänka ett par minuter fler han svarar, en orm. Hoppas fler ser igenom honom innan det är försent och fanskapet vinner.
2021-03-19, 22:04
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Riktigt fult av produktionen.

Om jag var en familjemedlem till Simon så hade jag krävt att få prata med honom och berättat allt det här så han kan lämna om han känner för det.

Jag vill bara att Joel, Nardos, Judith och Pedram inte vinner då det är så jävla uppenbart vad produktionen vill.

Det är vidrigt! Simon är kaos men ond är han inte, vilket de vill få honom att framstå som. Pedram framställs som en sammetsögd casanova, fyfan! 🤢🤮🤮🤮🤮🤮
2021-03-19, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Adrian kanske vet att dom är favoriserade i TV.
Man vet inte hur mycket han kollade innan han gick in..
Därför hängde han direkt med Nardos.
Nardos var dock ingen favorit när han gick in. Människor ville bara ha ut henne, men sen kom bråket med Simon och då fick alla "sympati" för Nardos och allt snack om "hon har haft det tufft, ingen förstår henne blablabla" och dagen efter kom Adrian in. Så tror absolut inte detta du skriver stämmer.
Senast redigerad av Jen1n1 2021-03-19 kl. 22:18.
2021-03-19, 22:05
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iloveyousayitback
Jag håller med dig varför ska programledaren lägga sig i och säga vem den tycker om det är alltid nån som ändrar sin åsikt för att en ganska stor makthavare tycker så
De som inte följer liven får en skev bild, litar på den bild programledarna målar upp. Röstningen har aldrig varit så märklig som i år.
2021-03-19, 22:07
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Det är frågan som sagt vad händer om han kommer på Emelie & Alex i sängen eller hånglandes kan han hålla sig kall då???
Alltså han är nog den enda i BB historia som är så här jäkla iskall och har fokus på en sak, Han växer till min favorit rakt igenom försöker dra mig till minnes OM det funnits ngn så iskall tidigare men kommer inte på ngn,,,,

Yep. Jag skulle vilja se hur han reagerar vid en sådan händelse. Alex ligger på hans säng och hånglar upp Emelie. Fast frågan är nog ändå om han ens skulle blinka eller bli glad för deras skull.
Officeren är definitivt min favorit sedan fem, sex dagar. Och han växer hela tiden. Det har inte funnits någon så kallhamrad i BB någonsin, inte vad jag kan minnas. Inte så hemskt perfekt heller. Ibland blir jag på ett undermedvetet sätt avundsjuk, men inte sjukligt. Jag gillar Simon också väldigt mycket men han saknar fokus på det självklara, han måste omvärdera vad som egentligen är viktigast utan alla dessa hinder. Jag tror att båda går till finalveckan. Just nu känner jag inte så mycket för någon annan egentligen och det kan skilja på olika dagar.
Medlem
Vad sa steff om Adrian om vad hon tycker om mest/ogillar med honom? Någon som vet
Medlem
Lokhacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Allt Adrian gör är med tanke på att vinna miljonen, han beräknande, måste alltid tänka ett par minuter fler han svarar, en orm. Hoppas fler ser igenom honom innan det är försent och fanskapet vinner.

Han är motsvarigheten till Patrik i PH.
2021-03-19, 22:08
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iloveyousayitback

Oja, och nardos, Joel och Emelie är bara såååå söta enligt studion
2021-03-19, 22:09
Avslutad
Är inte Alex ganska lik Verz utseendemässigt?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in