Citat:
Ursprungligen postat av
DjPutte
Det är frågan som sagt vad händer om han kommer på Emelie & Alex i sängen eller hånglandes kan han hålla sig kall då???
Alltså han är nog den enda i BB historia som är så här jäkla iskall och har fokus på en sak, Han växer till min favorit rakt igenom försöker dra mig till minnes OM det funnits ngn så iskall tidigare men kommer inte på ngn,,,,
Yep. Jag skulle vilja se hur han reagerar vid en sådan händelse. Alex ligger på hans säng och hånglar upp Emelie. Fast frågan är nog ändå om han ens skulle blinka eller bli glad för deras skull.
Officeren är definitivt min favorit sedan fem, sex dagar. Och han växer hela tiden. Det har inte funnits någon så kallhamrad i BB någonsin, inte vad jag kan minnas. Inte så hemskt perfekt heller. Ibland blir jag på ett undermedvetet sätt avundsjuk, men inte sjukligt. Jag gillar Simon också väldigt mycket men han saknar fokus på det självklara, han måste omvärdera vad som egentligen är viktigast utan alla dessa hinder. Jag tror att båda går till finalveckan. Just nu känner jag inte så mycket för någon annan egentligen och det kan skilja på olika dagar.